michal0307 Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Witam 3 dni temu podczas spokojnej jazdy coś się zbiadoliło.... zaczął szarpać dymić(na biało), spadek mocy , trzęsie całą budą - tak jak by jeden gar przerywał . Byłem w warsztacie podpiąć go pod kompa, tam kolo sprawdzał go bez odpalania tylko na włączonym zapłonie , (czuje że to jakaś lipa) powiedział że czujniki ok ,i sądzi że sie wtrysk jakiś posypał. Z kolei inny fachowiec podpowiada mi że to może być przepływomierz. Co o tym myslicie? Może jakiś dobry warsztat w gdansku gdzie to można sprawdzić. z góry dziekuje
Pikuś Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Przeplywka to raczej nie powoduje kopcenia. raczej cos nie tak z dawkowaniem paliwa. Pod vaga podpiac i zrobic testy. Wszystko jest na forum jak i co. Nazwij temat zgodnie z regulaminem bo bedzie ostrzezenie.
Gość Murzyn Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 ja bym nie odpalal tego auta narazie. Jak dymi na bialo to turbo moglo powiedziec papa, jak trzesie, to tlok moze tez byc nieciekawy. Sprawdz czy nie masz zasranego dolotu i wydechu olejem.
czester Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Ja mialem bardzo podobny objaw jak czyscilem przeplywke, poniewaz przez przypadek obkrecilem obudowe z filtrem powietrza i zacisnal sie ten maly werzyk podcisnienia. Objawy dokaldnie takie same zero mocy kopcenie i rzucanie autem. Ale biorac pod uwage ze stalo sie to u Ciebie podczas jazdy to malo prawdopodobne zeby to to bylo, ale warto sprawdzic...
michal0307 Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Opublikowano 18 Listopada 2007 ja bym nie odpalal tego auta narazie. Jak dymi na bialo to turbo moglo powiedziec papa, jak trzesie, to tlok moze tez byc nieciekawy. Sprawdz czy nie masz zasranego dolotu i wydechu olejem. Ja już nim ze 300 kilosów zrobiłem i dalej chodzi. Turbo to by raczej olej wyciągnęło z silnika.Oleju brak na wydechu , a poziom w normie.
blysk777 Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 TUNE-UP szukaj na necie.Pozdro :>
Irek41 Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Mialem dokladnie takie objawy jak mi uszczelke pod glowica wywalilo,chodzil bardzo nierowno i kupa bialego dymu z rury,i rowniez w czasie jazdy
OLO_GDA Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 sprawdz poziom plynu chłodniczego. stawiam na uszczelke pod głowicą..
michal0307 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Opublikowano 19 Listopada 2007 płynu nie ubyło, oleju w nim nie ma tak że uszczelka chyba ok.Za to przybyło oleju w silniku.... w piątek jade do fachmena ,zobaczymy....
OLO_GDA Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 jak Ci przybyło oleju to ja bym sie nie odwazyl nawet odpalic tego auta bo masz "cos" zmieszane z olejem, a to znaczy ze olej nie ma juz pewnie zadnych wlasciwosci smarujacych... a stad prosta droga do zatarcia... moze paliwo Ci leci do oleju - ale to tez oznacza powazna awarie- najpewniej tloka..
marinero Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Jak ci przybylo oleju to nie odpalaj auta tylko szukaj fachamana - stare kasiazki dla mechanikow mowia ze olej moze miec najwyzej 0.05% zanieczyszczen (woda paliwo, itd.. ) - generalnie niezauwazalne dla normalnego uzytkownika - skoro zauwazalny jest przyrost to jest cos naprawde namieszane!!
michal0307 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Opublikowano 24 Listopada 2007 wczoraj fachmeni rozebrali silniczek , a oto diagnoza: - ukruszony zawór - rozbił głowice - rozbił tłok i porysował tuleje cylindra czyli do wymiany: - głowica - tłok i h,,j wie co jeszcze wstępne koszta około 2000 zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się