Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kilka słów na temat rezystorów do poduszek ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Niedawno miałem też sytuację z palącą się kontrolką od poduchy. Podłączyłęm VAG'a i okazało się, że świeci poducha boczna kierowcy. Winna była kostka, którą sobie wyczyściłem i posmarowałem wazeliną. Teraz jest ok. A teraz z innej beczki. Przeglądając masę postów na temat tych błędów poduszek natrafiłem na przypadki wkładania rezystorów, przez co komp. nie widzi, że np. poduchy nie ma. Jest to działanie oczywiście nielegalne. I tutaj moje spostrzeżenie. Wykonujemy z żoną tłumaczenia przysięgłe z niemieckiego (i na odwrót). We wrześniu tłumaczyłem Passata 35I, który miał takie oto cudo wstawione normalnie w serwisie: z wyłączoną poduszką powietrzną pasażera, producent: VW, Typ: VW 5 poprzez wbudowany rezystor ET – nr 1H0998521. Więc jak to jest z tymi rezystorami? Można je stosować, czy też nie (oczywiście w tym przypadku jest to zrobione na oryginałach producenta pojazdu)?

Opublikowano

poduszkę pasażera można wyłączyć jak najbardziej.

Często auta mają wyłącznik, więc jest to bezproblemowe. Ale czasem nie ma, więc jeśli chcesz ją zdezaktywować należy udać się do ASO.

Oni rozpinają kabelek i na wtyczkę zakładają specjalny kapturek, VASem wyłączają poduchę.

Obowiązkowo należy też wtedy nakleić informację o wyłączonym airbagu (1H0 010 076 E)

Nie ma to nic wspólnego z oszukiwaniem komputera przez wsadzanie rezystorków czy innych badziewi. Te rzeczy są nielegalne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...