Pakero128 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam. Proszę o przeanalizowanie logów mojej audicy po dłuższym użytkowaniu a także po wymianie rozrządu STATYCZNE Grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/57a4c15f357df068.html Grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a920d6b8fbdfbf3.html Grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9320c1a783987dfb.html Grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5a9bf10e21cd3a5.html Grupa 007 Pierwszy pomiar po kilku logach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e11d3e2d3a0ba43.html Drugi pomiar po wszystkich logach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be31b04ab959d86c.html Grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/838d97145da77974.html Grupa 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ff335ccb1d37546.html Grupa 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba8c895bffda9c82.html Grupa 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/269127dde0065443.html BASIC SETING Grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f66177ca460e60b.html Grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b1e36ecf9d45f3d.html Grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e8b757e63509f0d.html DYNAMICZNE Grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7b1b9d772310290.html Grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2be1da1338ab303.html Grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e46b4c7d49a8cc0.html Grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7068270c88ce239.html Grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01aacd8f7e1dbc25.html Grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a698c7a8d4d3db7.html Grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d081bc25d2594d4.html Dodam tylko iż nie mam żadnych błędów w module silnika,a także jakiś czas przed logami czyściłem EGR Bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam miłośników Audi
midqard Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 moim zdaniem to tylko lac paliwo i jezdzic
Pakero128 Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 moim zdaniem to tylko lac paliwo i jezdzic Dzięki kolego A może inni się wypowiedzą bo chodzi mi o to czy mogę spokojnie wirusika wrzucić do Audicy ?? Interesuje mnie tak jakieś 160 KM no i odpowiedni moment czyli Nm Pozdro
MiruK Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Niby wszystko wygląda OK ale coś obroty ci dziwnie skaczą, nie buja ci budą ? U mnie zaraz po odpaleniu na zimnym silniku tak chwilke skaczą i właśnie czuć wyraźne telepanie, po 1-2 minucie już trzyma równiutko 882, u Ciebie widze silnik rozgrzany a obroty falują :gwizdanie:
letallec Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)
MiruK Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej) Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej) no bez przesady,chwilowo 2520mbr to jeszcze nie tragedia te typy często tak mają, ja jak kupiłem swoje to miałem przy 2,2tyś obr/min ponad 2600,nigdy nie wpadł w tryb awaryjny, kilka razy przegoniłem fure i ciśnienie się unormowało bez wyciągania turbiny
letallec Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej) Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej) chwilowo 2500mbr to jeszcze nie tragedia te typy często tak mają, ja jak kupiłem swoje to miałem przy 2tyś obr/min ponad 2600, kilka razy przegoniłem fure i mu przeszło bez wyciągania turbiny No, nie ma tragedi, bo nie ma jeszcze trybu awaryjnego. Tylko zwracam uwage
Pakero128 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 Niby wszystko wygląda OK ale coś obroty ci dziwnie skaczą, nie buja ci budą ? U mnie zaraz po odpaleniu na zimnym silniku tak chwilke skaczą i właśnie czuć wyraźne telepanie, po 1-2 minucie już trzyma równiutko 882, u Ciebie widze silnik rozgrzany a obroty falują :gwizdanie: Dzięki za ocenkę :> No więc zauważyłem że lekko mi buja budą ale czym to może być spowodowane ?? Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej) A co do Turba to jak nadejdzie okazja i kawałek prostej to wyprostuję rurę wydechową i przeczyszczę turblawkę bo teraz zima i ślisko więc bezpieczeństwo przede wszystkim na naszych dziurawych drogach [br]Dopisany: 04 Luty 2011, 20:18_________________________________________________Dodam także że jakieś 1,5 roku temu robiłem tez logi i szczerze mówiąc to też występowało przeładowanie ale widocznie tak jak kolega mówił ten typ tak ma jeszcze raz dzięki za analizę a co do tego bujania to się przyjrzę dokładnie czy buja ale... takie same wartości były jakieś 1,5 roku temu i wtedy nikt nie mówił że falują obroty i nawet sam Spanky napisał że jest super :> ale to było 1,5 roku temu :>
spanky Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej) ta chwila musi trwac kilka sekund zeby jakis tryb awaryjny sie pokazal ... nie strasz kolegi, ma chwilowe przeladowanie [ktore trwa ponizej 2 sekund] a to jeszcze nie powod do wywalania a tym bardziej regenerowania sprezarki ...
Pakero128 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej) ta chwila musi trwac kilka sekund zeby jakis tryb awaryjny sie pokazal ... nie strasz kolegi, ma chwilowe przeladowanie [ktore trwa ponizej 2 sekund] a to jeszcze nie powod do wywalania a tym bardziej regenerowania sprezarki ... Dzięki Spanky Tak więc mogę spokojnie zapodać wirusika do Audiczki i interesuje mnie tak jakieś około 160 -170 KM
spanky Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej) ta chwila musi trwac kilka sekund zeby jakis tryb awaryjny sie pokazal ... nie strasz kolegi, ma chwilowe przeladowanie [ktore trwa ponizej 2 sekund] a to jeszcze nie powod do wywalania a tym bardziej regenerowania sprezarki ... Dzięki Spanky Tak więc mogę spokojnie zapodać wirusika do Audiczki i interesuje mnie tak jakieś około 160 -170 KM przegon troche furmanke i powinno byc ok ...
Pakero128 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 OKI jak nadarzy się okazja to przegonię ale jak wiadomo wszystko w granicach rozsądku :> A jeszcze jedno pytanie odnośnie tych obrotów : Dlaczego nie trzyma równo te 882 obr/min ?? Czym to może być spowodowane??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się