Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów Audi A4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Proszę o przeanalizowanie logów mojej audicy po dłuższym użytkowaniu a także po wymianie rozrządu :)

STATYCZNE

Grupa 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/57a4c15f357df068.html

Grupa 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a920d6b8fbdfbf3.html

Grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9320c1a783987dfb.html

Grupa 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5a9bf10e21cd3a5.html

Grupa 007

Pierwszy pomiar po kilku logach

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e11d3e2d3a0ba43.html

Drugi pomiar po wszystkich logach

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be31b04ab959d86c.html

Grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/838d97145da77974.html

Grupa 013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ff335ccb1d37546.html

Grupa 018

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba8c895bffda9c82.html

Grupa 023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/269127dde0065443.html

BASIC SETING

Grupa 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f66177ca460e60b.html

Grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b1e36ecf9d45f3d.html

Grupa 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e8b757e63509f0d.html

DYNAMICZNE

Grupa 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7b1b9d772310290.html

Grupa 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2be1da1338ab303.html

Grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e46b4c7d49a8cc0.html

Grupa 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7068270c88ce239.html

Grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01aacd8f7e1dbc25.html

Grupa 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a698c7a8d4d3db7.html

Grupa 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d081bc25d2594d4.html

Dodam tylko iż nie mam żadnych błędów w module silnika,a także jakiś czas przed logami czyściłem EGR

Bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam miłośników Audi :a4fan:

Opublikowano

moim zdaniem to tylko lac paliwo i jezdzic :)

Dzięki kolego

A może inni się wypowiedzą bo chodzi mi o to czy mogę spokojnie wirusika wrzucić do Audicy ??

Interesuje mnie tak jakieś 160 KM no i odpowiedni moment czyli Nm :naughty:

Pozdro

Opublikowano

Niby wszystko wygląda OK ale coś obroty ci dziwnie skaczą, nie buja ci budą ? U mnie zaraz po odpaleniu na zimnym silniku tak chwilke skaczą i właśnie czuć wyraźne telepanie, po 1-2 minucie już trzyma równiutko 882, u Ciebie widze silnik rozgrzany a obroty falują :gwizdanie:

Opublikowano

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

Opublikowano

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

no bez przesady,chwilowo 2520mbr to jeszcze nie tragedia :wink4: te typy często tak mają, ja jak kupiłem swoje to miałem przy 2,2tyś obr/min ponad 2600,nigdy nie wpadł w tryb awaryjny, kilka razy przegoniłem fure i ciśnienie się unormowało bez wyciągania turbiny :decayed:

Opublikowano

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

chwilowo 2500mbr to jeszcze nie tragedia :wink4: te typy często tak mają, ja jak kupiłem swoje to miałem przy 2tyś obr/min ponad 2600, kilka razy przegoniłem fure i mu przeszło bez wyciągania turbiny :decayed:

No, nie ma tragedi, bo nie ma jeszcze trybu awaryjnego. Tylko zwracam uwage :hi:

Opublikowano

Niby wszystko wygląda OK ale coś obroty ci dziwnie skaczą, nie buja ci budą ? U mnie zaraz po odpaleniu na zimnym silniku tak chwilke skaczą i właśnie czuć wyraźne telepanie, po 1-2 minucie już trzyma równiutko 882, u Ciebie widze silnik rozgrzany a obroty falują :gwizdanie:

Dzięki za ocenkę :>

No więc zauważyłem że lekko mi buja budą ale czym to może być spowodowane ??

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

A co do Turba to jak nadejdzie okazja i kawałek prostej to wyprostuję rurę wydechową i przeczyszczę turblawkę :naughty:

bo teraz zima i ślisko więc bezpieczeństwo przede wszystkim na naszych dziurawych drogach :decayed:

[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 20:18_________________________________________________Dodam także że jakieś 1,5 roku temu robiłem tez logi i szczerze mówiąc to też występowało przeładowanie ale widocznie tak jak kolega mówił ten typ tak ma :naughty:

jeszcze raz dzięki za analizę a co do tego bujania to się przyjrzę dokładnie czy buja ale... takie same wartości były jakieś 1,5 roku temu i wtedy nikt nie mówił że falują obroty i nawet sam Spanky napisał że jest super :> ale to było 1,5 roku temu :>

Opublikowano

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

ta chwila musi trwac kilka sekund zeby jakis tryb awaryjny sie pokazal ... :cool1:

nie strasz kolegi, ma chwilowe przeladowanie [ktore trwa ponizej 2 sekund] a to jeszcze nie powod do wywalania a tym bardziej regenerowania sprezarki ...

Opublikowano

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

ta chwila musi trwac kilka sekund zeby jakis tryb awaryjny sie pokazal ... :cool1:

nie strasz kolegi, ma chwilowe przeladowanie [ktore trwa ponizej 2 sekund] a to jeszcze nie powod do wywalania a tym bardziej regenerowania sprezarki ...

Dzięki Spanky

Tak więc mogę spokojnie zapodać wirusika do Audiczki i interesuje mnie tak jakieś około 160 -170 KM :naughty:

Opublikowano

Turbo za chwile wpadnie w tryb awaryjny. Ja zalecam czyszczenie kierownic lub regeneracje(zalezy od oceny organoleptycznej)

ta chwila musi trwac kilka sekund zeby jakis tryb awaryjny sie pokazal ... :cool1:

nie strasz kolegi, ma chwilowe przeladowanie [ktore trwa ponizej 2 sekund] a to jeszcze nie powod do wywalania a tym bardziej regenerowania sprezarki ...

Dzięki Spanky

Tak więc mogę spokojnie zapodać wirusika do Audiczki i interesuje mnie tak jakieś około 160 -170 KM :naughty:

przegon troche furmanke i powinno byc ok ...

Opublikowano

OKI jak nadarzy się okazja to przegonię ale jak wiadomo wszystko w granicach rozsądku :>

A jeszcze jedno pytanie odnośnie tych obrotów : Dlaczego nie trzyma równo te 882 obr/min ??

Czym to może być spowodowane??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...