jihad Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Dziś rano uruchomiłem silnik i zabrałem się za skrobanie szybek. Nagle silnik zgasł i nie dał sie juz uruchomić bez naciskania pedału gazu - brak wolnych obrotów. Pożyczyłem komuś kabel do komputera, więc tylko posprawdzałem szczelność dolotu na słuch (OK), zajrzałem do przepustnicy (czysto) i sprawdziłem styki we wtyczce przepustnicy (czyste, ale dodatkowo potraktowałem je kontaktem w sprayu). Ani się nie poprawiło, ani nie pogorszyło. Wieczorkiem odzyskałem kabel i na początek wykasowałem błędy i odczytałem co nowego się pojawiło. 1. Na włączonym zapłonie skasowałem błędy i natychmiast wyskoczyło to: 1 Fault Found:17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 35-00 - - 2. Po uruchomieniu silnika na parę sekund wypłuło: 2 Faults Found:17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent Następnie zrobiłem adaptację przepustnicy, błędy zniknęły, wolne obroty powróciły i niby wszystko OK. Pytanie tylko co mogło być powodem "rozkodowania" przepustnicy? Akumulator dobry, przepustnica wygląda na czystą, nigdy nie było żadnego falowania, ani innych problemów z obrotami. Ciekawy jestem czy to był jakiś jednorazowy wybryk ADR'a, czy powinienem sie szykować na nadchodzące problemy. No i zobaczymy jak sprawa będzie wyglądało jutro rano...[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 21:09_________________________________________________ No i zobaczymy jak sprawa będzie wyglądało jutro rano... No i narazie wszystko chodzie elegancko jak kiedyś. Nie miał nikt takiego przypadku?
Szymon-26 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 na zaplonie 17953 P1545 Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie po uruchomieniu silnika 17972 P1564 Sterowanie przepustnicą - niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody 17967 P1559 Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy, uszkodzona
jihad Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 Dzieki za przetłumaczenie, ale bardziej interesuje mnie powód takiego zachowania. Tzn. przepustnica wygląda na sprawną, jest czysta, styki we wtyczce czyste, akumulator dobry, a ona bez powodu się "rozadaptowała".
Rafal-L Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 zrób adaptacje przepustnicy jeszcze raz;) i zobacz czy ja slychac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się