Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Proszę o sprawdzenie logów czy nadaje sie pod program


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. chcem wrzucić program do auta i chcem sie upewnic czy nie przejade 300km na marne.wiec jak byscie mogli ocenic czy auto sie do tego nadaje.

logi:

statyczne (tylko nie zwracajcie uwagi na pierwsza tabele w niektórych bo zapisał mi razem z BS,te nizej sa logowane normalnie):

Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33660.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33661.html

Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33662.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33676.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33664.html

Grupy(prosze zjechac na sam dól tabeli bo piersze sa jakies stare,sory): 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33665.html

Grupy: 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33666.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33667.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33668.html

grupy BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33669.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33670.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33671.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33672.html

dynamiczne(zrobilem jeden pomiar na 3 biegu i dwa na 4);

Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33673.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33674.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33675.html

Opublikowano

Zmienna geometria przycina sie ... widac, ze siedzi troche syfu w kierownicach.

Przeplywomierz slabawy... jak tam filtr powietrza ???

Kąt wtrysku mozna by podregulowac.

Brakuje 004 dynamicznej...

Opublikowano

filtr wymieniany ze 3 miesiące temu. właśnie zauwazylem ze lekko sie przycina,to nie jest duzy problem do virusa?? sorry ale 4 czyba przeoczylem

.dodam ze w w czerwcu czyscilem turbine pół roku i znow sie zacina

Opublikowano

zostaw sprezarke w spokoju, przejedz dynamicznie te 300 km i bedzie dobrze, bardziej zajmij sie przeplywomierzem ...

Opublikowano

silnik jest w dobrej kondycji ale nie idealnej, wyczyść kolektor ssący, umyj przepływkę(nic nie wymieniaj), zwiększ dawkę paliwa

turbo nie ruszaj

czy masz katalizator?

kiedy filtr paliwa zmieniałeś?

Opublikowano

kolektor czyszczony razem z turbo jakies 6miesiecy tamu,paliwa to juz by bylo czas wymienic ,katalizator nie jestem pewien ale raczej jest. jaki najlepszy sposób na czyszczenie przepływki? kiedys kupilem specjalny preparat do tego i nic wsumie nie dalo[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:40_________________________________________________a bez ruszania turbo tylko na samej dawce jakia moc i moment bym mogł wyciągnąć?? bo interesuje mnie w granicach 140km i okolo 280Nm

Opublikowano

a bez ruszania turbo tylko na samej dawce jakia moc i moment bym mogł wyciągnąć??

skad taki pomysl ?

Opublikowano

silnik jest w dobrej kondycji ale nie idealnej, wyczyść kolektor ssący, umyj przepływkę(nic nie wymieniaj), zwiększ dawkę paliwa

turbo nie ruszaj

czy masz katalizator?

kiedy filtr paliwa zmieniałeś?

kolega wczesniej cos tak napisal[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:48_________________________________________________

zwiększ dawkę paliwa

turbo nie ruszaj

[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:53_________________________________________________czym najlepiej wyczyscic immo?czytalem cos ze najlepiej bezyną ekstrakcyjna[br]

[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 13:15_________________________________________________chyba kupie nowy przepływomierz bo ten juz byl czyszczony i zbytnio nic to nie dalo a maja u mnie w sklepie na miejscu za 280 zl z dwu letnia gwarancja

Opublikowano

źle mnie zrozumiałeś, mi chodziło byś ustawił dawkę jałową bo masz za małą, po tym zabiegu auto zrobi się znacznie żwawsze, w końcu zacznie twój AVG jeździć jak normalny AVG a nie jak kulawy AVG.. na czwórce zdrowy od 1700obr do 4200 ma 26s a twój 30s

na samym programie 135KM i 280Nm powinno być, jak liczysz na większą moc pierwsze co to wymiana turbo na AVF/AWX i dojdziesz do 150KM

przepływke umyj w wanience ultradźwiękowej z płynem IPA izopropanol

podejrzewam że kata masz przytkanego, jak umyjesz przepływke i poprawisz dawkę zrób klika logów 011 dynamicznych to się zobaczy czy kat drożny

filtr paliwa obowiązkowo do wymiany

Opublikowano

wymienilem przeplywke na nowa bo tamta juz chyba calkiem strzelilo bo kilka razy juz była czyszczona,zmienilem dawke z 5,6-5,4 na 5,0 bo nizej juz nie dało rady oto logi:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33704.html

Grupy: 003,004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33705.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33706.html[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 15:34_________________________________________________nowa przeplywka i widze ze dalej tnie dawki na wyzszych obrotach. normalnie juz mi rece opadaja z tym autem. czy moze byc taki przypadek ze przepływka jest dobra a jest jakas inna przyczyna ciecia dawek??

Opublikowano

Przepływomierz tnie dawki w momentach niedoładowania, więc mierzy prawidłowo. Przyczyną są chyba jednak przycinające się kierownice w turbo. Więcej ognia...;)

Opublikowano

to będzie wina katalizatora, wywal go

a dawkę ustaw na vag jak była fabrycznie i stuknij nastawnik na ~3,5mg

Opublikowano

Szkoda ze wymieniles przeplywomierz - chodz nikt tu o tym nie napisal... no ale przynajmniej masz nowy :)

Przychylam sie do pomyslu wywalenia kata. Nie sadze zeby to poprawilo odczyty w 008 ale skoro i tak fura idzie do tunera to sprezarka bedzie miala wiecej luftu do uciagniecia - wiec czemu jej nie ulzyc. Po tym pojezdzij dynamicznie ze dwa tygodnie i znow zrob logi dynamiczne.

W swietle tego ze bedzie dlubane w sterowniku - ustawianie dawki paliwa na tym etapie uwazam za bez zasadne.

Pozdrawiam

Opublikowano

wiem ze moze i nie potrzebnie ale mam to juz z glowy :) a zamiast kata mozna wstawic jakas strumiennice albo przelot bo widze ze sa gotowe na all... a starego moze i bym jeszcze sprzedal :> to teraz pytanie czy przy takim stanie auta moge jechac do tunera?? bo jednak ta turbina troche sie przycina ale nie jest to az tak drastycznie odczuwane podczas jazdy ale czy to nie problem praed programem?[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 23:10_________________________________________________a wiec skoro uwarzasz ze to nie wina kata to jaka jest przyczyna ciecia dawek przez nowa przepływke??[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 23:15_________________________________________________odpowie mi ktos czy przy takim stanie auta moge jechac na program??

Opublikowano

już zostało powiedziane co może pomóc, nie zapomnij o filtrze paliwa bo w tej chwili jak pojedziesz na czipa to mozliwe ze dostaniesz informacje że pompa się kończy, a to czasem wina tylko filtru..

Opublikowano

Chyba nie ma sensu wyciągać turbo, pracuje prawie idealnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...