gacek882 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 witam. chcem wrzucić program do auta i chcem sie upewnic czy nie przejade 300km na marne.wiec jak byscie mogli ocenic czy auto sie do tego nadaje. logi: statyczne (tylko nie zwracajcie uwagi na pierwsza tabele w niektórych bo zapisał mi razem z BS,te nizej sa logowane normalnie): Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33660.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33661.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33662.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33676.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33664.html Grupy(prosze zjechac na sam dól tabeli bo piersze sa jakies stare,sory): 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33665.html Grupy: 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33666.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33667.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33668.html grupy BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33669.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33670.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33671.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33672.html dynamiczne(zrobilem jeden pomiar na 3 biegu i dwa na 4); Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33673.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33674.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33675.html
przemik Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zmienna geometria przycina sie ... widac, ze siedzi troche syfu w kierownicach. Przeplywomierz slabawy... jak tam filtr powietrza ??? Kąt wtrysku mozna by podregulowac. Brakuje 004 dynamicznej...
gacek882 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 filtr wymieniany ze 3 miesiące temu. właśnie zauwazylem ze lekko sie przycina,to nie jest duzy problem do virusa?? sorry ale 4 czyba przeoczylem .dodam ze w w czerwcu czyscilem turbine pół roku i znow sie zacina
spanky Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 zostaw sprezarke w spokoju, przejedz dynamicznie te 300 km i bedzie dobrze, bardziej zajmij sie przeplywomierzem ...
gacek882 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 przepływka do wymiany?? czy próbowaj czyscic ?? dodam ze juz prubowałem czyscic i efektu zbytnio nie bylo
ciahciah Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 silnik jest w dobrej kondycji ale nie idealnej, wyczyść kolektor ssący, umyj przepływkę(nic nie wymieniaj), zwiększ dawkę paliwa turbo nie ruszaj czy masz katalizator? kiedy filtr paliwa zmieniałeś?
gacek882 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 kolektor czyszczony razem z turbo jakies 6miesiecy tamu,paliwa to juz by bylo czas wymienic ,katalizator nie jestem pewien ale raczej jest. jaki najlepszy sposób na czyszczenie przepływki? kiedys kupilem specjalny preparat do tego i nic wsumie nie dalo[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:40_________________________________________________a bez ruszania turbo tylko na samej dawce jakia moc i moment bym mogł wyciągnąć?? bo interesuje mnie w granicach 140km i okolo 280Nm
spanky Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 a bez ruszania turbo tylko na samej dawce jakia moc i moment bym mogł wyciągnąć?? skad taki pomysl ?
gacek882 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 silnik jest w dobrej kondycji ale nie idealnej, wyczyść kolektor ssący, umyj przepływkę(nic nie wymieniaj), zwiększ dawkę paliwa turbo nie ruszaj czy masz katalizator? kiedy filtr paliwa zmieniałeś? kolega wczesniej cos tak napisal[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:48_________________________________________________ zwiększ dawkę paliwa turbo nie ruszaj [br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:53_________________________________________________czym najlepiej wyczyscic immo?czytalem cos ze najlepiej bezyną ekstrakcyjna[br] [br]Dopisany: 01 Luty 2011, 13:15_________________________________________________chyba kupie nowy przepływomierz bo ten juz byl czyszczony i zbytnio nic to nie dalo a maja u mnie w sklepie na miejscu za 280 zl z dwu letnia gwarancja
ciahciah Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 źle mnie zrozumiałeś, mi chodziło byś ustawił dawkę jałową bo masz za małą, po tym zabiegu auto zrobi się znacznie żwawsze, w końcu zacznie twój AVG jeździć jak normalny AVG a nie jak kulawy AVG.. na czwórce zdrowy od 1700obr do 4200 ma 26s a twój 30s na samym programie 135KM i 280Nm powinno być, jak liczysz na większą moc pierwsze co to wymiana turbo na AVF/AWX i dojdziesz do 150KM przepływke umyj w wanience ultradźwiękowej z płynem IPA izopropanol podejrzewam że kata masz przytkanego, jak umyjesz przepływke i poprawisz dawkę zrób klika logów 011 dynamicznych to się zobaczy czy kat drożny filtr paliwa obowiązkowo do wymiany
gacek882 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 wymienilem przeplywke na nowa bo tamta juz chyba calkiem strzelilo bo kilka razy juz była czyszczona,zmienilem dawke z 5,6-5,4 na 5,0 bo nizej juz nie dało rady oto logi: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33704.html Grupy: 003,004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33705.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_33706.html[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 15:34_________________________________________________nowa przeplywka i widze ze dalej tnie dawki na wyzszych obrotach. normalnie juz mi rece opadaja z tym autem. czy moze byc taki przypadek ze przepływka jest dobra a jest jakas inna przyczyna ciecia dawek??
Ossek Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Przepływomierz tnie dawki w momentach niedoładowania, więc mierzy prawidłowo. Przyczyną są chyba jednak przycinające się kierownice w turbo. Więcej ognia...
gacek882 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 nie wydaje mi sie ze to tym moze byc spowodowane bo jak w kwietniu czyscilem turbo to po czyszczeniu przeplywomierz tez nisko mierzyl mam nawet log: http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11435.html
ciahciah Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 to będzie wina katalizatora, wywal go a dawkę ustaw na vag jak była fabrycznie i stuknij nastawnik na ~3,5mg
przemik Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Szkoda ze wymieniles przeplywomierz - chodz nikt tu o tym nie napisal... no ale przynajmniej masz nowy Przychylam sie do pomyslu wywalenia kata. Nie sadze zeby to poprawilo odczyty w 008 ale skoro i tak fura idzie do tunera to sprezarka bedzie miala wiecej luftu do uciagniecia - wiec czemu jej nie ulzyc. Po tym pojezdzij dynamicznie ze dwa tygodnie i znow zrob logi dynamiczne. W swietle tego ze bedzie dlubane w sterowniku - ustawianie dawki paliwa na tym etapie uwazam za bez zasadne. Pozdrawiam
gacek882 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 wiem ze moze i nie potrzebnie ale mam to juz z glowy a zamiast kata mozna wstawic jakas strumiennice albo przelot bo widze ze sa gotowe na all... a starego moze i bym jeszcze sprzedal :> to teraz pytanie czy przy takim stanie auta moge jechac do tunera?? bo jednak ta turbina troche sie przycina ale nie jest to az tak drastycznie odczuwane podczas jazdy ale czy to nie problem praed programem?[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 23:10_________________________________________________a wiec skoro uwarzasz ze to nie wina kata to jaka jest przyczyna ciecia dawek przez nowa przepływke??[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 23:15_________________________________________________odpowie mi ktos czy przy takim stanie auta moge jechac na program??
ciahciah Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 już zostało powiedziane co może pomóc, nie zapomnij o filtrze paliwa bo w tej chwili jak pojedziesz na czipa to mozliwe ze dostaniesz informacje że pompa się kończy, a to czasem wina tylko filtru..
gacek882 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 jezdze troche ostrzej teraz i widze ze jest poprawa z turbo: http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34387.html w srode biore sie za czyszczenie turbo i przy okazji pozbede sie tego kata
Ossek Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Chyba nie ma sensu wyciągać turbo, pracuje prawie idealnie.
gacek882 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 a wiec wyczyscilem turbo ,wywalilem kata i zmienilem filtr paliwa i zrobilem logi dynamiczne: Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34747.html Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34748.html turbo pracuje wmiare dobrze tylko cos pozno wstaje ,przeplywka zaczela mierzyc lepiej.czy przyczyna poznego wstawania turbo moze byc wyciecie kata??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się