fido920 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 No i olej w dolocie załatwił mi chyba katalizator...W związku z tym chciałem wybrać najtańszą opcję która nie będzie skutkować żadnymi "check-ami", czytałem coś w dziale "Tuning" ze wstawianiem różnych patentów, ale konkretów nie wyczytałem...Może coś doradzicie? A ile kosztuje katalizator nowy lub używany do mojego ALT-a? A może jakaś firma tunigowa godna polecenia robi coś takiego w rozsądnych pieniądzach...?
grzes1150 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 No i olej w dolocie załatwił mi chyba katalizator...W związku z tym chciałem wybrać najtańszą opcję która nie będzie skutkować żadnymi "check-ami", czytałem coś w dziale "Tuning" ze wstawianiem różnych patentów, ale konkretów nie wyczytałem...Może coś doradzicie? A ile kosztuje katalizator nowy lub używany do mojego ALT-a? A może jakaś firma tunigowa godna polecenia robi coś takiego w rozsądnych pieniądzach...? Firmy tuningowe potrafią wyłączyć działanie drugiej sondy i check się nie będzie pojawiał nawet jak będziesz miał rurę zamiast kata.
fido920 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 W dieslu druga sonda ? to nie diesel.Problemu nie rozwiązałem, za dwa tyg. bedę robił rozrząd więc przy okazji poproszę mechanika żeby spróbował rozwiązać sprawy olejowe, wtedy oczyszczę cały dolot z oleju (na stronie Liqui Moly znalazłem, że mają jakąś specjalną myjkę i robią takie rzeczy) trochę pojeżdżę, skasuje checka i zobaczymy czy coś to da...A jak nie, wtedy walę do firmy tuningowej...
sianoz Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 i jak rozwiązałeś problem - mam podobną sprawę i ciekaw jestem jak poradziłeś sobie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się