Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Meetingi KUJAWSKO-POMORSKIE


felipe.avant

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jedrekx

    5090

  • Reniu

    3605

  • Artur82

    2597

  • WIŚNIA

    2451

Top użytkownicy w tym temacie

:hi:

Odnośnie mojej przygody z autkiem, uszczelka od pokrywy silnika przyczyną wycieku. Zastanawia mnie fakt, że w przeciągu 14 miesięcy użytkowania wymieniam ją już 3 raz :mysli: :mysli: Jakieś sugestie ???

Poza tym wyciek płynu chłodzącego. Ale w tym wypadku trzeba było dobry zacisk założyć gdzieś na trójniku.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!!!!

Ewentualne sugestie:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184647.new#new

[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 09:06_________________________________________________

:siema:

Siucek a moze cos tam masz krzwego...glowice czy cos :mysli:

To jest jedna z opcji!! Prawdopodobnie dam do sprawdzenia ale dopiero po 10-tym. A czy temperatura może mieć wpływ :mysli:

Teraz uszczelka poszła mi dzień po tym jak w nocy zapierdzielałem do Toronto, but był bardzo ciężki!! Następnego dnia jak tylko ruszyłem po rozgrzaniu silnika poczułem smrodek :disgust: :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek but nie powinnien miec na to wplywu...a jesli glowica jest walnieta o odrobine to wtedy but moze wysrac uszczelke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że przy LPG może się szybciej upalić uszczelka? Majki zdaje się tak miał :mysli: Nowa uszczelka, planowanie i można śmigać dalej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że przy LPG może się szybciej upalić uszczelka? Majki zdaje się tak miał :mysli: Nowa uszczelka, planowanie i można śmigać dalej :naughty:

Wiadomo uszczelka wymieniona, tylko na jak długo ??? Teraz wszystko gro :)[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 10:34_________________________________________________

Marek but nie powinnien miec na to wplywu...a jesli glowica jest walnieta o odrobine to wtedy but moze wysrac uszczelke

Możliwe. Coś mi się zdaje że tak jak pisze Reniu. To, że mam gas powoduje ukruszanie się uszczelki a później to już kwestia czasu :wallbash: :wallbash:

Może następnym razem trzeba zainwestować w uszczelkę w ASO + jakiś dobry sylikon ( tak też sugerują na technicznym )ale co do sylikony to mam mieszane uczucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że przy LPG może się szybciej upalić uszczelka? Majki zdaje się tak miał :mysli: Nowa uszczelka, planowanie i można śmigać dalej :naughty:

Wiadomo uszczelka wymieniona, tylko na jak długo ??? Teraz wszystko gro :)[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 10:34_________________________________________________

Marek but nie powinnien miec na to wplywu...a jesli glowica jest walnieta o odrobine to wtedy but moze wysrac uszczelke

Możliwe. Coś mi się zdaje że tak jak pisze Reniu. To, że mam gas powoduje ukruszanie się uszczelki a później to już kwestia czasu :wallbash: :wallbash:

Może następnym razem trzeba zainwestować w uszczelkę w ASO + jakiś dobry sylikon ( tak też sugerują na technicznym )ale co do sylikony to mam mieszane uczucie.

jeśli chodzi o doszczelnianie sylikonem... znajomy robił w 80 ntce... i powiem Ci że daje rade, nic mu sie nie działo w tej kwestii, jeśli będe zmieniał uszczelke a czeka mnie to za jakiś czas to koniecznie z Aso i sylikon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Odnośnie mojej przygody z autkiem, uszczelka od pokrywy silnika przyczyną wycieku. Zastanawia mnie fakt, że w przeciągu 14 miesięcy użytkowania wymieniam ją już 3 raz :mysli: :mysli: Jakieś sugestie ???

Poza tym wyciek płynu chłodzącego. Ale w tym wypadku trzeba było dobry zacisk założyć gdzieś na trójniku.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!!!!

:hi: wszystkim.

Marku, możesz sprecyzować, co to jest pokrywa silnika, spod której leci olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie wyciągał ktoś z was licznik? konkretnie chodzi mi o to bym mógł wymienić brzęczek bo niestety padł :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie wyciągał ktoś z was licznik? konkretnie chodzi mi o to bym mógł wymienić brzęczek bo niestety padł :mysli:

Wyjęcie licznika żaden problem. Zdejmujesz osłonę kolumny (mała, przy sammym liczniku), ukazują się 2 śruby. Jak je odkręcisz masz już licznik w dłoniach ;)

A sam licznik trzymają w kupie 2 małe torxy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Odnośnie mojej przygody z autkiem, uszczelka od pokrywy silnika przyczyną wycieku. Zastanawia mnie fakt, że w przeciągu 14 miesięcy użytkowania wymieniam ją już 3 raz :mysli: :mysli: Jakieś sugestie ???

Poza tym wyciek płynu chłodzącego. Ale w tym wypadku trzeba było dobry zacisk założyć gdzieś na trójniku.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!!!!

:hi: wszystkim.

Marku, możesz sprecyzować, co to jest pokrywa silnika, spod której leci olej?

Uszczelka od pokrywy zaworów. Tu masz fotkę jak wygląda :

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://motoplatforma.com/galerie/u/uszczelka-pokrywy-zaworo_1334.jpg&imgrefurl=http://motoplatforma.com/index.php%3Fp2940,uszczelka-pokrywy-zaworow-victor-reinz-15-31946-01-audi-seat-skoda-vw&usg=__K_aguVoeWEq_M322fU_1S6NqalA=&h=538&w=900&sz=32&hl=pl&start=0&zoom=1&tbnid=Q_gKGjSoA8B_iM:&tbnh=124&tbnw=208&ei=MYZKTem1H8LtOZff-NAP&prev=/images%3Fq%3DUszczelka%2Bpokrywy%2Bsilnika%2BAudi%2BA4%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26biw%3D1280%26bih%3D619%26tbs%3Disch:10%2C342&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=956&vpy=98&dur=472&hovh=137&hovw=230&tx=199&ty=72&oei=MYZKTem1H8LtOZff-NAP&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:14,s:0&biw=1280&bih=619

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz, ja mówiłem o uszczelce pod głowicą. U mnie też spod pokrywy zaworoowej sączyło się, wymiana uszczelki, konkretny silikon pomogły ale nie do końca. Przy zimeringu coś dalej pociło się ale nie było sensu tego robić osobno. Poradziliśmy sobie z tym przy wymienie rozrządu :good:

Wyciek płynu chlodzącego to już może być (choć nie musi) uszczelka pod głowicą (miałem tak :naughty:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Odnośnie mojej przygody z autkiem, uszczelka od pokrywy silnika przyczyną wycieku. Zastanawia mnie fakt, że w przeciągu 14 miesięcy użytkowania wymieniam ją już 3 raz :mysli: :mysli: Jakieś sugestie ???

Poza tym wyciek płynu chłodzącego. Ale w tym wypadku trzeba było dobry zacisk założyć gdzieś na trójniku.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!!!!

:hi: wszystkim.

Marku, możesz sprecyzować, co to jest pokrywa silnika, spod której leci olej?

Uszczelka od pokrywy zaworów. Tu masz fotkę jak wygląda :

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://motoplatforma.com/galerie/u/uszczelka-pokrywy-zaworo_1334.jpg&imgrefurl=http://motoplatforma.com/index.php%3Fp2940,uszczelka-pokrywy-zaworow-victor-reinz-15-31946-01-audi-seat-skoda-vw&usg=__K_aguVoeWEq_M322fU_1S6NqalA=&h=538&w=900&sz=32&hl=pl&start=0&zoom=1&tbnid=Q_gKGjSoA8B_iM:&tbnh=124&tbnw=208&ei=MYZKTem1H8LtOZff-NAP&prev=/images%3Fq%3DUszczelka%2Bpokrywy%2Bsilnika%2BAudi%2BA4%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26biw%3D1280%26bih%3D619%26tbs%3Disch:10%2C342&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=956&vpy=98&dur=472&hovh=137&hovw=230&tx=199&ty=72&oei=MYZKTem1H8LtOZff-NAP&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:14,s:0&biw=1280&bih=619

z tego co kojarzę, to one są chyba zbrojone. Jeśli tak, to nie wymieniaj na kolejną, tylko kup specyfik pod nazwą uszczelka w płynie. Ma to konsystencję zbliżoną do silikonu, ale wytrzymałość na temperaturę i olej dużo, dużo większą. Zdejmij pokrywę, wyczyść uszczelkę, przylgnię głowicy i samą pokrywę. Posmaruj obficie uszczelką w płynie i czekaj na efekt. Jeśli to nie pomoże, to coś jest nie tak. Albo głowica wyszczerbiona, albo sama pokrywa zwichrowana. Trzeba też pamiętać, że pokrywy nie dokręca się ile bozia sił w rączkach dała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Odnośnie mojej przygody z autkiem, uszczelka od pokrywy silnika przyczyną wycieku. Zastanawia mnie fakt, że w przeciągu 14 miesięcy użytkowania wymieniam ją już 3 raz :mysli: :mysli: Jakieś sugestie ???

Poza tym wyciek płynu chłodzącego. Ale w tym wypadku trzeba było dobry zacisk założyć gdzieś na trójniku.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!!!!

:hi: wszystkim.

Marku, możesz sprecyzować, co to jest pokrywa silnika, spod której leci olej?

Uszczelka od pokrywy zaworów. Tu masz fotkę jak wygląda :

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://motoplatforma.com/galerie/u/uszczelka-pokrywy-zaworo_1334.jpg&imgrefurl=http://motoplatforma.com/index.php%3Fp2940,uszczelka-pokrywy-zaworow-victor-reinz-15-31946-01-audi-seat-skoda-vw&usg=__K_aguVoeWEq_M322fU_1S6NqalA=&h=538&w=900&sz=32&hl=pl&start=0&zoom=1&tbnid=Q_gKGjSoA8B_iM:&tbnh=124&tbnw=208&ei=MYZKTem1H8LtOZff-NAP&prev=/images%3Fq%3DUszczelka%2Bpokrywy%2Bsilnika%2BAudi%2BA4%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26biw%3D1280%26bih%3D619%26tbs%3Disch:10%2C342&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=956&vpy=98&dur=472&hovh=137&hovw=230&tx=199&ty=72&oei=MYZKTem1H8LtOZff-NAP&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:14,s:0&biw=1280&bih=619

z tego co kojarzę, to one są chyba zbrojone. Jeśli tak, to nie wymieniaj na kolejną, tylko kup specyfik pod nazwą uszczelka w płynie. Ma to konsystencję zbliżoną do silikonu, ale wytrzymałość na temperaturę i olej dużo, dużo większą. Zdejmij pokrywę, wyczyść uszczelkę, przylgnię głowicy i samą pokrywę. Posmaruj obficie uszczelką w płynie i czekaj na efekt. Jeśli to nie pomoże, to coś jest nie tak. Albo głowica wyszczerbiona, albo sama pokrywa zwichrowana. Trzeba też pamiętać, że pokrywy nie dokręca się ile bozia sił w rączkach dała.

Koleś na technicznym pisał że: "dokręcić śruby pokrywy na krzyż 10Nm i musi być OK."

Póki co i tak uszczelkę już wymieniłem bo olej tak uciekał że hej :wallbash: Te cenne uwagi zachowam na przyszłość bo zakładam, że jeszcze mi się to zdarzy :disgust:

Z góry dzięki za pomoc :good: :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek, a może węże od turbiny nie są dobrze dokręcone? u mojego ojca też spierdzielał olej i okazało się, że węże od turbiny nie były do końca dokręcone...

a tak w ogóle Jędrek 3:0 sesja :naughty: jeszcze jeden egzamin i laba :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...