Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Przełożenie kierownicy S na multifunkcję


kaju

Rekomendowane odpowiedzi

I jak panowie??

u mnie na razie bieda. Dopiero na weekend bede w domu wiec znowu cos powalcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin numer 1 zotltej wtyczki - do pinu 18 sterownika

pin 2 czarnej wtyczki (kabel czarny jesli dobrze pamietam)- przez bezpiecznik s5 do pinu 12 w przekazniku ?

pin 3 czarnej wtyczki (kabel brazowy jesli dobrze pamietam)- to do masy

Tak kolega ma u siebie podpiete ?

U mnie są tylko dwa przewody wychodzące z modułu multifunkcji kierownicy i to na tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak podłączyłe na dywanie i zauwazylem ze po chwili zapalaja sie guziczki jutro podepne pod to waga na dywanie i sprawdze,

Ja mam przekaznik d03 i sterownik 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak podłączyłe na dywanie i zauwazylem ze po chwili zapalaja sie guziczki jutro podepne pod to waga na dywanie i sprawdze,

Ja mam przekaznik d03 i sterownik 3.0

Przyciski zapalają się z opóźnieniem :) Czyli podłączyłeś szybciej, niż znalazłem chwilę na opis :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak podłączyłe na dywanie i zauwazylem ze po chwili zapalaja sie guziczki jutro podepne pod to waga na dywanie i sprawdze,

Ja mam przekaznik d03 i sterownik 3.0

Wersje softa mam takie same, wiec musialem cos zle podpiac. Na ktore piny sterownika podpinales te 2 kable z kierownicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ktore piny sterownika podpinales te 2 kable z kierownicy ?

Przewód czarny to pin 12 przekaźnika i bezpiecznik nr. 5. Przewód brązowy to pin 10 przekaźnika oraz masa jednocześnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ktore piny sterownika podpinales te 2 kable z kierownicy ?

Przewód czarny to pin 12 przekaźnika i bezpiecznik nr. 5. Przewód brązowy to pin 10 przekaźnika oraz masa jednocześnie :)

I tu chyba lezy pies pogrzebany. Na weekend zobacze czy smiga i dam znac. Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie czarny to plus (12 na przekaźniku), brązowy masa(10 na przekaźniku) a tamten zenek co wchodzi w żółta w wychodzi czarną to do 18 na przekaźniku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz przejrzalem te polaczenia i okzalo sie ze wpialem sie z zasilaniem na zly pin w kostce przy tasmie airbagu :facepalm: w kazdym razie teraz juz wszystko hula, dzieki za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz przejrzalem te polaczenia i okzalo sie ze wpialem sie z zasilaniem na zly pin w kostce przy tasmie airbagu :facepalm: w kazdym razie teraz juz wszystko hula, dzieki za pomoc :hi:

Najważniejsze, że poduchą nie dostałeś po nosie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no, w kostce od airbagu ciezko cos przypadkowo namieszac jesli sie jej nie rozbiera calkowicie, poza ty tam tylko 1 pin bym wolny. Ja pomylilem piny w tej czarej od modulu kierownicy, ale na szczescie pin w ktory trafilem byl wolny tzn nigdzie nie byl podlaczony dalej wiec nic sie nie stalo. Caly czas tylko nie moge sie nadziwic jak ja to zrobilem bo sprawdzlaem 3 razy przed podpieciem - a i tak sie pomylilem :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no, w kostce od airbagu ciezko cos przypadkowo namieszac jesli sie jej nie rozbiera calkowicie, poza ty tam tylko 1 pin bym wolny. Ja pomylilem piny w tej czarej od modulu kierownicy, ale na szczescie pin w ktory trafilem byl wolny tzn nigdzie nie byl podlaczony dalej wiec nic sie nie stalo. Caly czas tylko nie moge sie nadziwic jak ja to zrobilem bo sprawdzlaem 3 razy przed podpieciem - a i tak sie pomylilem :polew:

Proste... miałeś wtyczkę do góry nogami i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak, pod poduszką jest moduł który jest połączony poprzez taśmę oczywiście inną jak normalna (taka jak pod ABS.EDS z czujnikiem kąta skrętu) z przekaźnikiem jak we wątku.

Soft musi być taki sam na module w kierze i na przekaźniku. A do przekaźnika są podane sygnały tj. diagnoza OBD, + stały, + po przekręconej stacyjce, masa, podświetlenie, i sygnał do radia remoty control,

Jest kilka wersji multi kierownicy w B5, ja mam z tel po prawo i z RT po lewo. Wie ktoś do czego ten klawisz RT jest używany??

Jakby co dysponuję opisem podłączenia swojego wykonania tej multifunkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak bo normalnie to jak dzwoni telefon to ścisza się radio i wtedy jak nacisnę po prawo na dole w kier. z logo słuchawki to odbieram rozmowę a ten z lewej bedzie do czego, zawieszania rozmowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przelaczasz sobie miedzy obsluga radia a telefonem. Jak masz ustawione na radio to strzalkami mozesz zmieniac utwory i przelaczac stacje fm, a jak masz przelaczone na telefon to mozesz przeszukiwac kontakty i dzwonic. Poprawcie mnei jesli sie myle.

A tak swoja droga to grzane kiery byly w A4 B5 montowane ? Czy tylko w A6/A8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...