slawek88 Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Po wymianie tylnego lewego zacisku i prawego przedniego tłoczka pedał hamulca stał się bardzo miękki, wpada do samej podłogi, płyn całkowice uciekł z układu. Po kilkukrotnym naciśnięciu na wyłącznym silniku hamulec staje sie twardy i nie wpada, natomiast na załączonym hamulec też po kilku naciśnięciach jest wyższy ale dalej wpada do samej podłogi. Hamulce odpowietrzane tradycyjnie i metodą podciśnieniową bez pozytywnych wyników. Zmieniłem pompę hamulcową na nową i kilkukrotnie odpowietrzone i dalej nic pedał wchodzi do podłogi, wycieków też niema. Próbowałem odpowietrzać VAG-iem ale pompa sie nie uruchamia. W okienkach pojawia się komunikat: ERROR: Group 002 Not Available czy mój abs niema opcji odpowietrzania VAG-iem?? posiadam sam ABS/EDS 5.3 quattro D10
Dev Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 popelniles klasyczny blad pozwoliles aby plyn uszedl z ukladu a to powoduje zapowietrzenie ukladu teraz czeka Cie dluga droga z odpowietrzaniem ten blok ABS/EDS nie ma funkcji odpowietrzania VAG-iem
slawek88 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 czyli jak mam odpowietrzać?? na zapłonie ON?, w jakiej kolejności? próbowałem od najdalszego koła i odwrotnie. wiem popełniłem błąd no ale stało się teraz muszę sobie z tym poradzić. ktoś miał taki problem?? [br]Dopisany: 04 Luty 2011, 17:25_________________________________________________Witam odpowietrzałem kilka razy układ różnymi metodami i dalej nic hamulec jest miękki w pompie ABS po naciśnięciu hamulca na wyłączonym silniku słychać syczenie, czy to może być powietrze lub ona przepuszcza płyn?? tylko czy to jest możliwe. jeżeli tam jest powietrze to jak się go pozbyć??
Dev Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 czyli walka z wiatrakami podjedz do kogos kto ma urządzenie Ate lub TRW do odpowietrzania układów hamulcowych moze uda sie odpowietrzyc[br]Dopisany: 10 Luty 2011, 20:40_________________________________________________oooo cos takiego: http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_show_pic.php?ax=F&towkod=A6B9CE&pic=0&moto=0
slawek88 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Udało mi się uporać, problem tkwił w pompie ABS która miała uszkodzony blok hydrauliczny po wymianie pompy na nową problem prawie był rozwiązany. Felerny był jeszcze nowy zacisk (łapał powietrze) który zamontowałem był nie do tego systemu hamulcowego który mam zamontowany seryjnie (ATE). Do starej skorupy zadałem środek z nowego i stary tłoczek, jak twierdził mechanik nowy był dwukanałowy a miałbyć jednokanałowy. Ile w tym prawdy to nie wiem ale pomogło. Po wszystkim odpowietrzenie przy pomocy Boscha kts 570 i teraz hamulec jest taki jak dawniej. Pedał hamulca niema prawa wpadać do podłogi jeżeli tak jest to coś nawala kilku mechaników mówiło "że ten typ tak ma" to totalna bzdura!! pozdrawiam:D
Galardo Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Można zamknąć temat. Odpowietrzanie wszystkich kół dało rezultaty, odpowietrzanie starą i sprawdzoną metodą, we dwóch, jeden wciska hamulec a drugi kreci odpowietrznikiem przy zacisku. Teraz jest tak jak powinno. Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się