abezus Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam. Chcialem zapytac o jedna rzecz ktora ostatnio mnie bardzo nurtuje i w zasadzie nie moge znalezc na nia odpowiedzi... Jak to jest z kolorem zbiorniczka wyrownawczego plynu chlodzacego w audi a4 b6? Ogladajac rozne auta mozna znalezc albo zbiorniczek jasny przejrzysty albo ciemny taki jakby brudny... W roznych latach byly montowane inne zbiorniczki czy moze ma to zwiazek z czyms innym... Ponizej wklejam zdjecie tych 2 roznych kolorow zbironiczka. Bylbym wdzieczny za rozwiazanie zagadki. Pozdrawiam.
abezus Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 czyli nikt nic nie wie? Ja slyszalem teorie ze zbiorniczek moze sie zabarwiac na ciemny kolor jesli byla uszkodozna uszczelka pod glowica albo w przypadku silnikow z turbo, ze uszkodzona byla turbina i silnik pracowal przez dlugi okres na mieszance plynu chlodzacego i oleju. Sam nie wiem czy to brednie czy jest w tym choc minimalna czesc prawdy. Pozdrawiam.
pastaldo Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Ale tam na tych zdjęciach plastik ma wyraźnie inny kolor. Jakby było tak jak mowisz to po włożeniu palca do zbiorniczka wyrównawczego miałbys tłusty od oleju palec a samochód kopcił by na biało
abezus Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 Hmmm moze zle napisalem o co mi chodzi... Chodzilo mi o to ze po prostu w historii samochodu byly takie sytuacje ze auto jezdzilo na mieszance oleju i plynu chlodniczego wiec kopcenia chyba by nie bylo jesli usterki zostaly napraiwone pozniej a ktos mogl nie dopatrzec odbarwienia ale faktycznie palec po wlozeniu do zbiorniczna i przetarciu scianki bylby tlusty a osad zapewne zostawalby na palcu... Jesli nikt nie podejmuje glebiej tematu to chyba oznacza ze faktycznie byly montowane 2 rodzaje zbiorniczkow i nie ma czym sobie glowy zawracac. Pozdrawiam.
pastaldo Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Hmmm moze zle napisalem o co mi chodzi... Chodzilo mi o to ze po prostu w historii samochodu byly takie sytuacje ze auto jezdzilo na mieszance oleju i plynu chlodniczego wiec kopcenia chyba by nie bylo jesli usterki zostaly napraiwone pozniej a ktos mogl nie dopatrzec odbarwienia ale faktycznie palec po wlozeniu do zbiorniczna i przetarciu scianki bylby tlusty a osad zapewne zostawalby na palcu... Jesli nikt nie podejmuje glebiej tematu to chyba oznacza ze faktycznie byly montowane 2 rodzaje zbiorniczkow i nie ma czym sobie glowy zawracac. Pozdrawiam. No mi tez się wydaje ze tylko kosmetyczna równica Może zalezało z jakiej partii pochodziły zbiorniki. Może jak odlewali to ktos czegos dolał do rozpuszczonego plastiku :polew:
WinterOOOO Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 czyli nikt nic nie wie? Ja slyszalem teorie ze zbiorniczek moze sie zabarwiac na ciemny kolor jesli byla uszkodozna uszczelka pod glowica albo w przypadku silnikow z turbo, ze uszkodzona byla turbina i silnik pracowal przez dlugi okres na mieszance plynu chlodzacego i oleju. Sam nie wiem czy to brednie czy jest w tym choc minimalna czesc prawdy. Pozdrawiam. Gdyby tak było to była by jakaś granica w zbiorniczku między miejscem gdzie jest płyn i miejscem gdzie go nie ma a na zdjęciu widać że kolor jest jednolity na całym zbiorniku. Nawet zgrzewy gdzie nie ma dostępu płyn też są takiego samego koloru co reszta.
RAWULI Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 tia jakaś laska robiła makijaż przy wielkiej kadzi z tym plastikiem i jej wpadła kosmetyczka z czarnymi tymi ...kosmetykami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się