Chowix Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę sprawdzić czy paliwo dochodzi do silnika , które węże są za to odpowiedzialne ? Mam objawy jakby nie dochodziło tyle paliwa ile trzeba, a na gazie chodzi idealnie. Po przełączeniu na PB (odpaliłem na LPG) po prostu spada z obrotów i trzymie na 100-200 obrotach. szarpie szarpie i gaśnie. Taki sam objaw jest gdy odpalę go na PB. Myślę że to albo filtr paliwa zapchany albo pompa paliwa, zamiennik kupiłem w wakacje.
WinterOOOO Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Poluzować wtrysk i włączyć zapłon, jak paliwo dochodzi to będzie koło wtryskiwacza cieknąć.
Łukasz 23 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 a jaką instalacje masz ???zwykłą czy sekwencje ??? bo może ci się wtryski zapiekły i przez to masz takie objawy
WinterOOOO Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Może pytanie głupie i retoryczne ale ... masz paliwo w zbiorniku? Kiedy miałeś wymieniany filtr paliwa? Po włączeniu zapłonu słychać jak pompka paliwa pracuje?
Chowix Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 Tak paliwa mam za 100zł wlane jeżeli chodzi o filtr paliwa to czekam na kasę na wymianę. Co do instalacji do II generacja z silniczkiem krokowym D.T. GazSystem. Co do słyszalności pompki to ja mam tak że jak kręcę silnikiem to wtedy pompka działa tak więc nie mam jak ją usłyszeć. Hmm jakby ktoś mógł jeszcze dokładniej pokazać który to przewód Bo wg Audi A4 sam naprawiam obrazek a20-0044
Goofer Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Przy listwie wtryskowej masz przewód zasilający zakręcony bodajże 12stka, wykręć go, podstaw jakiś pojemnik typu garnek zakręć rozrusznikiem i będziesz widzieć czy paliwko nalało się do gara czy nie; te objawy co masz to może być padająca pompa paliwa, daje za małe ciśnienie i dlatego tak się dzieje, jak wstawiłeś zamiennik to jest rozwiązanie na pare miesięcy, niestety
Chowix Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Tej śruby za chiny nie umiem odkręcić dziś odpalam go to za 2 razem odpalił chodził przez 10 sekund i poszarpało poszarpało i zgasł.[br]Dopisany: 09 Luty 2011, 12:19_________________________________________________Udało mi się odkręcić tą śrubę i mam pytanie takie. Ile tam powinno tego paliwa być ? Tz ile mam zakręcić ? Bo wiadomo nic nie zoabczę będąc tu i tu jednocześnie. Jak sprawdzić ciśnienie paliwa (pewnie jakieś urządzenie potrzebne) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się