Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana napinacza wieloklinowego


seba132

Rekomendowane odpowiedzi

danisz, ciezko jest bo zeby wymienic ten napinacz musisz odkrecic wisko, a jak wiadomo nei ma tam za wiele miejsca.

proponuje zdjac zderzak i chlodnice wymoncic bez sciagania lamp i pasa przedniego.

Ale wybor nalezy do Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seba pisze Ci co i jak a Ty dalej pytasz.

Sciagasz zderzak, mozesz sprobowac odpiac tylko gorny przewod od chlodnicy i odchylic ale radze spuscic plyn i wypiac ja cala.

Dalej odkrecasz wentylator, wisko i juz masz dostep do napinacza.

Nie uszkodz wisko tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wymieniałem ten napinacz. Dało rade bez ściągania przodu i wcale dużo się nie namęczyłem. Jak już odkręcisz i wyciągniesz alternator to z resztą nie powinno być kłopotu. Wisko przykręcone jest jedną śróbą imbusem i ściągać go całkowicie nie trzeba wystarczy odkręcić i odchylić. Pozdr :a4fan:

P.S. seba132 ile dałeś za napinacz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napinacz http://www.allegro.pl/show_item.php?item=271927158

zobaczymy co to warte[br]Dopisany: 25 Listopad 2007, 04:51 _________________________________________________Panowie opanowane wcale nie trzeba dematowac przodu wystarczy wymatowac alternator i już jest dojście

najgorsze w tym wszystkim jest zablokowanie tego wiska ,żeby odkrecic go

ale poszło koszt robocizny 00zł w warsztacie wołali 250zł dwie godziny w garażu

pozdrawiam i dziękuje serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzanie tani ten napinacz, ja za swój płaciełem 380 zł po zniżkach... dałem się zrobić w konia? :rant:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja się męcze juz dzien i nie moge odkrecic tej sruby imbusowej co trzyma wisko pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1 i czy napewno jest tam lewy gwint?

Akto powieedział że lewy :shocked:....jest to normalny prawy gwint i odkręca się go w lewo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja wiem na na rolce paska wieloklinowego śruba ma lewy gwint:) a mi chodzi o śróbe od wiska jes ona od srodka silnika jest na klucz imbusowy 8 i jedni piszą że ma lewy gwint a inni ze prawy ja sie mecze juz dzien i dalej nie wiem w która strone sie ja odkręca. jesli ktos to juz wymieniał to bardzo prosze o udzielenie mi tej informacji z góry dziekuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śruba od visco ma normalny PRAWY gwint, ty stojąc przed samochodem wkładasz klucz w śrubę tak jakby od strony kabiny wiec obracasz nim zgodnie z ruchem wskazówek zegara patrząc od strony przodu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...