michu93 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam. Chciałbym uzyskać od was porady w powyższej sprawie. Napisałem mail'a do allegro: > Witam! > > Chciałbym zgłosić, iż zawarłem transakcję na allegro (nr aukcji: 1454243107) > z kupującym ewcia86_2009. Jednak po konsultacji telefonicznej sprzedająca oznajmiła > mi, że cena za przedmiot jest inna niż w opcji "kup teraz" a mianowicie > zamiast 4zł wynosi 4000zł. Chciałbym wycofać się z transakcji, jednocześnie zgłosić, > iż sprzedająca mogła chcieć uniknąć kosztów prowizji dla Państwa firmy, dlatego > cenę "kup teraz" podała 4zł. > > Chciałbym jeszcze dostać od Państwa odpowiedź, czy ta wiadomość dla państwa i > poinformowanie sprzedającej o wycofaniu się z transakcji wystarczy? > > Pozdrawiam i czekam na odpowiedź! > W odpowiedzi od allegro dostałem: Dziękuję za wiadomość. Przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Informuję, że doszło do zawarcia prawnie wiążącej umowy, która obliguje strony transakcji do jej sfinalizowania. Informuję, że jeżeli transakcja nie zostanie ostatecznie sfinalizowana, wówczas Sprzedający będzie mógł się ubiegać o zwrot prowizji. W takiej sytuacji Kupujący zostaje poproszony o złożenie wyjaśnienia dotyczącego przebiegu transakcji w ciągu kolejnych 7 dni. Od jego treści zależy decyzja o przyznaniu Sprzedającemu zwrotu prowizji. Formularz wyjaśnień można znaleźć pod adresem: [adres nikomu nie potrzebny ] Jeżeli Użytkownik nie złoży powyższego wyjaśnienia, Sprzedającemu zwrot prowizji zostanie przyznany automatycznie, a Kupujący może otrzymać ostrzeżenie. Otrzymanie trzech ostrzeżeń w wyniku wszczęcia procedury zwrotu prowizji przez trzech różnych Sprzedających powoduje automatyczne zablokowanie konta. Strony zachowują prawo do wystawienia komentarza, nawet jeżeli transakcja nie została sfinalizowana. Przydatne informacje: http://www.allegro.pl/help_item.php?item=805 Pozdrawiam, Co teraz zrobić? Czy napisanie w tym formularzu o tym, że cena różniła się w opcji "kup teraz" i w realu wystarczy czy coś jeszcze im narzeźbić? miał ktoś może taki przypadek?
soolek Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Wyraźnie jest napisane, że zwrot prowizji uzeleżniony jest od wyjaśnienia kupującego. Brak wyjaśnienia może spowodować ostrzeżenie dla Kupującego. Jeżeli dostaniesz prośbę o wyjaśnienie, napisz to co już napisałeś i sprawa zamknięta. Jeżeli sprzedający nie będzie się ubiegał o zwrot prowizji, to nie dostaniesz prośby o wyjaśnienie, czyli sprawy nie było. Swoją drogą, to widzę, że allegro troszkę olało sprawę. Nie chcą dla siebie dodatkowej kasy Dzwine.
Rafal1988Lodz Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 michu co ty chcesz tym wskurac bo nie rozumiem? Nie bede ubiegal sie czy ten czlowiek specjalnie wystawil za 4zl czy sie pomylil. Mialem podobna sytuacje wystawialem bratu a4 i zamiast 37,500 wyszla aukcja 37,50;| Wszystko dobrze wpisywalem i od razu ktos ja zalicytowal. Sprawe zlosilem do allegro ze zaszla pomylka dostalem zwrot prowizji piszac odpowiednie wyjasnienie. Tutaj bylo w aukcji 4tysie i elo po sprawie. Zamiast sie czepiac ludzi daj sobie w koncu spokoj...
michu93 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 michu co ty chcesz tym wskurac bo nie rozumiem? Nie bede ubiegal sie czy ten czlowiek specjalnie wystawil za 4zl czy sie pomylil. Mialem podobna sytuacje wystawialem bratu a4 i zamiast 37,500 wyszla aukcja 37,50;| Wszystko dobrze wpisywalem i od razu ktos ja zalicytowal. Sprawe zlosilem do allegro ze zaszla pomylka dostalem zwrot prowizji piszac odpowiednie wyjasnienie. Tutaj bylo w aukcji 4tysie i elo po sprawie. Zamiast sie czepiac ludzi daj sobie w koncu spokoj... czepiać ludzi? czego? nie chcę tego auta za te 4 złote kupić. chcę tylko na czysto sprawę załatwić, żebym nie był dalej zobligowany do zakupu itp.[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 19:11_________________________________________________i jeszcze coś, czy dostanę powiadomienie, jeżeli sprzedający zacznie ubiegać się o zwrot prowizji? mam wtedy 7 dni na złożenie wyjaśnień, więc wtedy bym coś napisał. bo jak rozumiem jeśli sprzedający nie będzie się ubiegał o prowizję to sprawy nie ma - tym samym nie mam czym się martwić. i w jakim okresie sprzedający może ubiegać się o zwrot prowizji? może jednak odrazu napisać wyjaśnienie?
pawel1380 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Prowizja od 4 zł?? :polew: Michu ZAPOMNIJ O SPRAWIE. Strasznie to przeżywasz niepotrzebnie.Idź na dobrą pianę.
michass Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Urzekła mnie ta historia.Co najwyżej stracisz drogocenne konto alledrogo :laghing2:.Wstrząs![br]Dopisany: 16 Luty 2011, 19:43_________________________________________________mi by szkoda na telefon było.
Rafal1988Lodz Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Prowizja od 4 zł?? :polew: Michu ZAPOMNIJ O SPRAWIE. Strasznie to przeżywasz niepotrzebnie.Idź na dobrą pianę. zebys wiedzial ze z 50zeta nabilo. a co do powiadomienia powinienes dostawac meila ze tak osoba ubiega sie o zwrot i informacje jakie napisala. Temat zamknac bo szkoda tego czytac.
michu93 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 szkoda czytać.. chcę się poradzić, to źle? dzięki za odpowiedzi. zamykać!
Rekomendowane odpowiedzi