Armi Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Fajne auto tylko jakoś mi sie te naklejki na przednich drzwiach nie widzą,ale najważniejsze ze właścicielowi sie to podoba Naklejek już dawno nie ma
dogasso Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Fajne auto tylko jakoś mi sie te naklejki na przednich drzwiach nie widzą,ale najważniejsze ze właścicielowi sie to podoba Naklejek już dawno nie ma wiec zostaje jeszcze coś z tym zderzakiem pokombinować...Narazie jestem na etapie zamawiania całej zawiechy bo wahacze już tłuką. A potem świece, olej, filtry, płyny! Czyli standard jak u mnie po zimie [br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 16:50_________________________________________________Powoli siada sprzęgło... Jakie wybrać? Mam dwie opcje: http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20234917.html albo SACHSa oryginał z wyprawą do Radzikowskiego??
Pucek Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 jeżeli Cie stać to kup sobie tego z tomsona, ja wysyłam ori sprzęgło do Radzikowskiego, kosztuje mnie to tysiac złotych
dogasso Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Pucek przekonałeś mnie [br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 09:37_________________________________________________Dzisiaj zawiecha poszła w dół! Wahacze, końcówki i łączniki przyszły nowe Wszystko robione pod KRZYWĄ w niedziele. Jak da sie jeździć na codzień to tak zostawie. Jutro umyję to zrobię zdjęcia... [br]Dopisany: 23 Marzec 2011, 00:58_________________________________________________Wraz z pierwszym dniem wiosny przyszła pora na lekkie zmiany. Pierwsza zmiana to lampy. Poczytałem troche na forum i zabrałem się za robotę: 1. Pacjent: 2. Przy pomocy opalarki, nożyka i śrubokręta płaskiego było tak: 3. Potem całą lampę rozłożyłem na części pierwsze. Lustro zmatowałem i okleiłem. Tak swoją drogą to trzeba bardzo ostrożnie się z nim obsługiwać bo do taśmy się przykleja i odchodzi. U mnie wyszło to tak : 4. Potem przyszedł czarny akryl ( dużo ludzi robiło środek w macie i też to dobrze wyglądało jednak ja zdecydowałem się na połysk ), czas na schnięcie i zmontowanie wszystkiego do kupy. Klosz wkleiłem na gumę do karoserii ( chciałem klejem do szyb ale jakby mi się coś odwidziało kiedyś to jego bym nie ruszył...). Ostatecznie wyszło to tak: 5. Jak już miałem lampę na zewnątrz to widziałem wspaniały napis D2S czyli niby przystosowane pod ZenonY więc przeprosiłem stare HIDy i je wrzuciłem. Ale żarniki poszły 4300 a nie 6000 jak było wcześniej. Od dołu przyszła PLEXi pod wymiar i uszczelka. Wyszło tak: 6. Oczywiście na sam koniec przyszła polerka klosza a efekt po całej robocie - jak dla mnie ok. A na aucie prezentuje się tak:
arre Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 He he kozak coraz lepiej ta Twoja maszyna wyglada ale jak by u mnie piknie ta lampiony wygladaly :gwizdanie:
Inkognito Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 właśnie też ostatnio przez myśl przeszedł mi taki mod lamp... tylko jakoś strach mi nie pozwala powiedz dokładnie jak to robiłeś??
dogasso Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Rozklejenie lamp to nie jest wcale taka prosta sprawa. Cały klosz wchodzi w mocowanie ( w obudowie ) w kształcie litery U. I Podgrzewanie tego od góry nie szło za dobrze więc po prostu odciąłem górną część tego mocowania i cały klosz trzymał sie tylko na wewnętrznym brzegu. A wtedy jeszcze raz podgrzewanie. Lekko nożykiem krawędź wyrezać a potem śrubokrętem podważałem ostrożnie i jakoś poszło. Odbłyśnik w kloszu ma kilka podpór na obudowie więc trzeba uważać żeby ich nie połamać. Rozkręcenie wnętrza to już bajka. Co prawda odbłyśnik trochę ciężko z klosza wychodzi ale w końcu wychodzi. Wiadomo malowanie to każdy robi jak uważa. Ja po zdarciu "chromu" dałem podkład na plastiki i od razu farbę. Można się bawić w podkład plastik - podkład pod lakier - lakier ale trochę podwójna robota. I jak już malować na połysk to tylko akrylem. Potem to schnie i samo wklejanie to też żaden problem. Miałem czarną gumę do łączenia karoserii pod pistolet. Nakładasz ją na tą część na której ma się trzymać klosz. Wciskasz klosz. Najlepiej przyłapać sobie to potem jakimiś taśmami. Poczakać ze 2 godziny i potem cały rowek który Ci zostanie po odcięciu kawałka plastiku zalać tą gumą i zostawić na 5-8 godzin - zależy od temperatury, wilgotności itd. I możesz się cieszyć czarnym wnętrzem [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 10:51_________________________________________________Pany drogie! Mam problem. Tj w sumie dopiero uświadomiłem go sobie. Przecież mam dwumase tak? Czy Radzikowski robi takie rzeczy jak przeróbki z dwumasy na jedno??? Bo tak sobie licze i dwumas 1500, sprzęgło okolo 1000...Troche drogi interes [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 20:49_________________________________________________ co myślicie o takiej feldze bo się waham...??[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 17:04_________________________________________________Mała sesyjka w weekend :gwizdanie: A tu więcej zdjęć: http://allegro.pl/audi-a4-1-8t-i1678599264.html
Pucek Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Napisz co kolegi Colo, ostatnio przerabiał na jednomas Jeżeli chodzi o sprzęgło, właśnie dzisiaj odebrałem paczkę od Pana Radzikowskiego, sprzęgło wzmocnione o 60%, nabita nowa tarcza, zbrojona, wszystko wyważone z dwumasem, za jakiś tydzień montaż, opiszę wrażenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się