PaTrYq03 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 ale daje mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek1234 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 to dlatego że dochodizło do nich praiwe 2,5V w aucie swieca taka samym światłem jak pozoastałem co nie razi w oczy dodoatkowo zawze mozna je przyciemnić za pomoca przycisków ( + i - )regulacji natężenia oświetlenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik84 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 hmm troszkę mocno świecą [br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 18:45_________________________________________________tak świecą ori [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2010, 00:09_________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Sorry kostek ale te nie ori diody chyba daja za mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek1234 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 hmm zrobie fotki to moze będzie łatwiej zobaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tucek Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Panowie potrzebuję pomocy mianowicie mam podświetlane nawiewy które są połączone kabelkiem który biegnie sobie gdzieś dalej (patrz foto) ale podświetlanie nie działa po podłączeniu na krótko jest ok nie działa mi również podświetlanie przycisku ESP i podświetlanie włącznika świateł (patrz foto) włącznik jest sprawny sprawdzony w innym aucie czy to może być na jakimś osobnym bezpieczniku czy coś ? czy może brakuje jakiegoś kodowania będę wdzięczny za sugestie i rady jak to ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 hmmmm...ja byl zaczal w tym przypadku od sprawdzenia bezpiecznikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Wiercił ktoś lampkę górna,aby zamontowac diody?Wlasnie zakupiłem i zastanawiam sie jak to ugryźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Wiercił ktoś lampkę górna,aby zamontowac diody?Wlasnie zakupiłem i zastanawiam sie jak to ugryźć Ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Masz moze fotke?? Jakies instrukcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ja wierciłem i mam jak ori Najpierw cieniutenkim wiertlem przewierc od wewnetrznej strony na samym srodku tak abys wiedzial gdzie wiercic.Nastepnie wierc juz wiekszym wiertlem ok.6mm od zewnetrznej strony-w ten sposob unikniesz efektu ze bedzie cos poszczerbione i wyglada jak ori Natomist ja mam inne pytanie-jakis czas temu wyrezalem sobie podswietlenie kratek(wszystkie krarki podlaczylem do wlacznika swiatel),teraz mam w planach dorezac uchwyt na napoje i kubek.I tu pytanie czy lepiej pociagnac prad z esp czy mozna nadal z tej samej instalacji od wlacznika swiatel(z srodkowej kratki) ale czy to juz nie bedzie za duzo rzeczy pod wlacznik podlaczone i czy cos sie nie bedzie dzialo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Na lampce, od wewnatrz, sa zaznaczone miejsca, gdzie powinno sie przewiercic otwory. Wiertlo 6, lub nawet mozna zaczac od mniejszego, zeby potem korygowac polozenie. Potem delikatnie sfazowac otworek po stronie zewnetrznej i bedzie Pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Na lampce, od wewnatrz, sa zaznaczone miejsca, gdzie powinno sie przewiercic otwory. Wiertlo 6, lub nawet mozna zaczac od mniejszego, zeby potem korygowac polozenie. Potem delikatnie sfazowac otworek po stronie zewnetrznej i bedzie Pan zadowolony Otwory sa idelnie prosto,czy pod jakims katem? Czym sfazowales,zeby rys nie bylo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Na lampce, od wewnatrz, sa zaznaczone miejsca, gdzie powinno sie przewiercic otwory. Wiertlo 6, lub nawet mozna zaczac od mniejszego, zeby potem korygowac polozenie. Potem delikatnie sfazowac otworek po stronie zewnetrznej i bedzie Pan zadowolony Otwory sa idelnie prosto,czy pod jakims katem? Czym sfazowales,zeby rys nie bylo?? Nie wiem jak jest w ori, ale ja zrobilem prosto. Ja sfazowalem jakims wiekszym wiertlem (10-12), RĘCZNIE, delikatnie, mozna ladnie sfazowac, bo to jest mieciutki plastik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasman120 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Hej, zakupiłem podświetlany uchwyt na kubek i schowek na monety. Przed kupnem wtyczek i pinów chciałbym się upewnić czy dobre części kupię. 1. Do podłączenia schowka na monety i uchwytu kubka potrzebuję wtyku 4B0 972 623. Rozumiem ze jest to wtyk bez pinów więc potrzebuję też piny. Czy takie piny pasują? http://allegro.pl/item1162055106_piny_pin_konektorki_fakra_vw_audi_seat_skoda.html 2. Zakupiłem również podświetlane kratki nawiewów. Chciałbym to podłączyć za jednym zamachem. Mogę podłączyć lewą kratkę pod włącznik świateł, środkową wraz z uchwytem kubka i schowkiem na monety od zasilania ESP, a prawą kratkę od podświetlania zapalniczki lub popielniczki? Może jakaś inna propozycja? 3. Czy kabel FLRY-B będzie odpowiedni? http://allegro.pl/item1095589079_przewod_flry_b_0_22_bialy_cena_za_5_m_2783.html Jaka grubość? 0,22 czy 0,35 czy 0,5 do takiego podłączenia będzie najlepszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tucek Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 hmmmm...ja byl zaczal w tym przypadku od sprawdzenia bezpiecznikow bezpieczniki są OK przewody od kratek podłączone są do 1 pinu z lewej strony we włączniku niestety po włączeniu świateł nie pojawia się tam napięcie tak jak pisałem wcześniej nie działa podświetlenie samego włącznika włącznik jest sprawny sprawdzony w innym aucie ma ktoś jeszcze jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 sprobowac inny wlacznik, z tego samego rocznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 pleksi kupiona...pocieta juz w paski za 6 sztuk zaplacilem 10zl...jutro diody i do przodu zaswiece kubek i wizytownik fotki z prac przedstawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Chcę podłączyć podświetlenie regulacji nawiewów, mam nawiewy z diodami ponieważ są z nich wypuszczone kabelki zakończone wtykami. Wszystkie trzy (od strony pasażera, kierowcy i środkowy) mam zamiar podłączyć do włącznika świateł. Mam dwa pytania: 1. Czy nie będzie przeszkadzało to że wszystkie będą podpięte do włącznika świateł a nie do ESP? 2. Czy mogę je wszystkie podłączyć przy użyciu jednej wiązki - czyli idąc od strony pasażera przez środkowy kończąc na podświetleniu kierowcy ? W nawiewie środkowym mam trzy kable niebieski i do wtyczki idą dwa czerwony i czarny, rozumiem że niebieski to prąd a czerwony i czarny to masa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Chcę podłączyć podświetlenie regulacji nawiewów, mam nawiewy z diodami ponieważ są z nich wypuszczone kabelki zakończone wtykami. Wszystkie trzy (od strony pasażera, kierowcy i środkowy) mam zamiar podłączyć do włącznika świateł. Mam dwa pytania: 1. Czy nie będzie przeszkadzało to że wszystkie będą podpięte do włącznika świateł a nie do ESP? 2. Czy mogę je wszystkie podłączyć przy użyciu jednej wiązki - czyli idąc od strony pasażera przez środkowy kończąc na podświetleniu kierowcy ? W nawiewie środkowym mam trzy kable niebieski i do wtyczki idą dwa czerwony i czarny, rozumiem że niebieski to prąd a czerwony i czarny to masa ? mozesz podlaczyc wszystkie pod wlacznik swiatel, ja tak mam u siebie z tym, ze ja ciagnalem od kazdej kratki oddzielne kable i wszystko jest powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się