amper Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam wszystkich, zakupiłem jakieś 2 miesiące temu Audi a4 Avant (ver kombi z 2000r). Po tym okresie okazało sie że sprzęgiełko zaczyna powoli odmaiwać posłuszeństwa - czasami jednynka i wsteczny cięzko wchodzą, sprzęglo sie ślizga. Oczywiście w warsztacie od razu chcieli wymieniac sprzęło na nowe (koszt ok 1000 zł + 300 robocizna). Dlatego wpadłem na pomysł z regeneracją (Radzikowski) - koszt sporo mniejszy (na razie wstepna wycena - max 300 zł). I tu pytanie do reszty - ma to sens? Jaka jest trwałość takiego regenerowanego sprzęgła do nowego?
lukaszr Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Nie ma sensu robić u Radzikowskiego sprzęgła tym bardziej, że masz 110KM auto - po co Tobie takie sprzęgło skoro nie musi przenosić dużego momentu obrotowego. Kup sobie sprzęgło SACHSa i na pewno wystarczy. Tylko martwi mnie cena tego co napisałeś. Komplet sprzęgła SACHS w detalu kosztuje 930 zł. Ja mogę je mieć za 700 zł. Jak dodasz do tego robociznę to wyjdzie 1000 zł z wszystkim, bo możesz sobie je wymienić w każdym warsztacie (np. na Przasnyskiej lub gdzie indziej) - będzie to kosztowało właśnie jakieś 300 zł. Jesteś z Warszawy więc jak będziesz potrzebował te sprzęgło to daj znać na PW to podjedziesz do mnie i sobie je odbierzesz.
amper Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Opublikowano 26 Listopada 2007 no nie chodzi mi o sprzygotowanie sprzęgła pod samochód sportowy, tylko o cenę. Zwykła regeneracja wychodzi sporo taniej niz zakup nowego...
lukaszr Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 no nie chodzi mi o sprzygotowanie sprzęgła pod samochód sportowy, tylko o cenę. Zwykła regeneracja wychodzi sporo taniej niz zakup nowego... Regeneracja to nie to samo co nowe. Poza tym i tak dochodzi robocizna.
hornet Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Jeżeli jeździsz spokojnie to nie wpędzaj się w koszta i rób regenerację. Znam takiego (od nas z klubu) który zrobił regenerację i to nie u radzikowskiego i śmiga ale on śmiga a nie jeździ spokojnie Napisz PW do platinium powinien odpisać gdzie robił. Z tego co pamiętam to chyba na pa Halera w Warszawie.
amper Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2007 No szprzęgło już zregenerowane :>. U Radzikowskiego :> Ponadto Radzikowski polecił swojego mechanika który wymontował je i po wszystkim założył. Cała operacja trwała kilka godzin - po pracy jużmiałem samochód złożony. Różnica w działaniu samochodu jest ogromna - biegi wchodzą leciutko, a najważniejsze że sprzęgło sie nie ślizga, samochód od razu sie zbiera po zmianie biegu :> No i silnik nie dostaje takich obrotów po zmianie biegu! Koszt wszystkiego - 470 zł (350 demontaż i montaż sprzęgła, 120 - regeneracja).
saintadamus Opublikowano 3 Grudnia 2007 Opublikowano 3 Grudnia 2007 a mowił coś dokładnie na czym polega ta regeneracja ?? wymiana tarczy czy coś innego ?? pytałeś sie ile takie sprzęglo zrobi kilometrów ??
amper Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2007 z tego co pamiętam to spiłowywał cos, i na pewni wymieniał okładziny. Koło dwi\umasowe było w dobrym stanie. Jest ryzko, że jak już ci wymontują to sprzęgło to sie okaże że go sie nie da zregenerować...ale najcześciej sie da. Co do ilości kilometrów - to nikt cie czegoś takiego nie zagwarantuje - zalezy jak jeździsz....
saintadamus Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 rozumiem - w każdym razie cena dość przystępna :th: oby przejeździło swoje kilometry przy w miare normalnej jeździe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się