Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana amortyzatorów w seryjnym zawieszeniu sportowym (1BE).


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Długość skoku amora do wysokości (jak auto stoi) nie ma nic do rzeczy.

Zgadza się, a do rzeczy ma też dolna "podpora" sprężyny. Padnięty amortyzator ma wpływ na wysokość.

Ja u siebie zamontowałem amorki MTS jako alternatywa dla padniętych tylnych (8D0 513 031 H) do zawieszenia 1BV, amortyzator MTS jest krótszy o 2cm przez co trudniej włożyć dolną śrubę.

Tył miałem miękki dlatego zmienilem też spręzyny na Eibachy -3cm, miałem sprężyny z jedną białą i zieloną kropką, najniższa kategoria wagowa jaka była do zawieszenia 1BE i 1BV.

Na amorach MTS'a sa trzy rowki na podpore amora. Jak montowałes te amory to na jakim rowku ustawiłeś tą podporę?

Opublikowano

są cztery, drugi od góry, żeby zachować tą samą wysokość jak przy amorku od 1BV, czyli mogę podnieść o jeden cm lub obniżyć o 1 i 2 cm w stosunku do tego co mam teraz, na starych oryginalnych amorkach miałem wysokość około 64,5-65 (przy włożeniu około 30kg do bagażnika tyl siadał do 62,5) teraz jest 66, równo z przodem.

U mnie zabawa zaczęła się od zamotowania dystanów 20mm na tył, praz słabe sprężyny i padnięte odboje tył mi siadał i obcieralo tylne lewe koło, kupiłem oryginalne (odboje 119mm 8D0512131M po 50zł za sztukę) i sprężyny eibacha uzywane za stówkę, przy wymianie okazalo się że amor jest pordzwiały i jak obstukałem rdzę zaczął delikatnie przeciekać, dlatego na szybo musiąłem dorwać jakieś amorki, te kupiłe za 230 z wys więc nie dużo, jestem zadowolony tył jest sztywniejszy ale nie wóz drabiniasty i nie siada do 62,5 cm, jak wskocze ugnie się z 0,5cm.

Opublikowano
są cztery, drugi od góry, żeby zachować tą samą wysokość jak przy amorku od 1BV, czyli mogę podnieść o jeden cm lub obniżyć o 1 i 2 cm w stosunku do tego co mam teraz, na starych oryginalnych amorkach miałem wysokość około 64,5-65 (przy włożeniu około 30kg do bagażnika tyl siadał do 62,5) teraz jest 66, równo z przodem.

Aaa to moze teraz są cztery bo mi sie wydawalo ze jak zakladałem to były trzy :eusathink: Musze spr jeszcze raz u siebie ile tych rowków mam.

Czyli teraz na tych sprezynach -30/-30 masz 66cm od ziemi do nadkola tak? Ja na tych MTSowskich -40/-40 mam ok 65cm wiec chyba dobrze mam bo mi sie wydawało ze nie dostatecznie obnizyło mi sie zawieszenie.

Opublikowano

Tak moim zdaniem jest OK u Ciebie

Mam proźbę jak by ktoś podał wymiary zaznaczone na zdjęciu I i II amorków zawieszenia 1BA i 1BE

Ja mogę podac od 1BV ale weekend, moim zdaniem pomocna informacja jesli ma się możliwość porównania przy zakupie nowych amorków.

a>

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - b2395b6f84d9e.jpg

A jeśli chodzi o różnicę amorków przed 99 czyli do nr. podw.: 8D-X-199 999 i po 99 od nr. podw.: 8D-X-200 000 to nie wiem, sachs do zawieszenia sportowego do 99 roku podaje amorki 170 814 (około 150 zł/szt.) a po 99 280561(około 300zł/szt) różnica w cenie bardzo duża, a jeśli chodzi o MTS to są one do wszystkich roczników, tylko jest na nich za gwintem mała tuleja.

Opublikowano

a orientujesz się jak sprawa wygląda z amorami Sachsa jak wysoko jest usadzona podpora na amora? chodzi o to zeby d*pa nie siedziała nizej od przodu

Opublikowano

Chodzi Ci o tylne? te modele co napisałem? Jak tak to nie wiem, chciałem kupić sachsa, ale nie byłem pewien własnie czy mi nie podniesie tyłu za bardzo, stąd MTS-y.

Też sprzedający podawali różne informacje, niby Sachs 280 561 jest dedykowany do pojazów z zawieszeniem sportowym, na jedenej stronie że pojazdów z zawieszenim standardowym, sportowym i wzmocnionym, na innej że do standardowego i już sam się nie wiedziałem i jeszcze ta cena

Opublikowano

a ile dałeś za MTSy na tył?

Opublikowano

208,99 + wysyłka 20, no i nie potrzebnie kupiłem krótsze oryganalne odboje (119mm), bo tłoczysko w amorku jest krótsze o 2cm i śmiało mogłem zakładać standardowe odboje o długości 135mm

Opublikowano

a mozesz zarzucic linka jak masz sprawdzonego sprzedawce?

Opublikowano

dzieki za namiar, podjade tam bo po sasiedzku mam :thumbup1:

Opublikowano

Spoko, nie ma sprawy. A jak ktoś ma amorki 1BA i BE to podajcie wymiary amorków taj jak zaznaczyłem na zdjęciu

Opublikowano

Mam wyjetą zawieche 1BE , więc jutro jak nie zapomnę to zmierze :decayed::wink:

Opublikowano
Mam wyjetą zawieche 1BE , więc jutro jak nie zapomnę to zmierze :decayed::wink:

jak mozesz to zmierz ile jest od podporki na sprezyne do gory amora :)

Opublikowano
Mam wyjetą zawieche 1BE , więc jutro jak nie zapomnę to zmierze :decayed::wink:

jak mozesz to zmierz ile jest od podporki na sprezyne do gory amora :)

Znaczy zdjecie nr 1 ? :decayed:

Opublikowano
Mam wyjetą zawieche 1BE , więc jutro jak nie zapomnę to zmierze :decayed::wink:

jak mozesz to zmierz ile jest od podporki na sprezyne do gory amora :)

Znaczy zdjecie nr 1 ? :decayed:

Nie kumam, jakie zdjęcie :eusathink:

Opublikowano
Tak moim zdaniem jest OK u Ciebie

Mam proźbę jak by ktoś podał wymiary zaznaczone na zdjęciu I i II amorków zawieszenia 1BA i 1BE

Ja mogę podac od 1BV ale weekend, moim zdaniem pomocna informacja jesli ma się możliwość porównania przy zakupie nowych amorków.

<a href=http://zapodaj.net/b2395b6f84d9e.jpg.html>amoryzator tył a4 b5.jpg</a>

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - b2395b6f84d9e.jpg

A jeśli chodzi o różnicę amorków przed 99 czyli do nr. podw.: 8D-X-199 999 i po 99 od nr. podw.: 8D-X-200 000 to nie wiem, sachs do zawieszenia sportowego do 99 roku podaje amorki 170 814 (około 150 zł/szt.) a po 99 280561(około 300zł/szt) różnica w cenie bardzo duża, a jeśli chodzi o MTS to są one do wszystkich roczników, tylko jest na nich za gwintem mała tuleja.

Mam wyjetą zawieche 1BE , więc jutro jak nie zapomnę to zmierze :decayed::wink:

jak mozesz to zmierz ile jest od podporki na sprezyne do gory amora :)

Znaczy zdjecie nr 1 ? :decayed:

Nie kumam, jakie zdjęcie :eusathink:

:wink:

Opublikowano

Aaaa widzisz, dzięki :decayed:

Tak, zdjęcie nr 1 tzn. jest jedno zdjęcie ale amor z "I" :decayed:

Opublikowano

Widzę że moje zdjęcie się spodobało :banan: Chodzi o wymiar pierwszy, żeby każdy wiedział o co chodzi np przy zakupie odboii, drugi żeby wiedzieć jak auto będzie wysoko stało, jeśli amor będzie miał inne wymiary :decayed:

Opublikowano
Widzę że moje zdjęcie się spodobało :banan: Chodzi o wymiar pierwszy, żeby każdy wiedział o co chodzi np przy zakupie odboii, drugi żeby wiedzieć jak auto będzie wysoko stało, jeśli amor będzie miał inne wymiary :decayed:

Racja :thumbup1:

W sumie oca69 podaj dwa wymiary :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...