sirlesek Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam Mam taki problem gdy jest zimny to przez około 10 minut jest tak słaby że praktycznie nie chce ruszyć na jedynce dopiero jak turbo go troszkę pchnie to jedzie ale nie chcę go znów gnieść na zimnym... Auto ma 130 koni i powinno ruszać żwawiej coś jest więc nie tak jak ktoś ma pojęcie co to może być to słucham??? Moją porpozycją z tego co czytałem to czujnik temperatury wody chłodzącej ( ale nie do końca bo wskaźnik na desce mi pokazuje piękne 90 i spadki też pokazuje)
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zacznij od nalania najlepszego paliwa, później zastanów się kiedy wymieniony był filtr paliwa. Jeżeli to zrobisz wstaw logi. Co do czujnika G62 jeżeli pokazuje Ci 90 stopni na liczniku nie świadczy to o tym że jest dobry w silniku możesz mieć i 60 stopni - wszystko VAG VAG VAG. Auto może i ma 130 koni ale pamiętaj że to diesel - nie oczekuj że ruszy jak benzyna chociaż i ona w 20 stopniowym mrozie nie jeździ na początku tak jak w lecie.
Artur82 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 zimny diesel musi byc mulowaty nie wkrecaj bo go inaczej silnik za dlugho nie wytrzyma...diesel poprostu ma to do siebie ze jak jest zimny to nie ma "calej" mocy
MiruK Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 z kuli ani z fusów wróżyć nie będziemy, pokaż logi to coś podpowiemy
Artur82 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 nie przesadzajcie z tymi logami...auto zimne to mu ciezej ot cala filozofia
Rekomendowane odpowiedzi