Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Pomocy!Jaki powinien być kąt wtrysku 2.5 TDI ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich w logu BS-Group A:004

Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve

TIME 3800-4200 rpm 10-14 *BTDC 8-16 *BTDC TIME

Marker STAMP /min °BTDC % STAMP

0,01 835 Late -2,8 100,2

0,36 835 Late -2,8 100,2

0,72 858 Late -2,6 100,2

1,08 835 Late -2,6 100,2

1,46 812 Late -2,8 100,2

wyszlo mi ze mam zly kat wtrysku.Wiem wiem jest tego mnustwo na forum jaki powinien byc ten kat ale juz zglupialem. Wedlug tego Vaga ile powinien wynosic ten kat? Czy powinna to byc wartosc +2*BTDC przy wysterowaniu na 100%.Czytalem ze sa Vagi ktore odczytuja ten kat w jakiejs innej skali ATDC.Ja mam chyba za wczesny tak? Prosze was o pomoc.

Opublikowano

wejdż w 01->08->004 - podaj jakie masz wartości w tym bloku - silnik ~ 90'C obroty biegu jałowego ...

Opublikowano

zebralem tutaj informacje (1strona)

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=103408

jezeli nie dasz rady jednej strony przetrawic to ustaw tak by na rozgrzanym silniku w 004BS na late miec kat w zakresie 1-3ATDC (nie BTDC) albo bez oznaczenia ATDC/BTDC (starsze vagcomy) by byl on w przedziale (-1)-(-3) - by byc dokldanym dodam, ze kat formalnie poprawny to zaklres 0-4ATDC

Efekt w 004S powinien byc taki ze kolumienka z katem faktycznym (bo jest i z katem zadanym) bedzie w tym silniku miec wartosc prawdopodobnie w okolicach 0.5-2,5ATDC lub (vagcomy bez opisu strony atdc/btdc) (-0.5)-(-2.5)

Dlaczego? O co chodzi z wysterowaniem? Patrz link...

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

Wielkie dzieki za zainteresowanie, czy chodzilo ci Leo... O te logi?[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 08:28_________________________________________________11 February 2011 18:30:54:60804 VCDS Version: Release 10,6,0

2,5L V6 TDI 0000SG 0004

Group A: 004

Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve

TIME 3800-4200 rpm 10-14 *BTDC 8-16 *BTDC

STAMP /min °BTDC °BTDC %

0,7 742 0,6 0,8 61,5

1,83 742 0,6 0,6 61,2

2,93 742 0,6 0,4 60,4

4,08 742 0,6 0,8 61,2

5,23 742 0,6 0,8 60,8

6,35 742 0,6 0,6 59,6

7,45 742 0,6 1 61,5

8,53 742 0,6 0,8 60,8

9,61 742 0,6 0,8 60,8

10,78 742 0,6 1 60,4

11,98 742 0,6 0,8 60,8

13,16 742 0,6 0,6 60,4

14,29 742 0,6 1 61,2

15,37 742 0,6 0,8 60,8

16,45 742 0,6 0,6 61,2

17,53 742 0,6 0,8 60,8

18,61 742 0,6 0,6 59,6

19,77 742 0,6 0,6 61,2

20,96 742 0,6 0,6 61,5

22,16 742 0,6 0,6 60,8

23,25 742 0,6 0,6 60,8

24,33 742 0,6 0,8 61,2

25,41 742 0,6 0,4 60

26,48 742 0,6 0,8 61,2

27,56 742 0,6 0,6 60,8

28,65 766 0,6 0,8 61,9

29,73 742 0,6 0,8 61,2

30,86 742 0,6 0,6 60

32,05 742 0,6 1 61,9

33,21 742 0,6 0,8 61,5

34,29 742 0,6 0,6 60,8

35,37 742 0,6 0,8 61,2

36,45 742 0,6 0,6 61,2

37,55 742 0,6 0,8 61,5

38,64 742 0,6 0,6 61,5

39,77 742 0,6 0,4 60

40,98 742 0,6 0,6 61,5

42,12 742 0,6 0,6 61,5

43,2 742 0,6 0,4 61,5

44,3 742 0,6 0,6 62,3

45,49 742 0,6 0,6 61,5

46,6 742 0,6 0,6 60,8

47,68 742 0,6 0,8 61,9

48,78 742 0,6 0,6 60,8

49,95 742 0,6 0,6 60,4

51,15 742 0,6 0,8 61,9

52,35 742 0,6 0,6 62,3

53,55 742 0,6 0,8 62,3

54,75 742 0,6 0,4 60,4

[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 08:29_________________________________________________

Group B: 008

Engine speed IQ driver IQ rpm(torque) IQ MAF(smoke)

TIME 2800-3500 >50 42-47 >48

STAMP /min mg/str mg/str mg/str

0,36 1438 32 39,5 30,1

1,44 1554 70 38,9 38,9

2,61 1740 69 38,3 46,4

3,79 1926 67,8 38,3 50,8

4,86 2088 67,1 38,3 52,4

6,01 2274 66,5 38,3 54

7,21 2436 65,6 38,6 54

8,34 2622 64,9 38,9 53,3

9,42 2784 64,6 39,5 52,1

10,5 2946 64 39,8 50,8

11,58 3109 63,7 40,2 50,2

12,67 3271 63,1 40,8 50,2

13,85 3457 62,4 41,4 50,2

15,02 3619 62,1 40,8 49,9

16,12 3758 61,5 39,8 49,6

17,2 3898 61,2 39,2 48,9

18,27 3990 60,9 38,3 48,6

19,35 4106 60,5 37,6 48

20,45 4199 60,2 37 47,7

21,65 4292 59,9 36,1 47,1

22,85 4385 59,6 34,8 46,4

24 4501 59,3 35,1 43,6

25,07 4501 0 35,1 28,2

26,16 4362 0 35,1 27,3

27,32 4246 0 36,4 30,4

28,44 4130 0 37,3 34,2

29,52 4014 0 38,3 35,5

30,66 3898 0 38,9 36,7

31,84 3782 0 39,5 36,7

[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 08:31_________________________________________________DYNAMICZNY

Group B: 001

Engine speed Injected quantity Qty adj valve Coolant temp

TIME 740-840 rpm 3,0-8,0 act, time 15-25*Ck 85-105*C

STAMP /min mg/str °KW °C

0,67 1462 11,6 37,8 86,9

1,77 1508 27 31,5 86,9

2,89 1624 36,7 37,2 88

4,03 1786 38,3 39,7 88

5,14 1949 38,3 42,2 88

6,16 2088 38,3 42,8 88

7,2 2227 38,3 45,4 88

8,24 2366 38,6 46,6 88

9,28 2506 38,6 48,5 88

10,3 2645 38,9 50,4 88

11,38 2807 39,5 52,3 88

12,55 2970 39,8 54,2 88

13,62 3109 40,5 56,7 88

14,66 3248 40,8 58,6 89,1

15,77 3387 41,4 60,5 89,1

16,9 3550 41,4 62,4 89,1

17,94 3666 40,5 63,6 89,1

18,96 3782 39,8 63,6 89,1

20 3898 38,9 64,3 89,1

21,06 3990 38,6 64,9 90,2

22,15 4060 38 66,2 90,2

23,29 4153 37,3 66,8 90,2

24,43 4222 36,7 67,4 90,2

25,57 4315 35,8 68 90,2

26,62 4385 34,8 68 90,2

27,66 4153 0 0 91,3

28,7 3805 0 0 91,3

29,81 3434 0 0 91,3

30,97 3155 0 0 91,3

32,11 2923 0 0 91,3

[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 08:32_________________________________________________Panowie takie pytanko dzis jak sprawdzalem Vagiem 311.2 kat wtrysku na BS-004 gdy przechodzilo na LATE obroty silnika zaczely mi falowac, czy tak powinno byc? Mialem wtedy wynik 3*ATDC 100.2% Gdy zmienialo na ERLY obroty byly stabilne. [br]Dopisany: 19 Luty 2011, 16:35_________________________________________________Panowie wychodzi na to ze kat wtrysku mam dobrze ustawiony. -2*BTDC=2*ATDC. BTDC- przed gornym martwym punktem. ATDC za gornym martwym punktem. Jezeli mialbym wynik 2*BTDC mialbym zaplon 2 stopnie pgmp. Ja mam -2*BTDC czyli zgmp. Juz ktos to kiedys przerabial (Grzegorz) i ja sie z nim zgadzam ( http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=38590.30 )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...