krzychu Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 czesc klubowicze prosze o porade, posiadam instalacje sekwencyjną SIROCCO. Montowana w maju tego roku wszystko grało do momentu aż sie ochłodziło na dworze mianowicie podczas przełaczania z PB na LPG na zimnym silniku jest kwestia jakby odcinało dopływ benzyny i chwile silnik nie dostawał wogóle gazu ,przy jezdzie w dół to koła napedzają silnik (gdy wcisne sprzegło to auto gasnie) i po chwili jest odczucie jak po koleii na cylindry jest podawany gaz. Dodam ze byłem u gaziarzy to zwiększyli temp. przełaczania z 25*C na 30*C ale to nic nie dało, zrobiłem mały test mianowicie rano po odpaleniu auta wyłączyłem LPG i dopiero jak na desce miałem temp. 80*C włączyłem na gaz i sytuacja jest ta sama chwilowy brak paliwa.
szogun0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 Reduktor. Pewnie się od naszego gazu iglica zabrudziła.
piozar11 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 moim zdaniem masz złe nastawy nakładania tj,przejścia benzyna/gaz
krzychu Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2007 Problemem była listwa wtryskowa MATRIX poszła do reklamacji chwilowo założyli mi wtryski VALTEK i nie ma problemu przy przełaczaniu z PB na LPG ale jest problem z odpaleniem samochodu po jezdzie na gazie musi długo krecić aby odpalić .
tomekzgierz Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Listwe matrix powinno się najpierw przemierzyć miernikiem , powinna mieć od 5 do 6 ohm. Jeżeli ma między 10 a 12 ohm , to dana sekcja jest upalona . Ale jeśli problemem było tylko 1 przejście , to na 100 % zaolejona litwa matrix , wystarczy ją rozebrać i umyć , i po temacie. Matrix jest 3 razy lepszy od walteka , ale pod warunkiem że jest czysta. Troche ratuje montaż odstojnika matrix zaraz za reduktorem który zbiera olej. A to że źle teraz zapala na BP , to jest oznaką niewłaściwej regulacji , sterownik ECU BP rostraja się , korygując sobie długoterminowe dawki paliwa , które zostają zapamiętane na drugi dzień. Po zmianie na velteki była zbierana mapa na próbie drogowej ? To podstawa !! I wcale nieprawda że autokalibracja wystarczy. Może i by wystarczyła , ale gdybyś jeździł bez dotykania pedału gazu Jeśli nie była zbierana mapa , to są partacze i tyle , i jeśli nie wiedzieli że matrixa się myje , to tym bardziej.
zuloo Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 A mi dziś właśnie pojawił sie podobny problem,po nagrzaniu się silnika i zapaleniu pomarańczowej kontrolki auto nie przechodzi na gaz :wallbash:po paru minutach zapala sie czerwona dioda i piszczy tak jak przy konczeniu sie gazu. jezdziłem do gazownika i powiedział że dopiero po podłączenia pod komputer bedzie mógł cos powiedzieć na ten temat,co gorsza musze czekac 5 dni na wizyte u niego. Może macie jakies sugestie ? Instalacja gazowa sekwencyjna BRC - gas equipment
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się