Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Nadal problem z mocą po wymianie przepływomierza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam AUDI 2.5TDI z 2000r. Miałem wcześniej problemy z mocą - przy przyspieszaniu, normalnej jeździe na gazie, szczególnie na podjazdach występowały znaczne okresowe ubytki mocy, dusiło samochód od kilku do kilkunastu sekund bez zmian w obrotach silnika. Problem ten występował różnie czasami kilka razy w ciągu 30km (zrywało lekko samochodem), czasami raz w zależności od stylu jazdy. Robiło się to bardzo uciążliwe. AUTO JEST PO REGENERACJI TURBINY OK. 1 ROK TEMU. Mechanik podpiął auto pod komputer i stwierdzi, że winny jest przepływomierz. Przepływomierz wymienił na nowy. Po wymianie przejechałem ok. 150 km i problem się zmniejszył ok 85% natomiast dalej występują już pojedyncze dziury w mocy zwłaszcza przy gwałtownym przyspieszaniu (wyprzedzanie) przy obrotach ok. 1500 - 2000obr/min. Powyżej 2000 i przy normalnej jeździe już raczej nie występują.

Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam

W 2.5 to się nie orientuję ale może poszukaj błędu w kierunku sterowania jakiś zaworek może padł czy coś w tym stylu....

Opublikowano

Takie objawy miał mój znajomy w 2.5 tdi i skończyło się wymianą wałków rozrządu i remontu całej głownicy :( ale nie twierdze że i Ciebie to czeka :chytry:

Opublikowano

I co ? Bo mam identyczny problem, z tym że nie wymieniłem przepływki. I bardzio mnie to niepokoi :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

Witam.

Kolego piszesz, że po wymianie przepływomierza problem w 85% ustał ale piszesz też, że

występują już pojedyncze dziury w mocy zwłaszcza przy gwałtownym przyspieszaniu (wyprzedzanie) przy obrotach ok. 1500 - 2000obr/min.
- nie wiem czy Cię dobrze rozumiem ale chodzi Ci o kompletny brak reakcji na wciskanie pedału gazu - TAK?? Nie mylisz tego z tzw. "turbo dziurą" występującą w tym przedziale obrotów??

Jeśli chodzi Ci o kompletny brak reakcji na wciskanie pedału gazu to miałem podobny przypadek na wakacje. Przy wyprzedzaniu pojawił się ok 10-15 sekundowy brak reakcji mimo zmiany biegu. Gdy wróciłem do domu natychmiast podpiąłem auto pod Vaga i wyskoczył mi bodajże błąd 1262 (ale tego nie jestem pewien czy to ten numer), który oznaczał, że coś się dzieje z zaworem N75. Poczytałem troszkę w internecie, zastosowałem się do wskazówek zawartych na tej stronie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17057 i problem znikł tzn. więcej się nie pojawił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...