piiciu77 0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam. Mam problem z moja Audi A4 1.9TDI ,110Km, diesel. Podczas wyprzedzania na 4 biegu przyszedł moment ,że poczułem jak silnik przyhamował, a następnie stracił moc. Na biegu 4 i 5 nie było przyspieszenia. Ciekawe jest to ,iż nie wyświetlił się żaden błąd. Jeśli ktoś wie co to może byc to proszę o podpowiedź. Pozdrawiam. Ps. w czasie jazdy gdy trzymam np. wciśnięty gaz i go lekko popuszczę to przez moment czuc przyspieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik 1 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Pewnie się zapiekły kierownice turbiny. Temat rzeka Musisz je rozchodzić tzn. Częściej używać tej czarnej strony mocy (przyśpieszać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piiciu77 0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 no nie mam lekkiej nogi ogolnie, nosze cegły w butach :> a co w tym przypadku trzeba zrobic ? rozebrac turbine?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio07 1 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Jest o tym trochę na forum miałem podobne objawy tylko od 3 biegu łapało mi muła winą był zawór podciśnienia turbo N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 mi tez sie takie cos zrobiło że autkomamuła i cieżko ciągnie nie wiem czemu a co sie dzieje jk przepływka jest walnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 a co sie dzieje jk przepływka jest walnięta między innymi własnie to sie dzieje :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslaw555 0 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 pdobnie się dzieje przy przepływce, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Najpierw zapnij VAG'a i powiedz jakie błędy ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 taaa... jedx na diagnostyke... bo nie wiadomo gdzie jest problem. paliwo albo powietrze... jak narazie wszyscy pisza o powietrzu a okaze sie ze filtr paliwa jest mało wydajny i na wysokich rpm nie daje rady z przepustem paliwa do pompy i tez auto bedzie jechało jakby chcialo a nie moglo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeczka9 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ps. w czasie jazdy gdy trzymam np. wciśnięty gaz i go lekko popuszczę to przez moment czuc przyspieszenie Witam W moim przypadku bylo identycznie,po odpuszczeniu gazu lekko przyspieszal,krecil sie max.do 3200 rpm. W weekend zrobilem trase Olsztyn-Szczecin-Olsztyn i dobrze przedmuchalem turbulum. Jak reka odjął Pewnie się zapiekły kierownice turbiny. Temat rzeka Musisz je rozchodzić tzn. Częściej używać tej czarnej strony mocy (przyśpieszać) I jak kolega GIK napisał wczesniej używac czesciej czerwonego pola obrotomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Dokładnie ja już sie przekonałem że trzeba dynamicznie śmigać tym autkiem zbyt delikatna jazda poniżej 2 tyś obrotów powoduje zapieczenie sie łopatek w turbinie a jeśli do tego dochodzi katalizator pewnie zapchany i już turbina do czyszczenia.Szczególnie efekt jest po zimie zbyt delikatną jazdą po przez warunki atmosferyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy s4 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 nie koniecznie muszą być zapieczone kierownice mógł walnąć N75 zawór podcićnienia turbiny do afn-a koszt ok 550 zł ale lepiej na początek podmienić z N18 mają tę samą zasadę działania. Jak po podmianie mu przejdzie to znaczy że N75 się skończył (czasem w tym zaworze na membramie robi się dziurka i to jest powód lub też jakiś syf się w nim zebrał i go blokuje) natomiast jak po podmiance zaworów nie ma efektów to znaczy że kierownice zapieczone i czeka cię czyszczenie turbiny, tylko rozbieraj ją delikatnie żeby nie skrzywić wałka turbiny a o to nie trudno bo do rozbierania turba musisz użyć młotka żeby oddzielić tzw częć zimną od gorącej. Możesz zobaczyć też czy sztanga w turbawce działa powinna mieć wychylenie ok 2-3 cm jak nie chodzi tyle to możesz ją ręcznie sprubować rozruszacz a potem przegonić trochę furkę czasem to pomaga na jakis czas jak nie są bardzo zasyfiałe kierownice(zbiera się na nich poprostu nagar).[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 14:03_________________________________________________Kata oczywiście można też wypierniczyć, zawsze turbinka będzie miała lżej. tylko pamiętaj że po wywaleniu kata są przypadki wzrostu spalania w TDI, silnik będzie pracował cicho jak z katem tylko będzie wyraźniej słyszalny świst turbawki.[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 14:06_________________________________________________AHA ważne na allegro są N75 pierburga w cenie ok 260zł z numerami do afn-a ale po założeniu auto nie śmiga jakieś podróby to są. Wziołem ze sklepu ori i jak ręką odjął ale koszt jeszcze raz taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 hmm jak dla mnie to niepotrzebna dyskusja i spekulacje beda logi bedzie diagnoza koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy s4 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 zgadza się logi dynamiczne prawdę ci powiedzą, ale naświetlić koledze troszkę można temacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morthir 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 U mnie to samo się czasem dzieje, przeważnie bez problemu się wszystko odbywa i auto idzie aż miło, ale bywają dni, kiedy powiedzmy na czwórce przy prędkości 120 obroty dochodzą do 4k i dalej jakby tracił moc, zmiana na piątkę wcale nie daje mu kopa, auto nie chce przekroczyć 140 km/h i cześć. Z koleji w ten sam dzień wracam z roboty i śmiga aż miło. Również muszę podpiąć komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy s4 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 dokładnie zrób logi i będzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się