sajmon8526 Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 dziekuje za informacje:)to naewno też sprawdze:)Ale końcówki sa nowe znaczy maja z poł roku:) a kilometrów mało robie ale moze moze kto wie:)Jak jutro znajde czas to zobacze i napisze co jest grane:)bezpieczenstwo na pierwszym miejscu zgadzam sie w 100 %
juropek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 kurcze jak was czytam to zaczynam sam myśleć o zlokalizowaniu i wymianie tylko zachodzę w głowę dlaczego trzy żekomo znające sie na tym osoby powiedziały że, jest wszystko ok tylko przesmarować...
zgredek27 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 U mnie tez skrzypiało rok temu... psiknąłem to był spokój. Rozpiąłem wahacze i okazało sie że do wymiany. Bez powody nie skrzypi Na spiętych cięzko o trafną diagnoze wielowahacza. Ps. na przeglądzie też usłyszałem że są super stan
sajmon8526 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 cześć dokładnie tak jest bez powodu nie skrzypi:)ale poprzez przesmarowanie i wogóle sprawdzenie sworznia kulistego zdejmujac gume mozna sprawdzic co i jak:)Ja tam nie pozałuje i wymienie bo skrzypienie musi byc powodem braku smaru pod guma a to jest poczatek szybkiego konca:) .Moze kolega którys z klubu naszego bedzie miał lepsze ceny wahaczy:)Dzis miałem iść ale jestem tak wypompowany po robocie ze mnie sie nie chce.Tym bardziej ze taki mróz dzisiaj daje ze marakra:)chociaz moze poźniej jak znajde chwile motywacji to pojde i zwale ten wahacz i sprawdze nasmaruje i załoze i sprawdze:)Skrzypi tylko pod ciezarem auta to musi byc albo banan albo prosty nosny.Zobacze jeszcze poźniej dam znac jak co i czy wogole sie zmusiłem do wyjścia do garazu:) a co do tych przegladów to wiecie.... to tylko znudzeni goście tylko kase biora 14 za ustawienie jednej lampy za jeden obrót krzyzakiem na przegladzie..:/[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 18:04_________________________________________________kolego juropek:) sprawy nie mozna olac od tak sobie ze sie psiknie i bedzie dobrze.Skrzypienie to powód braku smarowania sworznia kulistego.Powodem jest wiek waha albo rozszczenienie gumy i dostanie sie wody ipowietrza:) a psikniecie i nasmarowanie to jak dla mnie sprawdzenie i diagnoza wadliwego sworznia którego szukam:)Gdy znajde wadliwy nasmaruje go załoze zeby cicho pracowało i udam sie potem do sklepu po nowke:)takich spraw sie nie olewa bo bezpieczenstwo najwazniejsze jest.
juropek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 toż pisałem że byłem z tym u dwóch mechaniorów i sam pojechałem na przegląd zawieszenia do stacji diagnostycznej gdzie na szarpakach mi to przeglądali stąd moje zdziwienie ... wiem że bezpieczeństwo jest ważne stąd moje niedowierzanie i 3 sprawdzających...
sajmon8526 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 absolutnie cie rozumiem.Diagnosci maja zero pojecia o naszych a4 i innych.Oczywiscie nie wszyscy alee wypadki sie zdazaja:)Słuchajcie zmusiłem sie zeby pojść do garazu ubrałem sie jak eskimos:) odreciłem koło po podlewarowaniu.Wciskam sie do kanału biore swiatło psikam na gwint wd 40 i co?????? i k...... zapomniałem ze nie mam w komplecie kulcza 18:/:/:/:/ no myslałem ze mnie szlag trafi:) nie to było za mocne:)heh i po robocie:) musze załatwic komplet kluczy płasko oczkowych bo bez nich ani rusz.A jutro to se wezme z warsztatu i wieczorkiem odkrece.Ale dzis to tylko sie zdenerwowałem:/ [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 19:38_________________________________________________kolego juropek:) od czego ma sie kolegów na forum.tutaj mozna sie dowiedziec takie rzeczy o których diagności nie maja pojecia:)[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 19:41_________________________________________________CZeść uporałem sie z problemem:) wyjałem banana nasmarowałem i jest dobrze:) dodam ze zero luzów i chodził jak nówka.Ale zapomniałem powiedziec i wogóle dzis mi sie przypomniało ze zaczeło mi skrzypiec po umyciu samochodu jakies trzy tyg temu:) umyłem auto postawiłem do garazu i po 6 dniach wsiadłem zeby jechac:)pewnie cos sie zamroziło i szurało.Wiec pewnie na darmo sie meczyłem z naprawa:)Mrozy wczoraj pusciły i cisza jak makiem zasiał:)Ale niestety odzywa mi sie przegub i nie wiem który dokładnie przy skrecie w lewo przy mocniejszym przyspieszeniu tylko postukuje wiem ze to moze byc albo zewnetrzny albo wewnetrzny który ma mega luz .Aczkolwiek nie wiem czy to by wewnetrzny nie stukał przy mocniejszym ruszenieu w lewo.Hmmm Kurde a miałem sobie komplet kluczy kupic:/i teraz wsadze w wewnetrzny ze 250 zł.Chłopaki a moze ktos u nas z klubu by miał jakies przeguby w dobrych cenach?bede wdzieczny za odpowiedz:)
juropek Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 pełno tego na allegro ja zlokalizowałem przesmarowałem z wierzchu i teraz to dopiero skrzypi -wachacz prosty- jadę go jutro wymienić wpienia mnie bardziej niż skrzypienie małżonki...
sajmon8526 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 hahah :polew: :polew: ale dałes:)ale wewnetrznych jest chyba mało chociaz wezme i popatrze.Zewnetrzny ze 100 bedzie kosztował moze troszke wiecej ale wewnetrzny to 200 zł lekko:)tak mi sie wydaje przynajmniej:)a sam nie zmianiasz? nie ma z tym za duzego problemu:)Ja na kanale walczyłem z sankami zeby je opuscic a one za cholere nie chciały sie opuscic i poł roboty to było wyjecie sruby:/eh taka robota na kanale i samemu:) na podnosniku jak robie to bajaka jest:)Daj znac jak po wymianie bedzie:)
Duch^ Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Skrzypieć może też na mocowaniu górnego wahacza z budą (na gumie) Ale wtedy to już do wymiany kategorycznie.
Gość ceramika Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam wszystkich z tego co poczytałem jaki problem jest wynika jak to pisał kolego wcześniej z łożyskiem poduszki mocowania amortyzatora skrzypienie przy skręcaniu na postoju :-)
sajmon8526 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 miejsc jest duzo do skrzypienia:) sie naszukac idzie ale wszystko jest do zrobienia:)teraz pora na wewnetrzny przegub z lewej strony:/a kasa miała iść na klucze płasko oczkowe firmy Yato:)i po kluczach
juropek Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Jutro będę wiedział, sam nie bardzo zrobię bo mam miejsce postojowe w garażu pod budynkiem więc jak sąsiad zjedzie to trochę będzie mało miejsca.
darooo Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 U mnie skrzypiał łącznik. Ogólnie samochód na podnośnik, bierzesz brechę i sprawdzasz...
sajmon8526 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 brechą jedynie sprawdzisz luz a nie skrzypienie na wahaczu:) do skrzypienia potrzeba odpowiednigo ruszenia autem.Przerabiałem to nieraz.To nie złykłe zawieszenie lecz wielowahacze które lubi płatac figla:)Nawet stetoskop nic nie da bo sie odgłos przenosi na wszystko:)a pozatym jezeli chodzi o skrzypienie to nie sprawdzisz go na podniesionym podnosniku.Jedynie gumy ale sworznie kuliste skrzypia pod obciązeniem:)[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 21:59_________________________________________________Tomek to chociaz nerwow zaoszczedziesz sobie przy wymianie u mechnika:)
juropek Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 to się okaże już o 8 byłem u mechaniora czekam na diagnozę
mariuszpalik Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam. U mnie skrzypiał dolny wachacz w lewym kole. Strzykawka w gumę i pomogło jak narazie. Próbowałem wcześniej tylko z zewnątrz smarem ale nie pomagało wcale.
juropek Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 tanio bo znajomy mechanior a, jeszcze doholowałem mu klienta do zakładu ... kwotę poznam jak zawsze po naprawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się