udy Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 zgadzam się że nie opłaca się wsadzać k04 ani k03s jeżeli teraz bym coś robił z autem od razu szedłbym na grubo, ale wtedy padła mi turbina i nie miałem kasy żeby od razu robić fmic, kolektor, wtryski, wydech itd a są to rzeczy niezbędne żeby wsadzić coś większego, a na k04 mogłem jeździć przy seryjnym osprzęcie i sofcie, druga kwiestia jest taka że masz ośkę, wsadź używkę turbo sprzedaj auto kup quattro i dopiero rezaj
Thom4s Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 druga kwiestia jest taka że masz ośkę, wsadź używkę turbo sprzedaj auto kup quattro i dopiero rezaj Udy idąc tym tokiem myślenia, też mogłeś sprzedać swojego, kupić S4 V8 i mieć 300KM w serii, może więcej. Tu chodzi o fun rezania. Niech chłopak robi nawet 250KM w ośce. Focus RS ma 300KM FWD i jeździ (co prawda ze szperą ). Wowo w TT będzie robił 400KM w ośce...
CoLo Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 jakbym mi się kiedyś coś odwidziło to mogę liczyć na Twoją rade w konkretnych modach? Spoko tylko Ja sie nie znam druga kwiestia jest taka że masz ośkę, wsadź używkę turbo sprzedaj auto kup quattro i dopiero rezaj Udy idąc tym tokiem myślenia, też mogłeś sprzedać swojego, kupić S4 V8 i mieć 300KM w serii, może więcej. Tu chodzi o fun rezania. Niech chłopak robi nawet 250KM w ośce. Focus RS ma 300KM FWD i jeździ (co prawda ze szperą ). Wowo w TT będzie robił 400KM w ośce... Pewien Leon bedzie mial GT35 w ÓŚCE...
udy Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 druga kwiestia jest taka że masz ośkę, wsadź używkę turbo sprzedaj auto kup quattro i dopiero rezaj Udy idąc tym tokiem myślenia, też mogłeś sprzedać swojego, kupić S4 V8 i mieć 300KM w serii, może więcej. Tu chodzi o fun rezania. Niech chłopak robi nawet 250KM w ośce. Focus RS ma 300KM FWD i jeździ (co prawda ze szperą ). Wowo w TT będzie robił 400KM w ośce... tak wiem że jak ktoś chce to sobie i może zrobić 500km w ośce i będzie mieć fun, ale MOIM ZDANIEM jest to bez sensu, wogóle samochody z napędem na przód są bez sensu :decayed: a jak widać chłopak ma zajafkę na modzenie to według mnie powinien zrobić tak jak napisałem, zmienić na quattro i dopiero pchać kupę kasy w moc, a czy zmieni na 1.8t quattro czy na 2.7bit quattro czy na 4.2 quattro to już wogóle inna sprawa, ja tak myślę wybacz
dogasso Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 No niby faza na modzenie jest ale nie bede zmieniał auta bo szykuje mi sie teraz troche wydatków. Tj siano na turbo odkładałem od dnia drugiej regenerecji wiec tego mi nikt nie odbierze myślę predzej tak żeby poki chałupa rośnie jeździć tym co mam (ale z innym turbo bo to już zaczyna wychodzić z siebie) a po skończeniu budowy kupić polifta 1.8T Q 180KM i po prostu poprzekładać graty. A wtedy znajdzie sie miejsce na wiekszego ślimaka. Ale teraz... Chyba rozumiecie o co kaman? Czyli tak, mam 2 głosy na Karambola, 2 na k03s i 2-3 na większe coś... Czyli dalej w czarnej d*pie jestem! Podpowiedźcie na co sie zdecydować. Czy k03s nówka czy Karambol? I ile u Karambola wyjdzie takie cos??
udy Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 no to w takim razie wkładaj coś większego, ale do większej musisz jeszcze wymienić wtryski, kolektor i od razy jechać to stroić. do tego nowe przewody olejowe, sprawdź dokładnie układ podciśnieniowy oraz sterowanie turbiną (zaworki itp) bo coś ci często te turbiny klękają
dogasso Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Ja wiem czy tak często... Przy takiej eksploatacji jaka miałem w pracy to i tak dość długo. Rano odpalam jade do klienta, wyłączam na poł godziny, odpalam, jade z 10km, gasze na 30min, odpalam i tak z 10 razy dziennie 4 dni w tygodniu. Turbina dostaje po pupie przy takiej jeździe. Teraz troche sie to zmieniło bo mam starą 80 b3 1.8 z nadtlenkiem wiec A4 odpoczywa. bo na Karambolu 220KM spokojnie pęknie na seryjnym coolerze i nadkolu s4 weź, weź, weź mnie nie wpieniaj nawet :gwizdanie: że Karambolowa hybryda nie da tych 220KM czy seryjny cooler to za mało?? [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 16:03_________________________________________________ Aaaa Udy , wtryskia są już 380ccm Bosch. A kolektor... Też troche rzeźby przy tym jest. Narazie nie chce pakować więcej bo są inne rzeczy. Teraz chodzi mi o turbo... :gwizdanie:
rozjemca Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Karambol za przerobienie bierze 1300 zł, ja kupiłem wcześniej turbo z uwalonym wirnikiem za 200, czyli cała turbina wyszła mnie 1500. Turbo ma roztoczone obie strony i wsadzone większe wirniki. Od strony zimnej układ ostrzy jest bardzo podobny do garretta gt2x.
dogasso Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 co raz bliżej jestem w takim razie wybrania Karambola... ale czy faktycznie nie lepiej k03s nowej?
domjenick Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 co raz bliżej jestem w takim razie wybrania Karambola... ale czy faktycznie nie lepiej k03s nowej? ja bym brał k03s-jeśli tylko taka moc Cię interesuje,albo kup coś większego i poczekaj,potem uzbierasz pieniędzy i rezasz dalej :gwizdanie:
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Karambol za przerobienie bierze 1300 zł, ja kupiłem wcześniej turbo z uwalonym wirnikiem za 200, czyli cała turbina wyszła mnie 1500. Turbo ma roztoczone obie strony i wsadzone większe wirniki. Od strony zimnej układ ostrzy jest bardzo podobny do garretta gt2x. 1300 netto czy brutto?? ciekawi mnie ile pojezdzisz na tej turbinie
moskal Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 ciekawi mnie ile pojezdzisz na tej turbinie karambol daje rok gwearancji , jak mi sie któres turbo wysra to daje do przerobienia
Flyer Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 karambol daje rok gwearancji , jak mi sie któres turbo wysra to daje do przerobienia daje rok gwarancji... a placi tez za wymiane (wyciagniecie silnika) ? pytam, bo nie widzialem zbyt wiele pozytywnych opinii na jego temat.
rozjemca Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Karambol za przerobienie bierze 1300 zł, ja kupiłem wcześniej turbo z uwalonym wirnikiem za 200, czyli cała turbina wyszła mnie 1500. Turbo ma roztoczone obie strony i wsadzone większe wirniki. Od strony zimnej układ ostrzy jest bardzo podobny do garretta gt2x. 1300 netto czy brutto?? ciekawi mnie ile pojezdzisz na tej turbinie 1300 brutto. Ma naklepane 10 tys km i wszystko jak najbardziej ok: nie wyje, oleju nie bierze i trzyma ciśnienie. Nie wiem ile pojeżdżę, ale mam nadzieję że jak najdłużej bo turbo jest z markowych części złożone. Ostatnio jeszcze turbinka dostała prezent w postaci oleju mobil 1 5w50 zamiast mobil 5w40.
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 markowych znaczy jakich?? różne opinie słyszałem o jego przeróbkach turbin w innej firmie za moje k03 ze srodkiem z k04 i rozwiertem strony zimnej chca ok 1300-1600netto za sztuke
moskal Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 a placi tez za wymiane (wyciagniecie silnika) ? kórwa, Fly ty we wszystkim widzisz ostatnio problem , normalnie czytac sie nie da myslisz ze kupisz auto i bedzie bezproblemowo jezdzić ??? jeszcze bedziesz 3 razy silnik wyciągać i nikt ci za to nie zapłaci , taki urok EOT
rozjemca Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 markowych znaczy jakich?? różne opinie słyszałem o jego przeróbkach turbin w innej firmie za moje k03 ze srodkiem z k04 i rozwiertem strony zimnej chca ok 1300-1600netto za sztuke Np. wastegate jest nowy oryginalny KKK. Karambol nie wkłada środków z K04 tylko jakieś inne wynalazki. Skoro chcą 1300-1600netto za sztukę to może idzie się po cenach netto dogadać ?
Flyer Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 kórwa, Fly ty we wszystkim widzisz ostatnio problem , normalnie czytac sie nie da myslisz ze kupisz auto i bedzie bezproblemowo jezdzić ??? jeszcze bedziesz 3 razy silnik wyciągać i nikt ci za to nie zapłaci , taki urok juz nie pitol glupot. napisalem tylko to, ze o karambolu przewijaly sie baaardzo rozne opinie na tym forum nawet. jak juz robic cos z turbinami to tylko w sprawdzonym miejscu moim zdaniem... szkoda byloby poplynac na kilka kafli za wyciaganie silnika, bo "nowe turbo sie wysralo". kazdy robi jak uwaza, ja tylko napisalem co sadze.
moskal Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 szkoda byloby poplynac na kilka kafli za wyciaganie silnika, bo "nowe turbo sie wysralo". taki urok tjuningu jak to ktoś wcześniej napisał :naughty: :naughty:
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 markowych znaczy jakich?? różne opinie słyszałem o jego przeróbkach turbin w innej firmie za moje k03 ze srodkiem z k04 i rozwiertem strony zimnej chca ok 1300-1600netto za sztuke Karambol nie wkłada środków z K04 tylko jakieś inne wynalazki. i tutaj jest własnie problem tam gdzie ja dzwoniłem wkładają normalnie środki z K04
Rekomendowane odpowiedzi