Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czyszczenie kierownic w turbo vs jej trwałość


MrTea

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo juz wyciagneli z auta i rozkręcili, lacznie z obudowa i gruszką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stwierdzili że oni nie wiedzą, ze trzeba byloby oddac do kogoś kto się na tym "zna"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyt długie jeżdżenie na zabitym żaluzjach a tym samym ciągłe overboosty spowoduja zmianę wyważenia wirnika

rozwiń swoją myśl ... bardzo śmiała teoria :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowe, gość nie poczuwa sie do winy, jego nowa linia obrony to to że motował mi kolektor AWX wraz z flanszą EGR , i z powodu braku klapy gaszącej w kolektoze, zrobilo sie podcisnienie przez ktore olej został wyssany z silnika.

Dla mnie to totalna bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowe, gość nie poczuwa sie do winy, jego nowa linia obrony to to że motował mi kolektor AWX wraz z flanszą EGR , i z powodu braku klapy gaszącej w kolektoze, zrobilo sie podcisnienie przez ktore olej został wyssany z silnika.

Dla mnie to totalna bzdura.

Przecierz to co ten idiota mówi nawet sie kupy nie trzyma. Przecierz w trakcie pracy klapa gaszaca jest cały czas otwarta wiec koledzy z silnikami AWX pożegnajcie sie z turbinami bo wg Pana mechanika pewnie wam zaraz padna.

Współczuje użerania się z takim czowiekiem. :wallbash::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec wyczyściłem turbinę i zonk... Odpaliłem, wszystko chdozi ale:

1. cały czas chodzi wiatrak od klimy (?) Nawet jak klima wyłączona

2. Przy ruszaniu puszcza takiego siwo/niebieskiego bąka ale jak np na 3 mu wcisnę do 3.5k obrotów to nie... Tylko przy ruszaniu i ew powolnej jeździe.

Poza tym jeździ ok, nie sprawdziłem jeszcze na autostradzie, co może być przyczyną tych 2 rzeczy? Może zrobię logi, tylko jakie grupy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie. Chcialbym sie podpiac pod temat, z wlasnej tylko ciekawosci chce sie dowiedziec.

Wymienialem sprzeglo w a6 z 2005r 2,0tdi BLB silnik z chipem na 170 niby.

Po robocie poszedlem sie przejechac, na 3 biegu w granicach 3,7 tys rpm, turbo zrobilo pufff.... i rozlecialo sie na dwie czesci... Doslownie! Czesc robiaca cisnienie odleciala od reszty. 3 tyg przed calym zdarzeniem ori turbo zostalo zmienione na jakies po regeneracji.

Teraz jest zalozone inne orginalne i autko elegancko smiga, ale nie daje mi spokoju co moglo byc przyczyna takiej kraksy?

Mial ktos kiedys taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...