-yogos- Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam. Bardzo proszę o spojrzenie na moje logi: BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36138.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36137.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36139.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36140.html Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36164.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36162.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36158.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36165.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36157.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36163.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36161.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36160.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36159.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36150.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36145.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36148.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36147.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36149.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36146.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36151.html Błędów żadnych nie mam, oprócz EGR (jest zaślepiony). Wiem już, że mam do wymiany termostat. Musiałem jeździć ostro przez pół godziny żeby zrobić 90st C (80st wg Vaga)do dynamicznych , a i tak przy statycznych temp zaczęła spadać. W tym momencie mam dalej wrażenie, że turbo raz wcześniej wstaje, a raz później. N75 wymieniony na N18, wężyki podciśnienia nowe. Turbo było już na stole ale po odłączeniu od gruszki kierownice chodziły lekko i bez oporu (jak w powietrzu) - ew podejrzewam samą gruszkę bo z nią było ciężko ruszać sztangą. Bardzo bym prosił również o ocenę w jakim stanie jest silnik, bo planuję na wiosnę parę zmian (turbo BRD, FMIC, pomp11 , wtryski216).
przemik Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Wymien termostat i podreguluj zaplon. Reszta jest dobrze. W swietle tego ze masz robic moda i wymieniac sprezarke nic bym nie robil z obecną regulacja cisnienia doładowania (choc wcale nie jest zle). Jak bedziesz robił turbo - wywal katalizator.
-yogos- Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Rozumiem, że wyregulowanie zapłonu to na podstawie 000BS drugie okienko ? Czy coś zupełnie innego? A czy można coś powiedzieć o stanie silnika na podstawie tych logów ? Chodzi mi zużycie mechaniczne
ciahciah Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 ambitne plany, aż taki jesteś rajdowiec nie zapomnij o większych tarczach z przodu silnik zdrowy, na jednym logu 001 dynamicznym wykręciłeś 9,5s od 1700-4200obr wiec już miałem pisać że masz mocy ponad przeciętną ale pozostałe logi wypadły gorzej, widocznie 001 robiłeś z górki co nie zmienia stanu ze silnik zdrowy
przemik Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 ambitne plany, aż taki jesteś rajdowiec, nie zapomnij o większych tarczach z przoduia stanu ze silnik zdrowy To ze pakuje lepsze graty nie oznacza, ze chce zrobic 220 KM
-yogos- Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 Jeszcze raz dziękuję , nie spodziewałem się , że tak szybko odpowiecie. Mam jeszcze jedno pytanie, a nie chcę zakładać osobnego wątku, bo bym tylko zaśmiecał. Czy ktoś z Was jeździł dłużej na turbinach z BRD oferowanych przez olek_wroc ? Wg tego co pisze turbiny ma prawie nowe po przebiegu ok 60 tys nie regenerowane. Chodzi mi o to, że jest to najbardziej delikatna część planowanych modyfikacji, a autkiem chcę zrobić przynajmniej jeszcze 100-150tys.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się