Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Dziwna sprawa


kasia_84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam kilka pytan dzis rano wsiadajac do samochodu i go zapalajac nie chcial odpalic za pierwszym razem dopiero za 4 i po dluzszym kreceniu nigdy tak nie bylo temp na zawnatrz -14. Po dluzszym kreceniu odpalil pojechalem do pracy stal 9 godzin po pracy do auta i znow pupa zonk nie odpalil od strzala .Samochod jest juz 2 roku w kraju Wczesniej palil normalnie wszystkie wymianu robione prawidlowo co 15 tys. Samochod byl sprowadzony z belgi obecnie ma przejechane 242 tys. Olej i kpl. filtrow byly wymieniane przy 229 tys. Nie wiem czy to swiece juz padly czy moze filtr paliwa juz. Paliwo tankuje na Orlenie odkad samochodem jezdze jedna stacja. Od czego najpiwerw zaczac ?

czy dolac jakis uszlachetniacz do paliwa

wymienic swiece

filtr paliwa wymienic

kąt synchronizacji sprawidzic, tylko to ostanie to nie wiem za bardzo jak,jest gdzies moze jakis opis. Bo albo slabo szukalem albo nie wiem.

Dziekuje pozdrawiam i szukam dalej.

A i jak rano odpalil to czarna chmura dymy oczywiscie i obroty mial 10.5 tys po jakies minucie wrocilo do normy.

Jakie mam logi zrobic zeby bylo cos wiadomo czemu tak sie dzieje

http://img407.imageshack.us/i/91422113.jpg/ czy to cos pomoze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatek swiece zarowe do spr , filtr paliwa najlepiej zawsze przed zima wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jakies propozycje ?? Czy tylko to ? Sprawdzalem vagiem grupe 004 ostanie pole 3 pole tam mam taka wartosc 1.1 czasem skacze na 0.6. Nie umiem tu zdjecia dodac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój AVF ostatnio też pali słabo po postoju dłuższym niż ok 12-15h. Jeszcze przed miesiącem palił za jednym strzałem nawet gdy stał dwa tygodnie bez rozruchu przy minusowych temperaturach. U mnie to chyba problem z baterią i pora ją wymienić gdyż podczas tego ciążkiego rozruchu wyraźnie przygasa oświetlenie wewnątrz.

E47PL60safc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasiu trzeba sprawdzic swiece bo moze palic na 2 lub 3 cylindry, pozniej zalapuje reszta i jest wszystko ok.Ale pod warunkiem ze akumulator kreci dobrze, moze tez byc filtr paliwa, ma juz malo przepustowosc a przy takich temperaturach paliwo gestnieje,Mozesz tez zalac odpowiedni specyfik do paliwa ktory zapobiega wytracaniu sie parafiny.Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć Melankolic ja bym zobaczył czy wszystkie świece grzeją bo mi wygląda na to że któraś jest spalona trzęsie silnikiem po rozruchu a potem się normuje a najlepiej podłącz vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, świece sprawdzę i owszem, VAG też podepne w weekend, ale mam nadzieję że to bateria (nadzieja matką głupich :wink4:)

na Twoim miejscu miałbym nadzieję, że to świece......mniejszy wydatek będzie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, świece sprawdzę i owszem, VAG też podepne w weekend, ale mam nadzieję że to bateria (nadzieja matką głupich :wink4:)

na Twoim miejscu miałbym nadzieję, że to świece......mniejszy wydatek będzie :naughty:

Lekko ponad rok temu wymieniałem wszystkie świece. Do tego ich wymiana wiąże się z wyjęciem/poluzowaniem kilku rzeczy, a pod chmurką ciążko się dłubie przy ujemnych temperaturach. No ale jak trzeba będzie to się zrobi :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jakies propozycje ?? Czy tylko to ? Sprawdzalem vagiem grupe 004 ostanie pole 3 pole tam mam taka wartosc 1.1 czasem skacze na 0.6. Nie umiem tu zdjecia dodac.

To wartość kąta synchronizacji.Optymalne ustawienie jakie w zasadzie powinno być to 0.U mnie ta wartość jest taka sama jak u ciebie,ale problemów z odpaleniem nie mam.Opis ustawienia kąta synchronizacji jest w dziale warsztat.Sprawdź świece,szczelność dolotu,filtr paliwa,samo paliwo-można dolać jakiś dodatek i ewentualnie czujnik g2/g62-opis w dziale diagnostyka.Czarny dym to z reguły nie przepalona ropa.Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radze sprawdzić świece żarowe a potem dopiero patrzec co innego :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rano bylo jeszcze lepiej bo niechcial zapalic i jeszcze jak by tego bylo malo to zapalila sie na czerwono kontrolka od oleju. Ale po chwili zgasla.

kąt synchronizacji sprawdzac na cieplym czy na zimny silniku ?

pompowtryski na cieplym czy na zimnym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rano bylo jeszcze lepiej bo niechcial zapalic i jeszcze jak by tego bylo malo to zapalila sie na czerwono kontrolka od oleju. Ale po chwili zgasla.

kąt synchronizacji sprawdzac na cieplym czy na zimny silniku ?

pompowtryski na cieplym czy na zimnym ?

Zrób logi grup 004,013,018,023 co pokaże w jakim stanie są pompki,kąt synchro-każda grupa osobno i wrzuć do działu diagnostyka.Wszystkie logi przy temperaturze płynu chłodzącego min.80 st. a najlepiej 90st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali ale ciezko jutro zrobie logi grupy 004,013,018,023. Ale w piatek jade na wymiane oleju i kpl filtrow lukne odrazu swiece w jakim stanie bo odkad mam samochod byly sprawdzane, wiec moze pora juz wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jest Diesel i przy takich mrozach napewno nie bedzie palil za 1 zamachem, ja passata b5 za 5 razem przy takich mrozach odpalałem :wink4:

proszę nie wprowadzać nikogo w błąd, jest spore grono użytkowników (w tym i ja) gdzie 8-10 letni TDI pali na dotyk (za 1 zamachem) przy -15 czy -20

jeśli silnik z osprzętem jest w odpowiednim stanie, i jest odpowiednia zimowa gnojówka zalana to musi palić na dotyk, od biedy po 1-3s kręcenia ale nie dłużej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jest Diesel i przy takich mrozach napewno nie bedzie palil za 1 zamachem, ja passata b5 za 5 razem przy takich mrozach odpalałem :wink4:

proszę nie wprowadzać nikogo w błąd, jest spore grono użytkowników (w tym i ja) gdzie 8-10 letni TDI pali na dotyk (za 1 zamachem) przy -15 czy -20

jeśli silnik z osprzętem jest w odpowiednim stanie, i jest odpowiednia zimowa gnojówka zalana to musi palić na dotyk, od biedy po 1-3s kręcenia ale nie dłużej!

Moze trzeba zapytać ile silnik obróci w te 1- 3 s. Bo 1 moze ze 5 razy a 2 moze ze 2. Ja myślę ze problem leży tu głównie w aku. Niestety zima w tym roku jest mroźna i aku mamy w dużych miarach wymęczone. Małe przebiegi i nie ma sie gdzie doładować. A nie kazy ma okazje naładowanie go w garażu. ja zapodałem niedawno 4 nowe świece boscha od kolegi własnie z forum i szczerze tez miesza przy odpaleniu. łapie od razu niekiedy, A niekiedy musi pokręcić ze 3-4 razy. Niekiedy łapie od razu ale nie na każdy cyl. Wydaje mi sie ze nie ma co panikować. No chyba ze juz całkiem nie odpala. To juz inna sprawa. I mam półroczny aku a przy odpalaniu zapalają sie kontrolki od ASR i ABS. A ktoś kiedyś pisał ze to moze być słaby aku? Nie wiem czy to prawda.

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...