Krzysztof Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Witam, Mam taki problem, ktos powiedzial mi, ze w zime powinno sie miec caly czas pelny bak bo jesli poziom paliwa bedzie niski to przy ujemnych temperaturach na wewnetrznych sciankach zbiornika osadzi sie szron. Gdy temperatura wzrosnie powyzej zera ten szron stopnieje i splynie do paliwa. Jesli podzieje sie tak pare razy to paliwo samo z siebie zrobi sie chrzczone. Czy to prawda? Z tym szronem?
Gość spedyt Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Tak to prawda. Nie ma tej wody dużo jak będziesz tankował do pełna.
M.Audi Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 tez tak slyszalem ze lepiej tankowac do pelna widzialem tez jakis preparat co usuwa wody z paliwa ale czy to dziala to nie mam pojecia bo nigdy tego nie urzywalem(ale czego by nie przepalil )
kalina Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Czy mój pierwszy post został skasowany ?? czy jak?? pytanie do Moda. To widzę że mój lekko sarkastyczny ton w jakim napisałem pierwszą wiadomość się nie spodobał, więć napisze inaczej. 1. Czy zamarzają wam szyby wewnątrz auta ? To z jakiego powodu ma się oszraniać zbiornik od wewnątrz. Zwłaszcza że paliwo chlupocze w zbiorniku i osadza tłuste pozostałości na ściankach, tym mniej prawdopodobne.
basen Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Bez przesady z tym szronem. Jak zatankujesz g... paliwo to napewno bedziesz mial w nim wode. Tankowac do pelna nie musisz i nie dodawaj zadnych preparatow! lepiej zatankowac sprawdzone paliwo. Woda do zbiornika moze sie dostac tylko i wylaczni jedny otworem (pomysl jakim). A normalne jest to ze paliwo paruje ale jak jest cieplo i kropelki moga osiasc na brzegach zbiornika. Moja rada jest taka: staraj sie nie jezdzic na rezerwie jesli jest za malo paliwa w zbiorniku wtedy pompa zasysa brudy, wode o ktorej tu piszemy, wtedy masza pompe paliwa do wymiany na bank!
Gość bibon Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Najstarszy sposób wlać trochę denaturatu do baku.
baskecior Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Witam, Mam taki problem, ktos powiedzial mi, ze w zime powinno sie miec caly czas pelny bak bo jesli poziom paliwa bedzie niski to przy ujemnych temperaturach na wewnetrznych sciankach zbiornika osadzi sie szron. Gdy temperatura wzrosnie powyzej zera ten szron stopnieje i splynie do paliwa. Jesli podzieje sie tak pare razy to paliwo samo z siebie zrobi sie chrzczone. Czy to prawda? Z tym szronem? Prawda.
Gość spedyt Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Z tym szronem wewnątrz może nie jest do końca tak że się osadza i jest lód, ale w zbiorniku wytąca się woda z powietrza (wilgoć) i dlatego trzeba tankować do pełna żeby tego powietrza było jak najmniej. Nie pomaga tu nawet tankowanie bardzo sprawdzonego paliwa.
inco Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 z tym paliwem to prawda, tankowanie do pelna pomaga, ew dolanie nieduzej ilosci denaturatu, ponadto w zimie zamiast tych roznych srodkow niektorzy dolewaja troche benzyny (taksowkarze tak robia)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się