Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPJ] Trzęsie buda po wymianie pompowtryskiwaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

KOLEJNY PROBLEM

Witam serdecznie i prosze o pomoc. problem po wymianie pompowtrysku.(zostal wyregolowany, sprawdzone sekcje ) po wyminaie pompowtrysku na 3 cylindrze auto po nagrzaniu nie wkrecalo sie na wysokie obroty, kichal i prychal po nagrzaniu nie dalo sie jechac gasl i ciezko bylo odpalic (auto na postoju chodzilo idealnie). Mechanik powiedzial (po podpieciu vaga ) ze parametry 4 pompki sa zle i trzeba wymienic.

Zgodnie z zaleceniem poprosilem o wymiane :shocked:(pompki nowe z servisu). Po wymianie pompki na 4 cylindrze inne auto. Po nagrzaniu sie do 90 stopni wszystko ok :notworthy:. Jazda probna po miescie auto pieknie sie wkreca na kazdym biegu (procz 6) krecilem do oporu :> wreszcie bylo czuc te 170 koni, az do wyjazdu na trase. jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow, zauwazylem to pozniej na kazdym biegu jadac spokojnie i dodajac gazu wystepuja te drgania. :wallbash: (tyle pieniedzy i nic) dziwne bo jezeli wkrecam go na obroty idzie jak szatan i za duzo nie wyczuwam ale jadac jak slimak przed uzyskaniem odpowiednich obrotow trzesie calym autem przez chwilke. jeszcze jedno zapomnialem dodac ze jak dojezdzam do skrzyzowania np po szybszej jezdzie i wrzuce na luz auto nie rowno pracuje przez kilka sek i obroty wracaja do normy Panowie i Panie jakies pomysly??[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 09:00_________________________________________________Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak po wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju

Opublikowano

jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow,

głupota...tak sie nie robi :gwizdanie:

Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak po wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju

czyzby juz dwumas nie domagał :mysli:
Opublikowano

jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow,

głupota...tak sie nie robi :gwizdanie:

Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak przed wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju

czyzby juz dwumas nie domagał :mysli:

[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 12:22_________________________________________________czemu glopota?? tak ucza instruktorzy na eko drivingu :)) widocznie barany czy mozesz blizej wytlumaczyc prosze dlaczego nie przyspieszasz z 50 na 4 biegu powoli??

kolejna rzecz zaraz bede mial logi ale mechanik stawia na uszczelniacze bo wtryski byly ruszane

Opublikowano

czemu glopota?? tak ucza instruktorzy na eko drivingu :)) widocznie barany czy mozesz blizej wytlumaczyc prosze dlaczego nie przyspieszasz z 50 na 4 biegu powoli??

za wysoki bieg na te prędkość i szybko dwumasa wykończysz...
Opublikowano

Nie dziwota, że ci trzęsie. Każdy diesel będzie trząsł jak mu zapniesz 4 na 50 km/h.

To jak? Przy 30 km/h zapinasz mu 3 bieg???

Pojęcie eco drivingu stoi w kompletnej sprzeczności z zasadami użytkowania TDI. To ściema dla benzyn.

Poza tym eco driving jest dobry dla lalusiów, ja mam samochód, żeby nim jeździć i cieszyć się z jazdy,

a nie patrzeć: O Boże!!! Przekroczyłem spalanie o 300 ml!!!!!!

Opublikowano

Witam ponownie autem jakby przerywa a VAG na to ze wszystko OK. Zero bledow jakies pomysly prosze.

Pokaz screeny z grup 013 i 023.

Opublikowano

witam serdecznie

oring na popce na pierwszym cylindrze po wymiance auto jak nowe trzy tygodnie na czekania.

DZIEKUJE WSZYSTKIM SERDECZNIE ZA POMOC W ROZWIAZANIU PROBLEMU

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...