szefkuchni Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 KOLEJNY PROBLEM Witam serdecznie i prosze o pomoc. problem po wymianie pompowtrysku.(zostal wyregolowany, sprawdzone sekcje ) po wyminaie pompowtrysku na 3 cylindrze auto po nagrzaniu nie wkrecalo sie na wysokie obroty, kichal i prychal po nagrzaniu nie dalo sie jechac gasl i ciezko bylo odpalic (auto na postoju chodzilo idealnie). Mechanik powiedzial (po podpieciu vaga ) ze parametry 4 pompki sa zle i trzeba wymienic. Zgodnie z zaleceniem poprosilem o wymiane (pompki nowe z servisu). Po wymianie pompki na 4 cylindrze inne auto. Po nagrzaniu sie do 90 stopni wszystko ok . Jazda probna po miescie auto pieknie sie wkreca na kazdym biegu (procz 6) krecilem do oporu :> wreszcie bylo czuc te 170 koni, az do wyjazdu na trase. jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow, zauwazylem to pozniej na kazdym biegu jadac spokojnie i dodajac gazu wystepuja te drgania. (tyle pieniedzy i nic) dziwne bo jezeli wkrecam go na obroty idzie jak szatan i za duzo nie wyczuwam ale jadac jak slimak przed uzyskaniem odpowiednich obrotow trzesie calym autem przez chwilke. jeszcze jedno zapomnialem dodac ze jak dojezdzam do skrzyzowania np po szybszej jezdzie i wrzuce na luz auto nie rowno pracuje przez kilka sek i obroty wracaja do normy Panowie i Panie jakies pomysly??[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 09:00_________________________________________________Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak po wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju
Wihajster Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow, głupota...tak sie nie robi :gwizdanie: Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak po wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju czyzby juz dwumas nie domagał
szefkuchni Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow, głupota...tak sie nie robi :gwizdanie: Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak przed wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju czyzby juz dwumas nie domagał [br]Dopisany: 24 Luty 2011, 12:22_________________________________________________czemu glopota?? tak ucza instruktorzy na eko drivingu ) widocznie barany czy mozesz blizej wytlumaczyc prosze dlaczego nie przyspieszasz z 50 na 4 biegu powoli??kolejna rzecz zaraz bede mial logi ale mechanik stawia na uszczelniacze bo wtryski byly ruszane
Wihajster Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 czemu glopota?? tak ucza instruktorzy na eko drivingu ) widocznie barany czy mozesz blizej wytlumaczyc prosze dlaczego nie przyspieszasz z 50 na 4 biegu powoli?? za wysoki bieg na te prędkość i szybko dwumasa wykończysz...
rookie Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Nie dziwota, że ci trzęsie. Każdy diesel będzie trząsł jak mu zapniesz 4 na 50 km/h. To jak? Przy 30 km/h zapinasz mu 3 bieg??? Pojęcie eco drivingu stoi w kompletnej sprzeczności z zasadami użytkowania TDI. To ściema dla benzyn. Poza tym eco driving jest dobry dla lalusiów, ja mam samochód, żeby nim jeździć i cieszyć się z jazdy, a nie patrzeć: O Boże!!! Przekroczyłem spalanie o 300 ml!!!!!!
szefkuchni Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam ponownie autem jakby przerywa a VAG na to ze wszystko OK. Zero bledow jakies pomysly prosze.
letallec Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam ponownie autem jakby przerywa a VAG na to ze wszystko OK. Zero bledow jakies pomysly prosze. Pokaz screeny z grup 013 i 023.
szefkuchni Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 witam serdecznie oring na popce na pierwszym cylindrze po wymiance auto jak nowe trzy tygodnie na czekania. DZIEKUJE WSZYSTKIM SERDECZNIE ZA POMOC W ROZWIAZANIU PROBLEMU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się