Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Szarpanie na każdym biegu podczas przyśpieszania


gangster192

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem jest taki że gdy przyśpieszam gwałtownie moją A4 (1.9tdi 90km) czy to na drugim biegu, czy na 3-cim, czy na 4-tym, czuć lekkie szarpanie jakby turbina przepuszczała czy coś takiego, Raz jest moc raz nie ma ale to są ułamki sekund. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jeśli to teraz w te ekstremalne mrozy Ci się objawiło, to pewnie parafina Ci się z paliwa wytrąciła i przytkała filtr paliwa albo inny odcinek układu paliwowego. Podczas przyspieszania potrzebuje więcej paliwa a nie dostaje tyle, bo ma zmniejszony przepływ. Jak mróz odpuści albo więcej pojeździsz żeby się paliwo rozgrzało i upłynniło będzie ok. :good: Chyba, że to bez względu na temp. tak Ci się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak kolega żbik napisał przyczyn może być wiele może kiepskiej jakości paliwo i parafina się wytrąca przytyka filtr paliwa bądź pompa paliwa nie domaga. napisz czy na dobrze rozgrzanym silniku też tak jest. zrób logi dla pewności i wrzuć na forum do analizy,l może być wiele przyczyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj znac co sie dzieje po wymianie ale tak szczerze mówiąc nie sądze żeby to pomogło jezeli na ciepłym jest to samo. zrób logi będzie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 od turbiny lub zapieczone kierownice w turbo sprawdx też przewody podciśnienia i dolot. a jeżeli masz oznaczenie AHH to jest jedyny 90 konny tdi który ma zmienną geometrię turba. zrób logi i będzie wiadomo, bo tak to można gdybać sobie i nic nie wymyślisz do puki nie będzie logów[br]Dopisany: 26 Luty 2011, 15:30_________________________________________________rób logi i nie czekaj im dalej tak będziesz śmigał tym uszkodzeń może być więcej. loguj go dynamicznie !!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik wymienił mi olej ale nadal mruga SERVICE OIL. Jak to skasować?[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 12:37_________________________________________________

N75 od turbiny lub zapieczone kierownice w turbo sprawdx też przewody podciśnienia i dolot. a jeżeli masz oznaczenie AHH to jest jedyny 90 konny tdi który ma zmienną geometrię turba. zrób logi i będzie wiadomo, bo tak to można gdybać sobie i nic nie wymyślisz do puki nie będzie logów[br]Dopisany: 26 Luty 2011, 15:30_________________________________________________rób logi i nie czekaj im dalej tak będziesz śmigał tym uszkodzeń może być więcej. loguj go dynamicznie !!!!!!!

Szczerze to nawet nie wiem o co biega z tym AHH, i nie wiem jaki jak mam ten silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wam powiem ze takie telepanie to moze byc dwumas :) u mnie tak bylo , poczatkowo szrpalo tylko na jedynce no a pozniej juz na kazdym biegu az padl:) zmienilem sprzeglo i po klopocie :) mialem tak ze przy 120 na 5 dawalem gaz w podloge to albo szarpalo albo poprostu sie slizgalo sprzeglo :) mozesz sprawdzic pod tym katem. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz mechanika naciągacza :cool1:

Zużycie elementów, które wymieniłeś można sprawdzić a nie wymieniać :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi, od tego trzeba było zacząć :wink4:

U mnie poszarpywanie skończyło się po zmniejszeniu dawki paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż tak:) Autko po wymianie filtrów, ogólnie zbiera się lepiej ale nadal to samo, szarpie przy przyśpieszaniu. Ale nie jest to takie same szarpanie jak na uszkodzonym dwumasie jak jeden kolega podejżewał, wiem jak szarpie na dwumasie bo miałem z tym do czynienia. Druga sprawa, kod silnika mam AHU a nie AHH jak wcześniej podałem, za co przepraszam; ) Trzecia sprawa, dzisiaj byłem na komputerku u mechanika i pokazał że wszystko ok, przepływka ok, turbo też ok. Węże szczelne, skasował jakieś tam trzy błędy i jak narazie problem zniknął ;) pojeżdże i jeśli coś się zmieni dam znać.[br]Dopisany: 28 Luty 2011, 22:56_________________________________________________Niestety problem wrócił :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał nastawnik pompy wtryskowej :confused4:[br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 13:17_________________________________________________Jeszcze co mi do głowy przychodzi to wtrysk sterujący

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... :) Ogólnie to kupiłem ten samochodzik od kobiety, która sprzedawała go bo nie mogła się zmieścić na parkingu pod supermarketem :) myślę że go trochę "zamulała" bo kilka dni ostrzejszej jazdy i samochód chodzi jak brzytwa ;) bez żadnego przerywania itp ;P i lepiej idzie ogólnie, tzn czuć różnice. Do 180km/h moment ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...