Lo-buz Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam, niedawno zakupilem sobie nastepna Audiole tym razem benzyne i z silnikiem 1.8T. Dzis oddalem samochod do mechanika aby wymienil mi olej oraz rozrzad. Wszystko byly by dobrze jak by ta nieszczelnosc miedzy kolektorem wydechowym a turbina, idzie tam jakas uszelka ? Bo po dodaniu gazu wylatuja mi spaliny z tego lacznika. Filmik moze cos pokaze chodz slabej jakosci jest. Moze to pekniety kolektor ? A i waz od turbo nie jest taki twardy jak sie go przybutuje, czy to moze byc wina w/w usterki ? A i moze wiecie co to za wtyczka ? http://www.youtube.com/watch?v=unz1ULnGE3k VAG milczy.. w ogole cos wspominal mechanik ze nie moze polaczyc sie z silnikiem
kyniu Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Między kolektorem a turbo jest uszczelka te wtyczki to jest moduł wzmocnienia zapłonu
Lo-buz Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 Moglby ktos podac nr katalogowy uszelki miedzy kolektorem a turbo ? A najlejpiej rowniez fotke z ETKI jak to wszystko wyglada i jak to jest mocowane. Mechanik troche mnie zdolowal, bo mowi ze to tragiczne silniki, i ze mam jechac 100 km od mojego miasta aby mi zobaczyli ten kolektor ktory puszcza dymka, bo jest zdania ze turbo jest wciskane czy jakos tak.. . Zmienil bym mechanika, ale on najbardziej ogarnia silniki ( robie u niego samochody od 10 lat, to juz 4 samochod ktory on robi dla mnie ) i jest bardzo solidny i podchodzi do kazdej czynnosci z dokladnoscia i jest naprawde bardzo tanii. Za wymiane rozrzadu zaplacilem 150 zl za usluge. Ale chyba sprawy turbawek nie ogarnia Czy w/w dziurka,nieszczelnosc moze wplywac na "miekka" rure do intercol. ?
mstan Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam "A i waz od turbo nie jest taki twardy jak sie go przybutuje," Siedziałeś pod maską podczas jazdy że twierdzisz że wąż nie jest twardy i turbinka słabo ładuje? Te typy tak mają że turbinka ładuje jak silnik jest pod obciążeniem.Tak że na postoju nie stwierdzisz tego.Piszesz także że VAG milczy. Jak nie ma połączenia z ECU to i milczy. 8D0 253 115 to numer katalogowy uszczelki. Nieszczelność układu wydechowego w tym miejscu (przed sondą i katalizatorem)może mieć wpływ na poprawną pracę silnika i zużycie paliwa.Wymiana tej uszczelki to jedna z łatwiejszych napraw przy tym silniku. Pozdrawiam
Lo-buz Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Piszesz także że VAG milczy. Jak nie ma połączenia z ECU to i milczy. Gdzie mam palce wsadzic aby dowiedziec sie czemu VAG nie laczy sie z ECU ? Moze ktos specjalnie wtyczka jakas odlaczyl ? Wymiana tej uszczelki to jedna z łatwiejszych napraw przy tym silniku. Tylko ze mechanik odmowil wykonania tej banalnej wymiany, z racji tego, ze mial juz podobne sytuacje i nie mogl zdjac turbo od kolektora tak to bylo zapieczone, zadna nafta przez 3 dni nie dala, ani mlot. Oraz nie wie czy to przypadkiem nie jest jakies pekniecie kolektora. Nikt w miescie za bardzo nie ogarnia mi tego.. masakra Ja nie mam ani kanalu ani narzedzi aby to samemu wykrecic. Dzis na dodatek aku mi padl
Łukasz 23 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Zmień sobie auto w profilu bo 1.8T jest kilka rodzai.Dziwnego masz tego mechanika że nie może ogarnąć tego silnika ,musisz znaleźć jakiegoś kumatego mechanika bo gadanie że to beznadziejne silniki już daje dużo do myślenia o jego wiedzy.
KYLOMC Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Najlepiej odkręca się na ciepłym ale nie gorącym Dużo wd-40 i pójdzie jak pęknie śruba to niestety i tak trzeba dać ta uszczelkę a co do mechanika to jakaś d*pa nie obrażając
Lo-buz Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Dzis sam wzielem sie za poznanie silnika, znaczy sie, rozkrecam i patrze co gdzie jest.. Czy tu powinna byc taka dziura kolo filtra powietrza ? I ta wtyczka, modol na wierzchu ? A tu pare zdjec bardziej dokladnych jak wyglada ta owa domniewana nieszczelnosc.. moze cos po fotkach i n/w filmiku wiecej sie dowiecie. Dymi raczej od dolu.. tutaj filmik trooche lepszej jakosci.. http://www.youtube.com/watch?v=75WIAo971b8 Rowniez zastanawiam sie czemu VAG nie widzi silnika sprawdzilem wszystkie wtyczki, kompa i wyglada dobrze.. ECU... Dzis go troche rozgrzałem i pobutowałem i ogolnie za bardzo nie wciska w fotel, co do predkosci.. to na 3 biegu 130 przy 5 tys/obr Co o tym myslicie ?
kyniu Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 dziurę masz dlatego bo brakuje obudowy dolotu powietrza do filtra moduł powinien być przykręcony do obudowy nieszczelność turbo wygląda że puszcza uszczelka między turbiną a katem u mnie też ciężko nawiązać komunikacje z silnikiem jedynie się udało kts vag
KYLOMC Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 wygląda że puszcza uszczelka między turbiną a katem u mnie też ciężko nawiązać komunikacje z silnikiem jedynie się udało kts vag a mi sie zdaje ze puszcza miedzy goraca czescia turbiny a środkiem ,a co do połączenia kompa to zajrzyj w konfiguracje laptopa bo może zle wszystko ustawiłeś
kyniu Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Na filmiku widać że dymi gdzieś od dołu więc ciężko stwierdzić dokładnie co do vaga u mnie ciężko nawiązać komunikacje z silnikiem może mam coś w ecu namieszane
Lo-buz Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Wczoraj oddalem Ade do mechanika, i dzis dowiedzialem sie ze turbina jest peknieta, nie duzo ale jednak.. Chodz jezdzilo mi sie dobrze i ciagnela "dobrze" to postanowilem jednak to zmienic. Mechanik oddal to firmy ktorej oddaje turbiny ( wspolpracuje z ta firma od 4 lat i nigdy nie mial z nia problemow ) powiedzial ze zobaczymy co oni powiedza, jesli oznajmia ze to smietnik to bede szukac uzywki albo zregenerowana.. Troche sie zdolowalem no ale coz... I teraz szukac uzywki czy zregenerowana czy w ogole szukac nowki ? Mam zamiar pojezdzic z 3 - 4 lata samochodem...
dawolo Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Nówka będzie kosztowała prawie tyle co całe auto Rozejrzyj się za rześką używką
Buba Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Może wystarczy wymienić wymienić muszle. jak będą mieli na stanie to przełożą ci środek tylko
Lo-buz Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 Wymienili jakaś podstawe i od razu regeneracja mojej calej turbiny co by dwa razy nie robic i miec pozniej spokoj. Mam niestety maly poslizg bo mechanik oddal turbine do serwisu z przyłaczką od oleju i maja teraz odesłać. I trzeba znowu czekac. Cena raczej normalna jak za zwykla regeneracje. Uzywke moglbym miec taniej ale nie wiadomo ile polata i bez gwarancji, a tutaj bede mial chociaz gwarancje. Nowa.. coz.. cena, mam nadzieje ze dobrze chlopaki zabrali sie za regeneracje i mam nadzieje ze mechanik strzykawka napelni olej zanim odpali samochod Zanim oddałem samochod do mechanika to zamontowalem dolot powietrza bo nie mialem i zaczal ciagnac od dolu EDIT: Mechanik zadzwonil i powiedzial ze turbinka juz podlaczona i samochod zagadal, ale... zaczal dymic na niebiesko i on nie wie czemu, musze jutro do niego podjechac i sam zobaczyc. Dziwne, oddawalem to nie dymila Moim zdaniem albo turbo puszcza olej, albo moze w katcie jest ? Co jeszcze moze byc przyczyna ? Z tego co doczytalem to sprawdzic dolot, IC ? Druga sprawa to mowi ze elektryka wariuje Blad poduszki, szyby same sie opuscily i cos tam jeszcze... Mowi ze aku padl i byl az tak slaby ze pewnie sterownik sie wykasowal Dziwne prawidla, jak mialem odlaczony aku na dwa dni i mi sie jakos nic nie wykasowalo i zadna pozniej poduszka nie swiecila.. O co w tym chodzi ? Mowi ze przez noc naladuje aku i rano pokasuje bledy i zobaczymy co bedzie.. Kurde, oddalem samochod prawie 2 tygodnie temu i ciagle nie mam samochodu i takie jeszcze kwiatki wychodza
piotrek260180 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Ja miałem podobne objawy i spadek mocy ale miałem lużne śruby na łączeniu wylotu z turbiną i na szczęście tylko to , sam sobie poradziłem z tym ale raz na miesiąc muszę dokręcać bo samo się odkręca.
Lo-buz Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 Przejechalem z 100 km i moze juz nie dymi, rano przy odpalaniu pusci dymka cos pod niebieski. Odebralem samochod i jestem wsciekly ze tam dalem, owszem turbo wymienili, ale juz podlaczyc nie umieja, chodzby zawor N75 czy innych wezykow. Jazda probna, jakos to jedzie, ale juz przedtem gdy oddawalem samochod z rozwalona turbina lepiej mi szla i bardziej wciskala w fotel. A teraz to tylko przyspiesza jak 100 konny samochod. W tym calym problem ze nie moge sie polaczyc z silnikiem, probowalismy juz chyba z 3 programami i na zadnym brak rezultatow. Podczas przyspieszania jak wcisne w podloge to szarpie i czasem zastanawia sie czy w ogole przyspieszac Cos mi mowil mechanik ze musial sie gdzies w wiercic bo nie mial jakiegos trojnika aby podlaczyc zawor N75. Myslalem ze jemu przyj!!#ie jak mozna bez wiedzy wlasciciela cos wiercic w silniku. Zabralem i zaplacilem tylko za regeneracje turbiny. Tutaj filmik jak jedzie z 4 biegu z pedalem w podlodze 4 bieg.wmv Termostat jest ok, tylko czujnik sieje zament, na klimatroniku jest 90 st. Coz, moge powiedziec... POMOCY ! Chyba bede musial znalesc innego mechanika ( bo tamten zabral mi samochod na 3 tyg i g. zrobil ) Nastepnie pytanie, jak jest zawor n75, to dluga nozka wychodzi w dolot od filtra powietrza do turbiny, druga nozka na przeciw do gruszki a srodkowa ?
Mariusz90r Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Czuć w ogóle moment załączania się turbiny? Jeśli tak to kiedy przy jakich obrotach czuć cokolwiek? Bo on jedzie tak jakby wcale turbo nie miał, chociaż na filmiku widać jakby przy 3,5k rpm nagle ożył...
KYLOMC Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 kolego cos masz namieszane z zaworkiem n75 !!!(lub wogóle nie podłączony sprawdź wtyczkę ) n75 powinien być tak podłączony albo WG jest otwarte zawieszone i nie pompuje
Lo-buz Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 Wtyczka dziala i zawor jesli podlaczylem pod 12V rowniez cyka i jak dmucham w rozne tutki to dziala ( chyba prawidlowo ). Napewno prawidlowo jest podlaczony dolot i WG. Tylko pokazcie prosze na jakims zdjeciu gdzie dokladnie ma byc podlaczony do muszli, bo u mnie jest na boku zaraz przy wejsciu dolotu powietrza do turbo. Jak wciskam powoli gaz to normalnie sie rozpedza, a jak wcisne od razu w podloge to sa momenty - do 3.5 tys obr, ze tak mocniej/slabiej poszarpuje ze potrafi zwolnic na chwile i znowu zaczyna jechac. Owszem, "czuc" cos kolo 3.5 jak by mial dawke doladowania. A tak to raczej bez szalu.. jedzie, ale jak wolnossak. Dzis sprawdzilem rurki, wezyki, laczenia itd. Nic nie znalazlem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się