wesz82 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 witam serdecznie! mam pewien problem z przyspieszeniem a dokladnie taki ze strasznie powoli autko rusza z dolnych obrotow po przekroczeniu 4tys jest juz przyzwoicie ale na niskich obrotach to koszmar!moglgy ktos doradzic czemu tak sie dzieje? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 a miałeś tak już wcześniej? bo ogólnie to jest normalne zjawisko w uturbionych silnikach dlatego nie do końca wiem o co ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 wiesz ma ja dopiero od kilku miesiecy!ponoc moze to byc katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 i od samego początku tak było czy zauważyłeś to ostatnio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 tak od samego poczatku tak sie dzieje i strasznie to jest nie mile jak na 150 koni czy moze to byc wina kata i jak to sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saintadamus Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 wiesz Twoje wrażenia mogą być dość subiektywne wiadomo że ten silnik nie będzie rwał asfaltu tak samo przy 2 jak i przy 4 tysiącach obrotów mimo że doładowany i i tak zbiera sie o niebo lepiej niż wolnossący najlepiej dorwij kogoś z Twojej okolicy który też ma ten motor w tej samej budzie i daj mu sie przejechać wtedy będziesz miał dość tanie porównanie poza tym jest jeszcze jedna kwestia - masz gaz domniemam że sekwencja ale to i tak wszystko zależy jak jest ustawiona bo jeśli nie zrobił tego ktoś kto sie zna na gazowaniu turbo to no chyba że na Pb i LPG jesteś tak samo niezadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychuzzz Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 A czy miałeś może wymieniany rozrząd? Moze masz przestawiony i to jest powodem "zmulenia" w dolnym zakresie obrotów. Miałem tak kiedyś w N/A. Rozrząd był przestawiony o dwa zęby i w dolnym zakresie obrotów była straszna padaka, dopiero powyżej 3500RMP auto zaczynało jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 witam i sorki ze nie odpisywalem! wiec rozrzad wymienilem okolo 10tys wstecz!a z tego co mi wiadomo nie wykazalo zadnego bledu po podlaczeniu!wiadomo gaz oslabia moc ale na PB jest to tez wyczuwalne!a gdybym pojechal na diagnostyke i sprawdzil emisje spalin??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychuzzz Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Diagnostyka nie zaszkodzi. Ja bym jeszcze odłączył przepływomierz i zobaczył jak autko bedzie się zachowywało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 do tego jescze mam od czasy do czasu dziwny przeskok mocy!tzn jak czasem daje gazu lub odpuszczam pedal to przerywa,co to moze byc??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się