dante0018 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Jako że dopada mnie choroba zwiekszania mocy, myślę już o turbawce AWX. 1. Czy po montażu takowej do AFN w serii trzeba odrazu robić jakąś korekte/ wirusa ? 2. To ważniejsze, myslę o kupnie zregenerowanej turbosprężarce, i gdyby po założeniu okazało się że jest coś nie tak, to czy gwarancja zostałaby uznana jako że jest to silnik AFN a nie AWX?
lukaszlsw Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 kolego nie ten dział. Bez zmiany w sofcie nie da Ci nic poza większym lagiem. A z gwarancją to nie wiem, proponuje szukać takiej co nikt w niej nic nie grzebał.
dante0018 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 O kurcę...zapedziłem się z tym działem zazwyczaj pisałem w tym i jakoś tak automatycznie tez wpisałem w silniki Diesla. Prosze moderatora o wyrozumiałość, sorki
burus2 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 ja zmieniałem bez softu i lepiej jechał możesz śmiało wymieniać i jeżdzić, a po wymianie wtrysków na 216 na hamowni na ori sofcie wyszło 135 kucy
Armi Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Jako że dopada mnie choroba zwiekszania mocy, myślę już o turbawce AWX. 1. Czy po montażu takowej do AFN w serii trzeba odrazu robić jakąś korekte/ wirusa ? 2. To ważniejsze, myslę o kupnie zregenerowanej turbosprężarce, i gdyby po założeniu okazało się że jest coś nie tak, to czy gwarancja zostałaby uznana jako że jest to silnik AFN a nie AWX? Na podstawie własnych doświadczeń: - nie zmieniałeś nic w układzie paliwowym, możesz spokojnie jeździć z turbo AWX bez korekty - zmieniłeś pompę np. na 11 lub (i) wtryski, rób korektę bo łopatki w turbinie prędzej czy później zaczadzieją
jozek726 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 A coś na temat gwarancji? gwarancja byla by uwzględniona
Kowi87 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Z gwarancja róznie bywa :gwizdanie: jedni będa mieli jako pretekst że turbo nie siedziało w aucie którym powinno inni powiedzą że uszkodziłes ze swojej winy a jeszcze inni dadzą normalna gwarancje :gwizdanie:
spanky Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Jako że dopada mnie choroba zwiekszania mocy, myślę już o turbawce AWX. 1. Czy po montażu takowej do AFN w serii trzeba odrazu robić jakąś korekte/ wirusa ? nie trzeba, mozan jezdzic oczywsice jakas diagnoza bloku 011 powinna byc ...
dante0018 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Wszystko jest kwestią dogadania Tzn? Mozna nie mówić że turbo siedzi w AFN-ie?
SotoM Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 dokładnie - mówisz ze chcesz kupic turbo do silnika AWX i tyle. oni nie robia ci zdjec do czego ty to zakladasz...mozesz to sobie nawet zalozyc do motorówki... taka turbina może jeździec nie tylko w vw... jej zadaniem jest dmuchanie i tyle... rozleci sie to im wysyłasz na gwarancje i czekasz 14dni na odp.
dante0018 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Tyle że kupując zregenerowaną zazwyczaj chcą zwrot starej. Jak im oddam od AFn-a to bedzie cos nie tak, mogą sie sr**. Chyba ze dopłacić i nie oddawac
Kowi87 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 dokładnie - mówisz ze chcesz kupic turbo do silnika AWX i tyle. oni nie robia ci zdjec do czego ty to zakladasz...mozesz to sobie nawet zalozyc do motorówki... taka turbina może jeździec nie tylko w vw... jej zadaniem jest dmuchanie i tyle... rozleci sie to im wysyłasz na gwarancje i czekasz 14dni na odp. tak i odsyłaja ci pokwitowanie że gwarancja nie została uznana z przyczyn złego montazu(zimny start) albo jeszcze innej chorej teorii, był kiedyś wątek na racingforum jak to potraktowano klienta, najwazniejsze to załozyć turbine w zakładzie gdzie normalnie wystawią Ci fakture za robote i złożą stosowny podpis na karcie gwarancyjnej, bo bez tego to jestes z góry skreslony jesli masz mozłiwosć zamontuj u nich w zakładzie
SotoM Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 to jest standard ze zawalaja na zły mpontaz nawet w tak robią w konia warsztaty samochodowe. nie raz sie z czyms takim spotkałem. piepszenie głupot - start turbo bez oleju...to sciema. układ smarowania to nie układ paliwa ze mała nieszczelnosc i paliwo sie cofa do zbiornika. jak odkrecisz zasilanie od turbo to olej sie nie cofnie do miski jest cały czas utrzymywany w ukladzie wysokiego cisnienia.osobiscie za kazdym razem po montazu turbo odpalam silnik i nigdy nie mialem problemów... cos musza ci sciemnic zeby byli do przodu...
dante0018 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Turbo miałem w planie sam założyć, ale w takim przypadku założę w warsztacie, który wystawi na to papierek. W razie gdyby nie działała poprawnie chyba nie będą pytać albo dociekać czy silnik to aby napewno AWX
Kowi87 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Zapytaj o montaż turbo, czy wymagany jest w zakładzie, pózniej przeczytaj jeszcze warunki gwarancji bo powiedza ze mozesz sam założyc a w gwarancji bedzie co innego :gwizdanie: a na piśmie to na piśmie
dante0018 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 To teraz jeszcze znaleźć zakład w którym można kupić dobrze zrobioną turbinke, przypływ gotówki i bedzie można zacząć działać
zielony04 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Jak ci się nie śpieszy to poszukaj nowej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się