PRZEMEK 2800 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 zdejmujesz pokrywę zaworów odkręcasz 4 śruby mocujące napinacz(klucz torks chyba 6 lub 5)Podnosisz napinacz najlepiej dużym śrubokrętem płaskim do góry tak z centymetr powinno wystarczyć.Przy wyjmowaniu jak i przy wkładaniu uszczelki trzeba uważać na taki malutki kołek który się znajduje u dołu napinacza co by nie wypadł.Potem unosisz delikatnie uszczelkę żeby zeszła z dwóch małych tulejek i ją wyciągasz.po wyjęciu trzeba wypchnąć gumowy półksiężyc.Potem wszystko odtłuścić i składać z powrotem(proponuje dać trochę silikonu na uszczelkę jak i na półksiężyc i uważać przy zakładaniu uszczelki na ten mały kołek od spodu)jak założymy już uszczelkę i przykręcimy napinacz to jeszcze trzeba odkręcić dwie śruby które trzymają plastikowy okrągły korek z boku głowicy.Trzeba go wyjąć odtłuścić posmarować delikatnie silikonem gdyż tamtędy też możemy mieć wycieki czas pracy jakieś 4godz na spokojnie
predki74 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 potwierdzam co kolega PRZEMEK 2800 napisał sam tak robiłem ostatnio więc przyznaje racje a silikon to musi być dobry Silikon Rheinza kosztuje ok 30 zł taki użyłem i mam spokój .
dawbor211 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 zdejmujesz pokrywę zaworów odkręcasz 4 śruby mocujące napinacz(klucz torks chyba 6 lub 5)Podnosisz napinacz najlepiej dużym śrubokrętem płaskim do góry tak z centymetr powinno wystarczyć.Przy wyjmowaniu jak i przy wkładaniu uszczelki trzeba uważać na taki malutki kołek który się znajduje u dołu napinacza co by nie wypadł.Potem unosisz delikatnie uszczelkę żeby zeszła z dwóch małych tulejek i ją wyciągasz.po wyjęciu trzeba wypchnąć gumowy półksiężyc.Potem wszystko odtłuścić i składać z powrotem(proponuje dać trochę silikonu na uszczelkę jak i na półksiężyc i uważać przy zakładaniu uszczelki na ten mały kołek od spodu)jak założymy już uszczelkę i przykręcimy napinacz to jeszcze trzeba odkręcić dwie śruby które trzymają plastikowy okrągły korek z boku głowicy.Trzeba go wyjąć odtłuścić posmarować delikatnie silikonem gdyż tamtędy też możemy mieć wycieki czas pracy jakieś 4godz na spokojnie Dzięki kolego jutro z rana jadę do warsztatu powiem im co i jak zobaczymy co z tego wyjdzie [br]Dopisany: 28 Luty 2011, 01:46_________________________________________________Byłem na warsztacie uszczelki wyjęte zamówione z serwisu został też wyjęty ezektor i nie wiem czy jest zapchany niby przepuszcza powietrze ale trzeba użyć siły. Może ktoś opisać jak powinno przechodzić przez niego powietrze z jakimś oporem czy swobodnie dzięki za pomoc
daciek1 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Dzisiaj wymieniłem ezektor i zawór odpowietrzający i nadal mam ciśnienie w obudowie zaworów, korek po odkręceniu podskakuje. Z wydechu dymi na biało i czuć smród spalonego oleju. Uszczelniacze zaworowe poszły? Proszę o jakiś dalsze porady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się