mszerszen Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 siemanko mam mały problem tydzień temu wymieniłem egr , założyliśmy wszystko spowrotem tak jak trzeba , niedawno zauważyłe ze jak dodam gazu mianowicie jak przekrocze 2,5tys obr to rura od intercoolera zaczyna jakby puchnąc , rozprężać sie , to tak wygląda jak by miała wybuchnąć chodzi mi o ta gumową rurke ta co idzie z intercoolera do erg najpierw idzie gumowa rura a puzniej jest plastikowa czyżby intercooler był zapchany ,?? jak coś wiecie to z góry dziekuje
A4-V6 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Zczytaj VAGiem kody błędów - od tego trzeba zacząć .... Jeśli EGR był uszkodzony to możliwe jest, że intercooler się zapchał. Przy wymianie czy czyszczeniu EGRa trzeba czyścić cały ukłoad dolotowy - łącznie z coolerem...
mszerszen Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 wszystko było czyszczone oprucz intercoolera , uszczelki tez dałem nowe wszedzie , błędów nie było sprawdzałem vagiem
Jaszczur87 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 ale jak by intercooler był zapchany to by powietrze nie przechodziło przez ta rurę bo ona jest za nim, jak już jest coś zatkane to ta rura albo dalej gdzieś nie ma drożności, ewentualnie może sterowanie turbiny gdzieś jest nie tak i za dużo ładuje. najlepiej podpiąć VAG
domjenick Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 i co w tym vagu mam zrobić podpiąć do auta i zobaczyć co "powie" jeśli coś jest zatkane-nie dostaje powietrza,więc i korekty dawki będą,a te wiążą sie z błędami w sterowniku[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 12:24_________________________________________________zloguj ciśnienie doładowania
domjenick Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 w silniku nie było błędów , zrób logi,będzie wiadomo,czy ciśnienie w kolektorze jest takie,jakie powinno byc-wtedy będziesz wiedział,czy coś tam blokujemożesz tż odkręcić tę rurę i zobaczyc,co tam jest
miro_x Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 ale u mnie też ta rura puchła dopóki nie zmieniłem na nierdzewkę. Nie wiem czy to czasem nie normalne
mszerszen Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 szkoda że przed wymianą erg nie spojrzałem czy ta rura puchnie , może to normalne , już sam nie wiem co mam myśleć
Duch^ Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Najpierw rozbierz wszystko jeżeli tak mocno puchnie i sprawdź czy nie siedzi tam jakaś niespodzianka. Później logi zrób dla magików :wink4:
kileeer Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Wg mnie to normalne. Jak sprawdzałem u siebie to przy dodaniu gazu też minimalnie puchnie. W końcu to tylko guma.
mszerszen Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 wszystko było myte i czyszczone kolektor , rury ,nowe uszczelki , kupiłem nawet nowe zaciski co łączą te rury , może to normalne już sam nie wiem co mam mysleć , w tyg sprawdzę te logi może to coś wyjaśni
kileeer Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 ale powiedz czy ty się martwisz?? jeździ normalnie?? ma moc?? jak tak to nie czepiaj się tylko jeździj! Logi możesz zrobić to będziesz wiedział jak chodzi motorownia. A to że sobie puchnie, bo przecież tam jest duże ciśnienie.
mszerszen Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 moc ma , wszystko wydaje sie być w normie , tylko ta rura , może to wogóle nie jest problem ??
kileeer Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 moc ma , wszystko wydaje sie być w normie , tylko ta rura , może to wogóle nie jest problem ?? Ja tam bym nie panikował.
done Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Daj znać czy coś w tym temacie się wyjaśniło. Czy przypadkiem uszczelnienie na turbo nie puszcza oleju i przytyka intercooler. Nie było przy okazji śladów oleju przy obejmach tej rury ?
bates23 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Rura puchnąć musi bo w końcu ciśnienie jest w niej około 1 bara lub i nieco wiecej, lecz nie powinna puchnąć tak żeby miała wybuchnąć... Po pierwsze wejdź w vagu w silnik i odczytaj wartość z kanału 10 lub 11 (chyba 11 jest od ciśnienia doładowania). Jeżeli będziesz sprawdzał ten kanał to tylko podczas jazdy na minimum 3 biegu (plajtoka trzyma pasażer, nie Ty!) jeżeli ciśnienie aktualne będzie dużo wyższe niż ciśnienie wymagane to znaczy że jest problem ze sterowaniem turbiny (możliwy wyciągnięty lub nieszczelny jakiś wężyk podciśnienia, odpięta kostka zaworu N75) Jeżeli na vagu Ciśnienia będą się zgadzać to zalecam sprawdzić tą puchnącą rurę czy czasem w niej nie są popękane włókna zbrojące. Egr steruje powrotem spalin do silnika (ekologia) lecz egr nie steruje czystym powietrzem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się