alien_pl Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Posprawdzałem troszke dziś. Wypiełem obudowe od kompa - tam jest jak w fabryce , nawet kurz się nie osadził Odłączyłem całkiem alarm - dalej nic. Sprawdziłem iskre - jest iskra Słychać pompe paliwa przy rozruchu. Dalej nie mam pomysłu. Wydaje mi się że jakiś czujnik mógł powiedzieć pa pa tylko przy którym są takie obiawy? Czujnik położenia wału ? Czy jeśli jakiś czujnik był by uwalony to Vag by mi tego nie pokazał ? Bo nie wydaj mi się. Zostaje jeszcze wymienić filtr paliwa co może przekładać się na ciśnienie paliwa. Macie jeszcze jakieś pomysły ? sylwiasty- mam tą książke , ściągnąlem całość , ale ni jak to sie ma do rozwiązania problemu :/
prady1 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 podepnij jeszcze vaga, sprawdz sonde, czujnik temperatury, odłącz przepływkę możę, zaadoptuj immo, podmień od kogoś ECU, możę alarm jes źle podłączony i odłączałeś niewłaściwy bezpiecznik
moskal Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 jaki masz nr ECU ???? bo mam sprawne ECU od AEB , moge ci wysłac i sobie podmienisz/sprawdzisz.
alien_pl Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Jutro będe grzebał więc dam znać jaki ECU . Miałem w łapach ale nie przyszło mi pomyśleć by spisać nr. Tylko jeśli VAG normalnie łączył się z ECU to czy może być uwalony?
stomi Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 ja na twoim miejscu sprawdził bym wspomniany już wcześniej moduł zapłonu, miałem kiedyś identyczne objawy, i to się okazało przyczyną.
prady1 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 ja na twoim miejscu sprawdził bym wspomniany już wcześniej moduł zapłonu, miałem kiedyś identyczne objawy, i to się okazało przyczyną. Jak najbardziej możesz sprawdzić rozdzielacz zapłonu, sprawdzenie jest proste i nie zajmie Ci dużo czasu
alien_pl Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 wymieniłem filtr paliwa dalej nie to. Dziś chce ruszać kostke stacyjki , ale odechciewa mi sie na samą myśl ile to roboty tam jest. Piszece o module zapłonowym , jak to sprawdzić ?
sylwiasty Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Piszece o module zapłonowym , jak to sprawdzić ? We wspomnianej wcześniej książce znajdziesz wszystkie potrzebna informacje oraz opis jak to zrobić krok po kroku. Jest tam też sposób sprawdzenia czujnika prędkości obrotowej silnika. Strony 88-92.
moskal Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 wymieniłem filtr paliwa dalej nie to. Dziś chce ruszać kostke stacyjki , ale odechciewa mi sie na samą myśl ile to roboty tam jest. Piszece o module zapłonowym , jak to sprawdzić ? podmienić od kogoś kto ma AEB , mam chyba na stanie używke z mojej starej , wysyłac ???? z podmianką jest prosta sprawa , bo wyciągasz dwie wtyki i wszystko , moduł jest u góry puszki filtra
alien_pl Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Ok panowie . Sprawa wygląda następująco , dziś wymieniony filtr paliwa i nic. Kupiłem kostke to samo. Podejżewam że to będzie moduł o którym piszecie, prawdopodobnie jutro sprawdze. Dziś jeszcze vaga bede chciał podłączyć i wybadać jeszcze raz . Moskal , jak obadam moduł i dalej będe w d*pie to będe chyba potrzebował kompa , masz od AEB?
moskal Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Moskal , jak obadam moduł i dalej będe w pupie to będe chyba potrzebował kompa , masz od AEB? jak nie masz modułu to mów , mam , moge ci wysłac i sobie sprawdzisz , jak bedzie git to sobie zostawisz za jakąś kwote a jak dópa to odeślesz kompa mam tylko ważny jest nr
alien_pl Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Chyba o to chodzi jeśli mowimy o module
alien_pl Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Ciąg dalszy Sprawdzałem dziś moduł wzmocnienia zapłonu. Wg książki Odłączyłem wtryskiwacze (kostki) odłączyłem kostke na module 4 pinową i wg instrukcji dioda na mierniku próbnym powinna migac podczas kręcenia rozrusznika. Zaś u mnie po przekręceniu stacyjki pojawia się napięcie dioda się świeci ( akurat moj miernik ma zakres i paliła się dioda z napięciem 6v , nie wiem czy to nie za mało ). Ale skupiając się na tym , kluczyk przekręcony w pozycji zapłonu czyli kontrolki na blacie się świecą i wtedy dioda się cały czas swieci , w momencie przekręcenia na rozuchu dioda dalej się świeci ale NIE MRUGA jak mówi instrukcja. I teraz moje pytanie czy jednoznacznie mogę powiedzieć że to moduł jest uwalony? Na 5 pinówce doszedłem do 3 wtyku i tam się świeciło nie mrygało. Moskal - PM
moskal Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Ciąg dalszy nie ma nikt u was AEB ??? nie jezdzisz na spoty ??? najprościej zrobic podmianke Moskal - PM poszedł zwrotny
alien_pl Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Tak jak pisałem wcześniej. Ja jestem "fanatykiem " VW ogólnie grupa VAG nie jest obca mi , ale audi należy do mojego staruszka , który raczej nie miał do czynienia z "tak zaawansowanymi " silnikami dlatego też ja się tym zajmuje Ja mam stare poczciwe Corrado , ale latam na spoty z chłopakami z VWgolfa niestety nikt AEBa nie ma. Jak juz to mk4 na <300 ps w 1.8 t ale nie aeb :>
prady1 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Kolego Ty sprawdzałeś zasilanie które idzie do rozdzielacza zapłonu, powinieneś odłączyć drugą kostkę 5 pinową i przyłożyć diodę po kolei do styku 1 2 (3nie) 4 5 i masy, kręcić rozrusznikiem, dioda powinna wtedy migać. Przed tym zabiegiem odłącz zasilenie wtrysków.
alien_pl Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Odłączyłem wtryski Na 5 pinówce 1,2 migały 3 nie ( tutaj jak widać się pomyliłem) i dalej nie sprawdzałem :/
alien_pl Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Czekam aż moskal podeśle moduł i będziemy dalej walczyć [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 22:40_________________________________________________Problem rozwiązany - zalewało bo sonda lamda przekłamywała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się