Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padło podświetlenie zegarów i przycisków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, brak podświetlenia. z tym że sprawdziłem bezpieczniki i jest OK. Myśle ze to coś z kablem, tylko którym?? Sprawdziłem ze do żarówek w zapalniczce i w popielniczce dochodzi kabelek biały(szary?)-niebieski, jak doprowadziłem napiecie bezpośrednio do ząróweczki zpalniczki , zaświeciły mi się wszystkie przyciski i podświetlenie zegarów. wiec tak sobie kombinuję że problem może tkwić w kablu który idzie od włącznika świateł( światła przednie działają), czy kabel idzie do włącznika, a później do zegarów, bo tam jest przecież pokrętło od ściemniania podświetlenia, a pożniej wychodzi z zegarów spowrotem do kostek i tam sie rozłazi do przycisków, czy juz zaraz za zegarami? Może mi któs opisać kolory odpowiadające za to? Lub jakieś rady bo ja zgłupiałem

Panowie sprawa nadal aktualna..help me!!! (

Opublikowano

Panowie, mam ten sam problem. Schemat mam , ale chodzi o podejście praktyczne do sprawy - gdzie fizycznie znajdują sie te przewody? Gdzie szukac z kostek włączników dalej przewodu niebiesko-szarego?

Opublikowano

Na schemacie masz zaznaczone do jakiego koloru wtyczki wchodzą przewody i na jaki pin. Na tych szerokich wtykach piny s ponumerowane ;) Ja miałem kłopot z gniazdem od fisa bo tam ni w ząb nie ma oznaczonych pinów ale udał się to załatwić dzięki uprzejmości jednego forumowicza ;) później luknę na schepat i może coś się dopatrzę to dam znać ;)

Opublikowano

Panowie, odpisujcie jeszcze na ten temat bo sobie nie poradziłem.

Dodatkowe pytanko: czy mogę po odpięciu z wtyczek zegara (instrument claster) włączyc stacyjkę? Nie będę miał żadnych błędów zgłaszanych przez komputer?

Opublikowano

Ja swoje auto odpalałem bez zegarów i trochę jeździłem i nic złego się nie stało, żadnych błędów nie było ;)

Opublikowano
Ja swoje auto odpalałem bez zegarów i trochę jeździłem i nic złego się nie stało, żadnych błędów nie było ;)

To spróbuj odpalić A4 po 1998 roku produkcji, zobaczymy jak ci pójdzie. :razz: :twisted:

Opublikowano

nic sie nie stanie tylko poducha sie bedzie dluzej swiecila

Opublikowano
Ja swoje auto odpalałem bez zegarów i trochę jeździłem i nic złego się nie stało, żadnych błędów nie było ;)

To spróbuj odpalić A4 po 1998 roku produkcji, zobaczymy jak ci pójdzie. :razz: :twisted:

Jak będę miał A4 po 98 roku to Ci napiszę jak mi poszło ;) narazie doświadczenia przeprowadzam na takiej z 95 roku ;) Dlaczego ma się coś staćm - co Twoim zdaniem może być nie tak. Nie pytam zeby być złośliwym bo nie o to chodzi - poprostu chciałbym wiedzieć bo czasem troszkę się przy autkach bawię amatorsko i warto wiedzieć czego nie robić żeby nie narozrabiać ;)

Opublikowano

Po 98 r. Immo jest w zegarach i nie odpalisz bez Immo silnika. Tak po prostu. :mrgreen:

Opublikowano

To że bez imma się nie odpali to wiem ale nie wiedziałem że tak jest już od 98r myślałem ze tak robili dopiero po 2000r ;) Mimo wszystko na chwilkę powinien odpalić no i nic nie powinno się zepsuć jeśli przekręcisz sobie kluczyk bez zegarów żeby posprawdzać połączenia w kostkach ;)

Piotrek poradziłeś już sobie ?

Opublikowano

Sławku! Niestety nadal problemu podświetlenia nie rozwiązałem. sprawdź mi jak możesz skąd wychodzi sygnał zasilania podświetlenia przycisków w konsoli środkowej, zapalniczki też, to samo zasilanie powinno wchodzi w kostkę do radia - do jego podświetlenia. Masę mam , ale sygnał nie dochodzi. Bezpieczniki OK. Skąd wychodzi to wredne zasilanie?

gdyby instalacja nie była tak zabudowana plastikami to bym sobie rozkrecił bo wiedziałbym co odkrecic. Jestem elektronikiem i mam miernik więc dam radę. tylko skąd to wychodzi: włącznik świateł czy zegar?

Opublikowano

podsiwietlnie wychodzi z zegarow, tam jest ten potencjometr do reg. jasnosci

Opublikowano

Dzieki Darek. sprawdze to.

[ Dodano: 04-11-2006, 14:43 ]

Panowie,

sprawdziłem przewód od podświetlenia, który wychodzi prosto z kostki licznika (niebiesko-szary) - jest połączony z podświetleniem klawiszy bezpośrednio. Nie ma przerwy w obwodzie na tej drodze. Zatem wynika z tego , że juz z zegara nie wychodzi mi sygnał podświetlenia.

CHCIAŁEM GO OBEJRZE, ALE NIE MAM SCHEMATU SAMEGO LICZNIKA/ZEGARÓW - może ktoś ma?

Zastanawiam się, czy nie łatwiej byłoby wykorzysta podświetlenie przycisków zamontowanych w dzwiach przednich kierowcy i pasażera- tych od elektrycznych szyb , ponieważ to podświetlenie mi działa. Czy wystarczy ja wezmę stamtąd zasilanie? Nie uszkodze czegoś w obwodzie? czemu odrazu producent nie przewidział wspólnego połączenia wszystkich podświetlen w A4?

[ Dodano: 07-11-2006, 22:33 ]

Panowie, pomocy!!!!

Opublikowano

Witam :a4fan: . wczoraj niechcacy zwarlem kable od lampki w schowku(chcialem ja naprawic) :< i przestaly swiecic zegary i konsola srodkowa(tj. przyciski nad klima) sprawdzilem bezpieczniki i sa OK :027: . Nie wiem co robic dalej (schematu nie moge znalezc do ktorego) kolega SLAWO80 podal link POMOZCIE Panowie

Opublikowano

Witam! Też mam ten sam problem z podświetleniem konsoli środkowej wraz z przyciskami o raz z podświetleniem licznika. Po sprawdzeniu wszystkich bezpieczników wszystko gra.

Czy jest to może wina przekaźnika? Jeśli podświetlenie posiada własny przekaźnik?

I jaki jest numer tego przekaźnika?

[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 16:59_________________________________________________Witam! Problem został już rozwiązany. :naughty: Okazało się że bezpiecznik Nr: 1 i 3 był przepalony. Jak macie podobne problemy to radzę sprawdzić wszystkie bezpieczniki w skrzynce. :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...