Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Co to za dzwięk prośba o analizę.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zostawiasz ten dźwięk w spokoju, wiele turbo tak pracuje w tej grupie silników VAG i ja to potwierdzam. Sam miałem to w B6 i znikło z czasem po którejś wymianie oleju i filtra powietrza, oraz teraz też miałem krótko dźwięk po wymianie i znikł, ale nie chce tu więcej na ten temat się rozpisywać bo być może jakiś niepotwierdzony sposób się zrobił...

Opublikowano

W moim BLB nie ma DPF. A auto dość często traci moc(wpada w tryb awaryjny) i to już chyba jest związane z turbo raczej... i to cykanie i poszarpywanie słychać właśnie od strony po której znajduje się turbina. Dźwięk jest tylko odczuwalny i słyszany w czasie jazdy na postoju robiąc przygazówki nie słychać nic, silnik pracuje normalnie. Możę teraz się, ktoś znajdzie, kto pomoże bardzije zdiagnozować dzwięk.

Opublikowano
A gdzie ty kolego w 2.0 Tdi BLB masz Dpf:facepalm:

wydawało mi się, że BLB ma seryjnie montowanego DPF-a....

Jeśli chodzi o sam dźwięk to w moim BRD też tak jest. Turbina była sprawdzana - brak luzów wzdłużnych i poprzecznych...

Słychać takie szuranie z prawej strony podczas zmiany biegów...

Pozdrawiam

Opublikowano

no fakt w blb nie ma dpf nie zauważyłem że to blb bo nie ma w swoim opisie ale to nie zmienia faktu ze ten typ tak ma i już a pisanie typu "turbo na 100% miałem jeden taki przypadek wirnik trze o obudowe"- poprostu mnie powala.

Opublikowano

W uzupelnieniu tego co napisalem, zrodlem, tajemniczego dzwieku, oprocz zdeformowanych lopatek wirnika cz. goracej turbiny moze byc zmiana w aerodynamice uklady dolotowego, lub wydechowego.

POwodem moze byc cialo obce w ukladzie dolotowym, nawet lisc w rurze prowadzacej do filtra powietrza, jakis odlamek w wydechu, uszkodzony kat lub DPF.

Opublikowano

co do turbiny to luz poprzeczny bedzie zawsze do 1 mm , wzdłuzniego byc nie moze ,

Ps. A ja miałem taki dzwiek w poprzednim aucie z motorem 1.8T i okazało sie ze upuszcza powietrze zawor DV , moze w TDI N75 tak upuszcza cisnienie ?!

Opublikowano
no fakt w blb nie ma dpf nie zauważyłem że to blb bo nie ma w swoim opisie

A w tytule wątku to masz ?:wink:

Opublikowano

Witam wszytkich ponownie.

Wymieniłem turbo na nowe firmy GARETT i wydaje mi się , że już nie słychać żadnego szurania w czasie jazdy. W czasie wymiany okazało się, że jest jeszcze przetarty wąż wychodzący z turbiny o numerze 8E0145790D. Nie wiem czy, mogę z tym jeszcze troszkę pojeżdzić. Wąż ten troszke kosztuje i też zastanawiam się nad używanym. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...