martinus Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zostawiasz ten dźwięk w spokoju, wiele turbo tak pracuje w tej grupie silników VAG i ja to potwierdzam. Sam miałem to w B6 i znikło z czasem po którejś wymianie oleju i filtra powietrza, oraz teraz też miałem krótko dźwięk po wymianie i znikł, ale nie chce tu więcej na ten temat się rozpisywać bo być może jakiś niepotwierdzony sposób się zrobił...
agness Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 W moim BLB nie ma DPF. A auto dość często traci moc(wpada w tryb awaryjny) i to już chyba jest związane z turbo raczej... i to cykanie i poszarpywanie słychać właśnie od strony po której znajduje się turbina. Dźwięk jest tylko odczuwalny i słyszany w czasie jazdy na postoju robiąc przygazówki nie słychać nic, silnik pracuje normalnie. Możę teraz się, ktoś znajdzie, kto pomoże bardzije zdiagnozować dzwięk.
carles Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 A gdzie ty kolego w 2.0 Tdi BLB masz Dpf:facepalm: wydawało mi się, że BLB ma seryjnie montowanego DPF-a.... Jeśli chodzi o sam dźwięk to w moim BRD też tak jest. Turbina była sprawdzana - brak luzów wzdłużnych i poprzecznych... Słychać takie szuranie z prawej strony podczas zmiany biegów... Pozdrawiam
POPO Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 no fakt w blb nie ma dpf nie zauważyłem że to blb bo nie ma w swoim opisie ale to nie zmienia faktu ze ten typ tak ma i już a pisanie typu "turbo na 100% miałem jeden taki przypadek wirnik trze o obudowe"- poprostu mnie powala.
Musashi Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 W uzupelnieniu tego co napisalem, zrodlem, tajemniczego dzwieku, oprocz zdeformowanych lopatek wirnika cz. goracej turbiny moze byc zmiana w aerodynamice uklady dolotowego, lub wydechowego. POwodem moze byc cialo obce w ukladzie dolotowym, nawet lisc w rurze prowadzacej do filtra powietrza, jakis odlamek w wydechu, uszkodzony kat lub DPF.
deex Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 co do turbiny to luz poprzeczny bedzie zawsze do 1 mm , wzdłuzniego byc nie moze , Ps. A ja miałem taki dzwiek w poprzednim aucie z motorem 1.8T i okazało sie ze upuszcza powietrze zawor DV , moze w TDI N75 tak upuszcza cisnienie ?!
agness Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 wydaje mi się, że ten typ nie może tak mieć skoro traci moc. cos musi być nie tak- treaz tylko co?
rafsus Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 no fakt w blb nie ma dpf nie zauważyłem że to blb bo nie ma w swoim opisie A w tytule wątku to masz ?
agness Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam wszytkich ponownie. Wymieniłem turbo na nowe firmy GARETT i wydaje mi się , że już nie słychać żadnego szurania w czasie jazdy. W czasie wymiany okazało się, że jest jeszcze przetarty wąż wychodzący z turbiny o numerze 8E0145790D. Nie wiem czy, mogę z tym jeszcze troszkę pojeżdzić. Wąż ten troszke kosztuje i też zastanawiam się nad używanym. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się