tazik23 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Witam mam nietypowy problem AFN w automacie przechodził notorycznie w tryb awaryjny nie jestem laikiem więc podpiąłem pod vag-a i tak błedy 00575-turbina, 00550-pompa - kąt wtrysku, 00519-czujnik ciśnienia doładowania po zrobieniu logów zacząłem działać turbina poszła do czyszczenia (tzn. piaskowania) bo stała, wraz z kolektorami (kolektor ssący był tak zawalony ze szok), przy okazji katalizator wycięty,ustawiony kąt wtrysku był okolo 20 teraz jet 52, zaworek N75 nowy wraz z wężykami podciśnieniowymi, sprawdzony cały dolot na szczelność, przeczyszczony przewód do czujnika ciśnienia doładowania też był przypchany, przeczyszczony czujnik w rurze dolotowej chyba to jest N71 lub N72 (troche był zaoliwiony), i teraz tak jest lepiej już nie wywala błedu 00519 ale cały czas powraca 00575 i 00550 jednocześnie, rano lepiej zapala równo chodzi i do 3tys.obr. znaczna poprawa a potem zaczynają sie chece tzn. takie przerwy w dostwie mocy ciągnie potem przystanie na chwile znowu ciągnie do 3.5tys. a przy okolo 4tys. notlauf na logach które musze powtórzyć wkleje póżniej ewidentnie jest podwyższone ciśnienie doładowania powyżej 3tys. pokazuje 2400zaworek zbija do 2000 ale znowu rośnie do 2400..!!!?? Może zanim wkleje logi bo nie jestem w domu coś podpowiecie..Z góry dzięki :> LOGI STATYCZNE LOGI BS LOGI DYNAMICZNE GRUPA 011 ZE ZDJĘTYM WĘŻYKIEM Grupa 004 dynamicznie do 4tys. bo więcej nie miałem na szybkiego gdzie..
ciahciah Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 oprócz kompletu logów zrób dodatkowo 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, przydało by się podmienić N75 z N18 i zrobić 011, no ale to może później jak zobaczymy pierwsze logi
tazik23 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Witam wreszcie wróciłem z delegacji i mogłem zrobić te logi mam nadzieje że pomożecie i coś sie wyjaśni,,,!!?? :>
goldi Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Na pewno dobrze została złożona turbina bo dalej przeładowuje sprawdz skok sztangi turbiny
ciahciah Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 widzę że już wiele dobrego zrobiłeś ale jeszcze turbo, pompa, nastawnik, wtrysk sterujący i rozrząd jest do prześwietlenia, po kolei jeżeli nigdy nikt nie skracał sztangi to masz źle złożoną turbinę, trzeba ją wyjąć i założyć odwrotnie pierścień, jak nie masz pewności czy była skracana kiedyś sztanga zaznacz sobie obecną pozycję i wydłuż ją 10 obrotów i zrób loga bez wężyka 011, wtedy będzie pewność czy to wina sztangi czy źle założonego pierścienia wymień filtr paliwa, ja stosuje firmy knecht kiedy był rozrząd wymieniany? sprzędź stan paska zrób loga na zgaszonym silniku 001 zrób loga dynamicznego 004 sprawdź oporność na kabelku wtrysku sterującego, podaj ile było ohm, obejrzyj go dokładnie czy jest nie uszkodzony
andrewsc Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Jak ciach ciach pisze. Miałem to samo, odwrotnie założyłem pierścień sterujący zmienną geometrią. Po czyszczeniu dokładnym itp przeładowywało do 2.5mbar. Ściągnij z neta zdjęcie rozebranej od afn(najlepiej przed czyszczeniem) i złóż identycznie.
tazik23 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Jeżeli chodzi rozrząd to sprawdzany był przy okazji ustawiania kąta wtrysku zrobione jest na nim 30tys.i wszystko w nim ok ,a turbine nie czyściłem samemu tylko oddałem do zakładu(Radom ul.Folwarczna) i była piaskowana i sprawdzana niby , może ktoś kiedyś ją wyjmował i żle pierścień zamontował bo nie wierze że w zakładzie to się stało a oni powielili ten błąd a sztanga po piaskowaniu chodzi tak lekko że jednym palcem ją podnosze,filtr też wymieniłem co prawda na BOSCH ale żadnej popraw . Oporność na kabelku sprawdzę jeszcze dziś a jak sprawdzić nastawnik???!![br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 14:49_________________________________________________Dodałem grupe 004 na samej górze...!!!![br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 14:56_________________________________________________Na kabelku od wtrysku sterującego jest 112ohm kabelek wygląda na cały... [br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 17:23_________________________________________________jeszcze jedna sprawa na tym filmiku koleś twierdzi że tego pierścienia nie da sie inaczej założyć i co wy na to...???!!! Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie.[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 19:13_________________________________________________A tu też ładny opis ze zdjęciami jak wygląda ten pierścień http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373199
bartek1605 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 jeszcze jedna sprawa na tym filmiku koleś twierdzi że tego pierścienia nie da sie inaczej założyć i co wy na to...???!!! da się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się