mlodyy Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Witam, tak jak w temacie chce kupic lapka tylko niebardzo wiem co teraz jest dobre itp kwote ktora moge wydac to 2000zł prosze o jakies sugestie porady itp
malik Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Słyszałem że czerwone są dobre. Niebieskie podobno też.
lkowol Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Ogólnie to mogę polecić HP, DELL, Sony Vaio, Compaq, Toschiba ewentualnie Asus, Dobre wyposarzenie w rozsądnej cenie daje tez Samsung ale nie mam z nimi doświadczenia więc nie wiem jak z jakością Do 2 koła to może jakiegoś HP Pavilona albo Asusa (w tej samej cenie co HP powinieneś dostać lepsze wyposażenie, ale jeśli chodzi o jakość to jak dla mnie HP albo DELL co nie znaczy że pozostałym czegoś brakuje) Acerów nie polecam, jak i Fujitsu Siemens - fajne maszynki ale mam złe doświadczenia - lubią sie pier... zaraz po końcu gwarancji Fajnie gdyby było 4GB ram bo wtedy Win7 fajnie śmiga, procek to kwestia kasy jaka chcesz wydać - te wolniejsze są tańsze ale spokojnie dają radę, a za szybkość trzeba płacić. Dysk - powinieneś dostać jakies 320 GB w standardzie - starczy Ci i 200 chyba że ccesz trzymać dużo danych Pewyferia i interfejsy to w zasadzie standard - przydac się może wyjście HDMI i czytnik jak największej ilości typów kart Matryca - według uznania Chyba tyle w temacie - poszukaj na allero albo po sklepach internetowych - na pewno coś znajdziesz a po co przepąłcać w zwykłym sklepie....a gwarancja i tak przeważnie jest producenta Osobiście gdybym miał kupić coś do 2 koła poszedłbym w HP
mlodyy Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 lkowol dzieki za podpowiedz a ty malik mozesz sie powstrzymac od tego typu odpowiedzi nie znasz sie nie orietujesz sie itp to zobacz co bedzie na tvn lub na polsacie