bartek789456 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Witam przyszło mi właśnie dzisiaj zamówione od Mapeta gwintowane zawieszenie MTS. http://www.mapet-tuning.com/sklep/audi-sedan-avant-p-1256.html Będę się jutro próbował pomęczyc i to zamontowac- tylko mam pytanie odnośnie dolnego kielicha z orginalnych amorów. Czy ten kielich trzeba przełożyc na tego mojego gwinta czy nie (jeśli wogóle da się go przełożyc)? Nie zmieniałem nigdy nawet zwykłych amortyzatorów więc stąd to pytanie. Z tego co wiem to górny kielich i cała reszta wszystko się wkłada jak jest. Czy jest to trudna operacja wogóle taka wymiana całego zawieszenia wraz ze sprężynami? Jeśli ktoś to robi prosze o jakies porady pzdr [br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 16:03_________________________________________________Juz się z tym uporałem- temat można uznac za zamknięty chyba, że ktoś miałby jakieś pytania co do montażu mts-ów. Pzdr
Gelooo Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 u mnie tyl wyjety bez zdejmowania kol haha zapiekly sie nie ma jak sciagnac:)
bartek789456 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Troche gimnastyki miałeś pewnie hehe. Koła Ci się zapiekły? Koła to chyba nic w porównaniu z wybiciem tej śruby zabiezpieczającej te dwa górne drązki z przodu
Gelooo Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 z kanalu wyszlo a kola ostro zkatowane mlotkami z kazdej pozycji ani drgna trzeba bedzie psikac dwa dni wczesniej zanikm 18 zaloze i gwint skrecany bedzie
bartek789456 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 jak ci sie smiga na 18? ja dzis zalozylem pierwszy raz i malo mi sie fura nierozleci takie mam wrazenie gwint do tego skrecony i telepie moze jakos to przezyje
ps2snake Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Podepne sie do tematu Czy przy wymianie przednich amorkow trzeba odkrecac wachacze ??
bartek789456 Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 Te dwa górne musisz wypiąc- tylko bardzo ciężko śrube jest tą wybic. Trzeba byc cierpliwym psiukac jakimś specyfikiem i mloteczek do rączki i stukac nie za mocno z cierpliwością w końcu pójdzie. Mi sie ze dwie godziny zeszło z samym wybiciem tego- tak była zapieczona. Pzdr
Pulpit Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 u mnie jak były wymieniane wahacze po przelocie 270k km to gdyby nie palnik to nawet jakiś radykalny szyita obwieszony bombami nie był by w stanie rozdzielić tych elementy
bartek789456 Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 No grzanie tez trochę nie za bardzo zeby nie przegrzac bo metal zmienia właściwosci. Największą robote robi cierpliwośc. Można tez kilka dni wcześniej wd-40 zaaplikowac. Po odkręceniu nakrętki nakręcic na poczatek gwintu spowrotem ją a nawet dwie by przy uderzaniu młotkiem się nie rozbiła śruba. I psiukac i stukac w śrube- można też w koło obstukiwac delikatnie. W końcu pójdzie. Przy mojej pierwszej wymianie w poprzednim aucie nie byłem cierpliwy i za mocno nawalalem, ze się śruba rozbiła że ją musiałem ucinac. Przed wymianą też sie zaopatrzyc trzeba w nową śrube i nakrętke bo ta napewno stara bedzie uszkodzona.
ps2snake Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Ha no i sie skonczylo upier... sruba laczaca gorne wachacze :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się