cymek28 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Panowie to wszystko zależy ile chcemy podnieść naszą moc.Ja przede wszystkim stawiałem na bezpieczną eksploatacje silnika.Ale być może że w mojej furce jest coś nie tak.Mam plan po zimie założyć normalne kółka i jechać gdzieś na hamownie w okolicy.
Buba Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Chodzi o to że ten wykres jest bardzo kiepski w stosunku do tego innych które możesz sam poszukać/pooglądać/porównać. Jeśli wykres jest wiarygodny to masz coś nie tak z autem ale w takim przypadku tuner nie powinien brać się za program. Ale ja obstawiam że wykres jest kiepsko narysowany :gwizdanie:
cymek28 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Zobaczymy jak to się będzie sprawować w dalszej eksploatacji.A chłopaki powiedzcie mi do ilu ładuje wam turbina.Jakie jest ciśnienie doładowania.
Buba Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Zobaczymy jak to się będzie sprawować w dalszej eksploatacji.A chłopaki powiedzcie mi do ilu ładuje wam turbina.Jakie jest ciśnienie doładowania. powiedz ile tobie dmucha :gwizdanie:
grzes1150 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Rozmawiałem kiedyś z człowiekiem który mógł by mi wgrać gotowca i powiedział że z 1.8T 150ps (nie na lince) przy 1 Bar wyjdzie 211ps i 320Nm
Buba Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 1-1,2Bar Program jest V-tech 1.2 bara nieźle :gwizdanie:
cymek28 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Jadę sobie 150km na godz gaz nie jest wciśnięty do końca zaczyna spadać doładowanie.Wtedy gaz do końca doładownie się wychyla na ponad 1 Bar,a ja mam uczucie jak by mnie ktoś kopna w d*p...
Buba Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 jedz na jakąś dobrą hamownie i niech sprawdzą ile masz koników
cymek28 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Biorę trochę pod uwagę to co inni mówią a później rozmyślam.Autko jak mi hamowali na hamowni to miałem wrażenie że wyskoczy z tych wałków co napędzają je koła.Dlatego trochę się zagłębiłem w temat po wypowiedzi kolegi Gregory ( Słabo ) rozmyślam nad innymi wypowiedziami żeby porównać swoje doświadczenia z chip tuningu.Autko miałem sprowadzone z Niemczech także nie wiadomo co w nim siedzi.Nadmienię tylko że miałem zapchanego kiedyś kata i przez niego rozsypało mi się turbo i musiałem je wymienić na nowe.Także jeżeli chodzi o turbinkę to nówka.
Buba Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Biorę trochę pod uwagę to co inni mówią a później rozmyślam.Autko jak mi hamowali na hamowni to miałem wrażenie że wyskoczy z tych wałków co napędzają je koła.Dlatego trochę się zagłębiłem w temat po wypowiedzi kolegi Gregory ( Słabo ) rozmyślam nad innymi wypowiedziami żeby porównać swoje doświadczenia z chip tuningu.Autko miałem sprowadzone z Niemczech także nie wiadomo co w nim siedzi.Nadmienię tylko że miałem zapchanego kiedyś kata i przez niego rozsypało mi się turbo i musiałem je wymienić na nowe.Także jeżeli chodzi o turbinkę to nówka. samo turbo nie świadczy o mocy. zrób logi i jedź na porządną hamownie która nie rysuje wyników
cymek28 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Opublikowano 14 Marca 2011 Koledzy a teraz pytanie z innej beczki.Otrzymałem dzisiaj przesyłkę z DOWNPIPE.Czym to najlepiej owinąć? Na allegro znalazłem. 1 http://allegro.pl/tasma-aluminiowa-5cm-x-45metrow-termoizolacyjna-i1469761967.html 2 http://allegro.pl/tasma-termoizolacyjna-bandaz-na-wydech-5-metrow-i1504075327.html
kkrawat Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 no to pierwsze to masz temp do 120stC - spali ci sie zaraz po założeniu..to drugie może być
abdul81 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 jeżeli dmucha ci ponad 1 bar to nie ma opcji - musisz miec wiecej niż 176km no chyba że rzeczywiście masz coś nie halo z silnikiem Swoją drogą jezeli na 1 teście na serii masz 149,1km to silnik powinien być ok - wiec wina hamowni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się