Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Co sądzicie o tej firmie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie to wszystko zależy ile chcemy podnieść naszą moc.Ja przede wszystkim stawiałem na bezpieczną eksploatacje silnika.Ale być może że w mojej furce jest coś nie tak.Mam plan po zimie założyć normalne kółka i jechać gdzieś na hamownie w okolicy.

3d0827543a4eeb49med.jpg

Opublikowano

Chodzi o to że ten wykres jest bardzo kiepski w stosunku do tego innych które możesz sam poszukać/pooglądać/porównać.

Jeśli wykres jest wiarygodny to masz coś nie tak z autem ale w takim przypadku tuner nie powinien brać się za program.

Ale ja obstawiam że wykres jest kiepsko narysowany :gwizdanie:

Opublikowano

Zobaczymy jak to się będzie sprawować w dalszej eksploatacji.A chłopaki powiedzcie mi do ilu ładuje wam turbina.Jakie jest ciśnienie doładowania.

Opublikowano

Zobaczymy jak to się będzie sprawować w dalszej eksploatacji.A chłopaki powiedzcie mi do ilu ładuje wam turbina.Jakie jest ciśnienie doładowania.

powiedz ile tobie dmucha :gwizdanie:

Opublikowano

Rozmawiałem kiedyś z człowiekiem który mógł by mi wgrać gotowca i powiedział że z 1.8T 150ps (nie na lince) przy 1 Bar wyjdzie 211ps i 320Nm :polew:

Opublikowano

1-1,2Bar Program jest V-tech

Opublikowano

1-1,2Bar Program jest V-tech

1.2 bara :shocked:

nieźle :gwizdanie:

Opublikowano

Jadę sobie 150km na godz gaz nie jest wciśnięty do końca zaczyna spadać doładowanie.Wtedy gaz do końca doładownie się wychyla na ponad 1 Bar,a ja mam uczucie jak by mnie ktoś kopna w d*p...

Opublikowano

jedz na jakąś dobrą hamownie i niech sprawdzą ile masz koników :wink4:

Opublikowano

Biorę trochę pod uwagę to co inni mówią a później rozmyślam.Autko jak mi hamowali na hamowni to miałem wrażenie że wyskoczy z tych wałków co napędzają je koła.Dlatego trochę się zagłębiłem w temat po wypowiedzi kolegi Gregory ( Słabo ) rozmyślam nad innymi wypowiedziami żeby porównać swoje doświadczenia z chip tuningu.Autko miałem sprowadzone z Niemczech także nie wiadomo co w nim siedzi.Nadmienię tylko że miałem zapchanego kiedyś kata i przez niego rozsypało mi się turbo i musiałem je wymienić na nowe.Także jeżeli chodzi o turbinkę to nówka.

Opublikowano

Biorę trochę pod uwagę to co inni mówią a później rozmyślam.Autko jak mi hamowali na hamowni to miałem wrażenie że wyskoczy z tych wałków co napędzają je koła.Dlatego trochę się zagłębiłem w temat po wypowiedzi kolegi Gregory ( Słabo ) rozmyślam nad innymi wypowiedziami żeby porównać swoje doświadczenia z chip tuningu.Autko miałem sprowadzone z Niemczech także nie wiadomo co w nim siedzi.Nadmienię tylko że miałem zapchanego kiedyś kata i przez niego rozsypało mi się turbo i musiałem je wymienić na nowe.Także jeżeli chodzi o turbinkę to nówka.

samo turbo nie świadczy o mocy. zrób logi i jedź na porządną hamownie która nie rysuje wyników

Opublikowano

Koledzy a teraz pytanie z innej beczki.Otrzymałem dzisiaj przesyłkę z DOWNPIPE.Czym to najlepiej owinąć? Na allegro znalazłem.

1 http://allegro.pl/tasma-aluminiowa-5cm-x-45metrow-termoizolacyjna-i1469761967.html

2 http://allegro.pl/tasma-termoizolacyjna-bandaz-na-wydech-5-metrow-i1504075327.html

Opublikowano

no to pierwsze to masz temp do 120stC - spali ci sie zaraz po założeniu..to drugie może być :wink4:

Opublikowano

jeżeli dmucha ci ponad 1 bar to nie ma opcji - musisz miec wiecej niż 176km no chyba że rzeczywiście masz coś nie halo z silnikiem

Swoją drogą jezeli na 1 teście na serii masz 149,1km to silnik powinien być ok - wiec wina hamowni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...