iceweed Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Cześć Czy jest możliwość ze spadna mi osiagi po montazu srodkowego sportowego tlumika renemowanej firmy?? Tłumik jest dedykowany do mojego auta ale chce zostawic caly uklad pozostaly seryjny aha i nie mam juz 2 tylnych katalizatorow , komputer juz przestawiony checka nie pokazuje. Z góry dziekuje za odpowiedz.
ghost1717 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Witam! Mam takie samo autko jak Ty... U mnie środkowy tłumik wywaliłem... i zamiast niego proste rurki... efekt ? Bardziej basowy dzwiek w przedziale 1500-300 rpm... powyżej dużo bardziej metaliczny mi sie bardzo podoba Jak pozbyłes sie drugich katalizatorów ? Co z sondami ? Ile km już tak zrobiłeś ,że jesteś pewny ,że nie wywala CHECKa??? pozdrawiam
iceweed Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Chodzi jak moja teraz ;D fajnie ze odpisales Juz zamowilem sobie supersprinta srodkowy a co do katow to wywalilo chceck ale tuner mi to ogarnał
ghost1717 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Wywalenie tego tłumnika to był mały experyment... pomyślalem ,ze jak będzie zbyt głosno to zrobie tak jak Ty i wsadze jakis sportowy zamiennik o dziwo auto nie straciło nic na mocy a poprawił sie dość znacznie dzwięk w całym zakresie rpm. Wszystkim sie podoba nawet ostatnio jakis dziadek mnie na ulicy zaczepił mówiąc ,że fura ma dobry przepał Wiec narazie zostaje prosta rura. Podczas odpalania auta słychac ,że to 3.0 pod maską siedzi... bo wydech z środkowym tłumnikiem jest MAX CICHY!! Jak ktoś sie zastanawia to - ROBIĆ I SIE NIE ZASTANAWIAĆ! Dzwięk przypomina dużo bardziej 2.8 v6 które miałem wczesniej. Na wysokich obrotach jest bardzo metaliczny wczesniej było słychac silnik... teraz bardziej wydech
iceweed Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 ja robie tak środkowy supersprint reszta seryjna bez kata zobczymy co z tego bedzie wstawie filmik jak zloze te klocki
grzes1150 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Rura zamiast środkowego ? to wewnątrz musi być ładna masakra na trasie
ghost1717 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Nie wiem jak w 1.8T ale w 3.0 to nie jest tłumnik... a raczej tłumniczek Adas z forum jeździł ostatnio ze mną i raczej nie stwierdził aby auto było za głośne... Wydaje mi sie ,że pełni on role "rezonatora" wiecie co to ?? Za to koncowe wydechy to już kawał lochy ... pozdrawiam
grzes1150 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 ghost1717 napisał(a): Nie wiem jak w 1.8T ale w 3.0 to nie jest tłumnik... a raczej tłumniczek Adas z forum jeździł ostatnio ze mną i raczej nie stwierdził aby auto było za głośne... Wydaje mi sie ,że pełni on role "rezonatora" wiecie co to ?? Za to koncowe wydechy to już kawał lochy ... pozdrawiam I właśnie lepiej zostawić środkowy żeby nie brzęczało metalicznie a zamiast końcowych wstawić np. Apexi
iceweed Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Chlopaki mam juz srodkowy supersprinta i teraz zastanawiam sie czy dac do konca rury bez tlumikow koncowych czy lepiej z koncowymi?? jak to sie ma do osiagow auta? marc1n napisał(a): iceweed gdzie przestawiłeś ecu ? ECU przestawilem w SKN TUNING
gelus Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 daj znac kolego jak sobie poradziles z katalizatorami i sondami i bledem w ecu jak juz zrobisz wydeszek
iceweed Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Pisalem wczesniej ze juz wszystko ogarniete.
iceweed Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Normalnie 500 ja mialem troche taniej
gelus Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 jak wrazenia po wlozeniu supersprinta zamiast srodkowego wydechu? ja obecnie juz mam wywalone 4 katy dzwiek za duzo sie nie zmienil, mysle nad wywalniem srodkowego wydechu i wstawieniem cos innego albo jakies inne koncowe, chcialbym bardziej basowe dzwieki uzyskac...
iceweed Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 Warto założyć bardzo ładny dzwięk tylko ja odrazu wymieniłem rozrzad i wałek w kolektorze dolotowym na nowy bo mój był już w słabym stanie , auto ładnie idzie do konca rpm ostatnio miałem okazje złapać sie z audi a6 4.2 i równo było do konca 3 biegu pozdrawiam właścieciela jeśli to czyta
powaguspisz Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 A Pytanie panowie czy wycinka katalizatorów, głównie tych tylnych dużych ma jakikolwiek wpływ na pracę auta. Jakieś rzucanie nie równa praca ?? Mam u siebie instalację gazową i gazownik coś powiedział że katalizator musi być bo coś o ciśnieniu na układzie wydechowym wspominał. Nie kminię tego o co chodzi a chciał bym wyciąć katalizatory skoro mam program na sondy zrobiony i czek się nie pali już.
tomekhxc Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 grzes1150 napisał(a): ghost1717 napisał(a): Nie wiem jak w 1.8T ale w 3.0 to nie jest tłumnik... a raczej tłumniczek Adas z forum jeździł ostatnio ze mną i raczej nie stwierdził aby auto było za głośne... Wydaje mi sie ,że pełni on role "rezonatora" wiecie co to ?? Za to koncowe wydechy to już kawał lochy . pozdrawiam I właśnie lepiej zostawić środkowy żeby nie brzęczało metalicznie a zamiast końcowych wstawić np. Apexi ja przerabialem to samo u siebie na konce wstawilem tlumniki apexi i bylo elegancko pozniej zachcialo mi sie wycinania srodkowego tlumnika.... zrobilem wstawilem rurki i ..... masarka w srodku sie nie da wytrzymac na zewnatrz b.fajnie brzmi ale komfortu z jazdy zadnego i trzebabylo przeprosic srodkowy tlumnik i wstawic go z powrotem heh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się