Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] Problemy z płynem chłodniczym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymiana uszczelki pod głowicą nie opłaca się robić byle gdzie to musi być mechanik dobry .To musi jeszcze zagrać.

To nie jest wymiana klocków pod blokiem.

Opublikowano

jezeli samemu nie ma warunkow. to najlepiej zlecic to serwisowi w ktoym bedzie mozna bez problemow wyegzegfowac gwarancje w razie problemow.

Opublikowano

Pikuś,

wiec w takim wypadku cena którą podał mój mechanik 1200zł ze wszystkim nie jest taka zła... :confused4:

i mam pewnosc ze robi to człowiek który sie na tym zna,namiary do niego dostałem z AKP i jestem bardzo zadowolony,tylko

chciałoby sie trochę zaoszczędzić...

Opublikowano

Normalny warsztat w malej miejscowosci. Nie wiem dokladnie ile bedzie to kosztowalo ale ceny naprawde maja niskie w porownaniu na przyklad do olsztynskich cen...Po poludniu dam znac co zrobili i ile mnie to kosztowalo. Ile na przyklad za wymiane rozrzadu placicie?

Opublikowano

eller zbierzesz info z 2 miejsc z E-ga masz z Olsztyna jeśli moondek sugeruje zakąłd w szopie to darował bym sobie ... tak jak pisałem dobry mechanik jest w cenie ma dostęp do fachowej wiedzy i posiada odpowiednia narzędzia (zalegalizowane klucze dynamomentyczne itp).

Opublikowano

tak jak adadur napisal. wiedza, narzedzia i czystosc wykonanania to podstawa.

silnik wysokoprezny ma bardzo duzy stopien sprezania. zle wykonana wymiana uszczelki pod glowica to w krotkim czasie ponowna wizyta. z ew. powiklaniami np plyn chlodzacy w oleju w duzych ilosciach.

Opublikowano

adikrakow, zalezne jest tez ile bedzie kosztowalo sprawdzenie glowicy.

Takze, nie mozesz pisac, ze nie powinno przekraczac 800zl.

Widzisz za sam rozrzad piszesz 200zl, a tu dochodzi o wiele wiecej roboty plus rozrzad.

Opublikowano

No i juz odebralem. Zaplacilem za wszystko....nie tyle co mowilem wczesniej. Za sama robocizne wzial 200 zl. Reszta czesci i wyszlo prawie 700 zl. Za sprawdzenie i szlif glowicy ponad 200. Cos zle musialem zrozumiec z tego co mi wczesniej mowil...No ale nareszcie w samochodzie jest juz ok :)

Opublikowano

I ja się w końcu zabrałem,podzwoniłem,się umówiłem i w poniedziałek odstawiam auto do Elbląga.Jeśli chodzi o cenę to wstępnie wyjdzie mniej więcej jak moondkowi.100km się przejade,ale zaoszczędzę parę stówek dzięki adadurowi :thumbup:

[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 15:20 _________________________________________________Nie wiem czym to jest spowodowane,ale jak ostatnio musiałem codziennie dolewać płyn,tak teraz od poniedziałku kontrolka jeszcze nie pika... :mysli: a jezdze codziennie jak zawsze...

Opublikowano

OT przestraszyl sie operacji :naughty:

nie daj sie zwiesc. skoro byl problem, napewno sam sie nie usunal

Opublikowano

Przestraszony jestem to fakt,jak bym sam szedł do lekarza ;)

Jestem umówiony to i pojadę,niech szukają usterki,łudzę się tylko nadal ze to nie będzie uszczelka,a znajdą w tym krućcu jakąś dziurkę:) jeszcze 4dni i będzie wszystko wiadome.

Jutro muszę podjechać na komputer i zmianę klocków tarcz.Coś ostatnio w awaryjny tryb mi wskoczyl.Mam nadzieje ze nie będzie następnych kosztów...[br]Dopisany: 24 Styczeń 2008, 20:50 _________________________________________________* klocków i tarcz

Opublikowano

Auto wczoraj zostawiłem w Elblagu u mechanika którego adadur mi polecił,po południu już dostałem telefon ze to uszczelka i że głowicę zabierają do serwisu gdzię ją zrobią.Jutro mam odebrać,opiszę dokładniej ile mnie wyniosło i co zostało zrobione.adadur widzimy się przy odbiorze ok 16-17 :)

Opublikowano

eller jak tam dojechałes do Olsztyna? :decayed::kox:

Opublikowano

Dojechaliśmy musieliśmy :drunk: zrobione autko :)

Wszystko elegancko jak do tej pory.

A teraz troche o kosztach.Za wsztstko zaplaciłem 900zł

Robocizna - 300zł

Koszt zrobienia głowicy- 350zł

uszczelka pod głowice - 150zł

Zmienił jeszcze popychacze,zalał nowy płyn adadur o czymś zapomniałem? :mysli:

Opublikowano

A gdzie nowe sruby do glowicy??

Nie sa drogie, a powinno sie je wymienic.

Opublikowano

Pikuś pracuje w branży mechanicznej i nie sądze by w tymy przypadku była takowa konieczność.

Nie wiem nie byłem przy samym rozliczaniu ale faktycznie dodatkowo zmienił popychacze i zalał nowy płyn a i dodam że uszczelka oryginalna.

Przy robieniu głowicy nie tylko był szlif płaszczyzny ale i gniazd zaworowych.

Na miejscu też dowiedziałem się że eller woził się z tą usterką blisko rok czasu!!! - mechanik pokazywał uszkodzenie uszczelki - widać było mniejsce przemuchów z cylindra i wspominał że w bloku (pewnie po takim czasie) płaszczyzna zostało pożądnie wydmuchana i był to ostatni gwizdek na naprawę.

Opublikowano

adadur, ale wszedzie zalecaja ich wymiane prz zdejmowaniu glowicy.

Wiadomo, ze nie wszedzie to robia :P

Opublikowano

nie pamietam czy przypadkiem nie chodzi, o to ze sruby glowicy sa fabrycznie pokryte srodkiem przeciw samoodkrecaniu sie.

Opublikowano

Musashi, ja slyszalem raczej o tym, ze gwint juz zmienia swoje wlasnoscia i dokrecajac dajmy na to momentem 90 w rzeczywistosci jest mniejszy, gdyz gwint sie wyciaga.

Ale to tylko slyszalem, ze dzwonia, ale nie wiem, w ktorym kosciele :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...