andy_sky 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Jutro zostawiam autko u macherów od klimy bo coś słabo mi chłodzi na co zwrócić uwagę, co mają zrobić na takim przeglądzie ? i tak się nie dowiesz co Ci zrobią, najlepiej by było by to robili przy tobie, sprawdź ciśnienie układu i ilość czynnika to najważniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki1980 2 Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Jaką panowie macie temperaturę na wylocie z kratek przy ustawieniu na low? Ja mam 8 stopni i niżej nie zejdzie. Za zaworem rozprężnym macie oszroniony przewód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 W Jaką panowie macie temperaturę na wylocie z kratek przy ustawieniu na low? Za zaworem rozprężnym macie oszroniony przewód? W zeszłym roku miałem 4 stopnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Jaką panowie macie temperaturę na wylocie z kratek przy ustawieniu na low? Za zaworem rozprężnym macie oszroniony przewód? ja mam 1.7st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki1980 2 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 A istnieje możliwość obniżenia temperatury powietrza wylatującego z kratek nawiewowych w jakiś sposób VAG-iem np przez adaptację itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 A istnieje możliwość obniżenia temperatury powietrza wylatującego z kratek nawiewowych w jakiś sposób VAG-iem np przez adaptację itp? raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki1980 2 Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Nie wiem czego się już czepić - błędów zero ciśnienia w układzie ok a klima nie zejdzie niżej 8 stopni na wylocie z kratek. Powiedzcie co może jeszcze być przyczyną tak wysokiej temp na wylocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 czysta chłodnica albo za mało czynnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki1980 2 Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 czynnika mam ok i ciśnienia też, może tak ma być tylko ja chce za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 czynnika mam ok i ciśnienia też, może tak ma być tylko ja chce za dużo ja też byłem pewny że mam czynnika dość, a tu zonk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki1980 2 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 W dwóch warsztatach nabili 500g więc raczej dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 jak Ci wychodzi 8st to ponoć wg.warsztatu dobrze jak pytałem jednego to stwierdził, że temperatura wyjścia z kratek powinna wynosić między 2-9st wg. innego warsztatu 8-12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki1980 2 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 No widzisz nie wiadomo do końca jak ma być Zobaczę jak temp będzie wyższa czy też osiągnie 8 stopni, jeżeli przy 30 na zewnątrz będzie dmuchać 8 to będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 No widzisz nie wiadomo do końca jak ma być Zobaczę jak temp będzie wyższa czy też osiągnie 8 stopni, jeżeli przy 30 na zewnątrz będzie dmuchać 8 to będzie git. powinno być dobrze u mnie przy niecałych 2st jest za zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazam 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Nie wiem czego się już czepić - błędów zero ciśnienia w układzie ok a klima nie zejdzie niżej 8 stopni na wylocie z kratek. Powiedzcie co może jeszcze być przyczyną tak wysokiej temp na wylocie. KARCHER i po chlodnicy ale z czuciem i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Nie wiem czego się już czepić - błędów zero ciśnienia w układzie ok a klima nie zejdzie niżej 8 stopni na wylocie z kratek. Powiedzcie co może jeszcze być przyczyną tak wysokiej temp na wylocie. KARCHER i po chlodnicy ale z czuciem i będzie git nie radzę za mocny strumień lepiej z węża ogrodowego i delikatnie szczotką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki1980 2 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Spróbuje jeszcze wymyć tą chłodnice środkiem karcher. delikatnie myjką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addassko 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 uwazaj aby nie uszkodzic bo szkoda by bylo... proponuje jw np wezem ogrodowym itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielki1980 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Także panowie dzisiaj przy temp na zewnątrz 21 stopni zrobiłem próbę temp na wylocie kratki środkowej o dziwo temperatura jaką zanotowałem to 6 stopni. Dodam że jeśli ktoś posiada Vag-a to może także odczytać temp: Blok 08, grupa 009 pole 3 i 4. Jest to temp czujników na kratkach wylotowych lewej i prawej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 czego ty chcesz od tej temperatury:) latem jak załaczysz klime i 6 stopni ci poleci to czacha zamarznie:)sprawdzałes dysze rozprezna?czy nie jest zarypana, filtr przeciwpyłkowy czysty?A osuszacz kiedy był wymieniany.Moze cos przypchane byc ale watpie .Jezeli masz tyle czynnika ile nalezy a powinienes to miec na nalepce pod maska ile go wchodzi.Filtry ok i dysza to wszystko gra.Czepiłbym sie kompresosa jezeli by był niewydajny i miał słabe cisnienia ale jak wszystko jest to daj na luz sobie z tym:)A jak latem beda goraczki po 30 stopni a w aucie ze 40 czy 50 w słoncu to jak dmuchnie nawet te 8stopni to piekne uczucie cie ogaranie:)pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się