andy_sky Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Jutro zostawiam autko u macherów od klimy bo coś słabo mi chłodzi na co zwrócić uwagę, co mają zrobić na takim przeglądzie ? i tak się nie dowiesz co Ci zrobią, najlepiej by było by to robili przy tobie, sprawdź ciśnienie układu i ilość czynnika to najważniejsze
wielki1980 Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Jaką panowie macie temperaturę na wylocie z kratek przy ustawieniu na low? Ja mam 8 stopni i niżej nie zejdzie. Za zaworem rozprężnym macie oszroniony przewód?
Krzy0 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 W Jaką panowie macie temperaturę na wylocie z kratek przy ustawieniu na low? Za zaworem rozprężnym macie oszroniony przewód? W zeszłym roku miałem 4 stopnie.
andy_sky Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Jaką panowie macie temperaturę na wylocie z kratek przy ustawieniu na low? Za zaworem rozprężnym macie oszroniony przewód? ja mam 1.7st
wielki1980 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 A istnieje możliwość obniżenia temperatury powietrza wylatującego z kratek nawiewowych w jakiś sposób VAG-iem np przez adaptację itp?
andy_sky Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 A istnieje możliwość obniżenia temperatury powietrza wylatującego z kratek nawiewowych w jakiś sposób VAG-iem np przez adaptację itp? raczej nie
wielki1980 Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Opublikowano 24 Marca 2011 Nie wiem czego się już czepić - błędów zero ciśnienia w układzie ok a klima nie zejdzie niżej 8 stopni na wylocie z kratek. Powiedzcie co może jeszcze być przyczyną tak wysokiej temp na wylocie.
andy_sky Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 czysta chłodnica albo za mało czynnika
wielki1980 Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Opublikowano 24 Marca 2011 czynnika mam ok i ciśnienia też, może tak ma być tylko ja chce za dużo
andy_sky Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 czynnika mam ok i ciśnienia też, może tak ma być tylko ja chce za dużo ja też byłem pewny że mam czynnika dość, a tu zonk
wielki1980 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 W dwóch warsztatach nabili 500g więc raczej dobrze.
andy_sky Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 jak Ci wychodzi 8st to ponoć wg.warsztatu dobrze jak pytałem jednego to stwierdził, że temperatura wyjścia z kratek powinna wynosić między 2-9st wg. innego warsztatu 8-12
wielki1980 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 No widzisz nie wiadomo do końca jak ma być Zobaczę jak temp będzie wyższa czy też osiągnie 8 stopni, jeżeli przy 30 na zewnątrz będzie dmuchać 8 to będzie git.
andy_sky Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 No widzisz nie wiadomo do końca jak ma być Zobaczę jak temp będzie wyższa czy też osiągnie 8 stopni, jeżeli przy 30 na zewnątrz będzie dmuchać 8 to będzie git. powinno być dobrze u mnie przy niecałych 2st jest za zimno
bazam Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Nie wiem czego się już czepić - błędów zero ciśnienia w układzie ok a klima nie zejdzie niżej 8 stopni na wylocie z kratek. Powiedzcie co może jeszcze być przyczyną tak wysokiej temp na wylocie. KARCHER i po chlodnicy ale z czuciem i będzie git
andy_sky Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Nie wiem czego się już czepić - błędów zero ciśnienia w układzie ok a klima nie zejdzie niżej 8 stopni na wylocie z kratek. Powiedzcie co może jeszcze być przyczyną tak wysokiej temp na wylocie. KARCHER i po chlodnicy ale z czuciem i będzie git nie radzę za mocny strumień lepiej z węża ogrodowego i delikatnie szczotką
wielki1980 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 Spróbuje jeszcze wymyć tą chłodnice środkiem karcher. delikatnie myjką
addassko Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 uwazaj aby nie uszkodzic bo szkoda by bylo... proponuje jw np wezem ogrodowym itp
wielki1980 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Także panowie dzisiaj przy temp na zewnątrz 21 stopni zrobiłem próbę temp na wylocie kratki środkowej o dziwo temperatura jaką zanotowałem to 6 stopni. Dodam że jeśli ktoś posiada Vag-a to może także odczytać temp: Blok 08, grupa 009 pole 3 i 4. Jest to temp czujników na kratkach wylotowych lewej i prawej strony.
sajmon8526 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 czego ty chcesz od tej temperatury:) latem jak załaczysz klime i 6 stopni ci poleci to czacha zamarznie:)sprawdzałes dysze rozprezna?czy nie jest zarypana, filtr przeciwpyłkowy czysty?A osuszacz kiedy był wymieniany.Moze cos przypchane byc ale watpie .Jezeli masz tyle czynnika ile nalezy a powinienes to miec na nalepce pod maska ile go wchodzi.Filtry ok i dysza to wszystko gra.Czepiłbym sie kompresosa jezeli by był niewydajny i miał słabe cisnienia ale jak wszystko jest to daj na luz sobie z tym:)A jak latem beda goraczki po 30 stopni a w aucie ze 40 czy 50 w słoncu to jak dmuchnie nawet te 8stopni to piekne uczucie cie ogaranie:)pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się