monika1207 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Kupiłem w końcu interfejs. W silniku nie ma żadnych błędów wiec postanowiłem sprobować logi. Silnik w temperaturze 90 st. 3 bieg i pedał do oporu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85e122097a0a0a39.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5dad582e20bab0a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45b62047b10e23f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/480955f79578b1d2.html Zrobiłem logi w których coś pokazywało i mam prośbę o analizę. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 No koniecznie zapisz to w lepszej formie. Ja tylko widzę niedogrzane auto do temperatury roboczej. Dlaczego 001,002,003 akurat robiłeś ?
monika1207 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2007 Dodam jeszcze że dzisiaj rozkręciłem przepływkę i wygląda jak nowa, mało zabrudzeń. Autko teraz trochę odżyło ale czasami dostaje muła a vag nie pokazuje błędów. Proszę kogoś kto może coś odczytać z logów bo dla mnie to czarna magia i nie wiem z czym to porównać. Dzięki...
Gość Murzyn Opublikowano 8 Grudnia 2007 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Jak sie da zrob 003 031 115 - ale w tym roczniku to sie chyba nie bedzie dalo Przeplywka jak jest "malo zabrudzona" organoleptycznie, to fizycznie pewnie jest zdechla Sa warsztaty ktore po wymontowaniu LMM moga sprawdzic ile mierzy
monika1207 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2007 Jutro postaram się zrobić 003 ale powyżej 025 wywala mi komunikat o wersji programu. Mam keygena ale nie wiem co z nim zrobić i gdzie wprowadzić ten klucz. Dzięki za odzew. A tak przy okazji dodam że to moja żona znalazła to forum i się zarejestrowała, pokazała mi co i jak a ja się wciągłem i przejąłem po niej pałeczkę. Pozdrawiam.
Gość Murzyn Opublikowano 8 Grudnia 2007 Opublikowano 8 Grudnia 2007 wszystko jest w faq dzialu - szukaj
szogun0 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Opublikowano 8 Grudnia 2007 W tym silniku to 25 grupę, wyżej nie istnieją już, dopiero pojawia się 96, 97, 98, 115 - nie ma. Przepływomierz tylko woltomierzem mierzyć, bo koncern nie podaje jakie mają być wartości pod obciążeniem.
monika1207 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2007 Czytałem już o tym voltomierzu ale proszę o przypomnienie i opis od początku do końca jak to mam zrobić, a zwłaszcza gdzie mam się podpiąć. Pomóż kolego bo tych silników nie jest za wiele a widzę że się znasz na tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się