mendrek Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Cześć, koledzy, ostatnio wyczyściłem turbinę, ale not-laufy nie ustały. Wiem, że może to być jeszcze N75 (wcześniej podmieniałem i not-laufy też były), ale zastanawia mnie fakt, że jeżeli zdjąłem wężyk od sterowania kierownicami (sztanga na stałe na dole, sterowanie N75 nie ma znaczenia), czyli najmniejsze możliwe doładowanie, dalej koło 4 tys obr/min łapie not-laufa -> przeładowanie. Co może być tego przyczyną? Wydaje mi się, że w takim przypadku przeładowanie nie powinno wystąpić bo turbo dmuchać mniej już nie może.
tomasbw Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Może źle złożyłeś turbo z tego co wiem to właśnie nie prawidłowe założenie pierścienia powoduje przeładowania na wysokich obrotach. Ale niech wypowiedzą się mądrzejsi
szogun0 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Może źle złożyłeś turbo z tego co wiem to właśnie nie prawidłowe założenie pierścienia powoduje przeładowania na wysokich obrotach. Ale niech wypowiedzą się mądrzejsi Na 99,9% jest tak jak napisałeś.
mendrek Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 ok, kurcze znowu trzeba wyciągać :/ ale na błędach człowiek się uczy :-) Dzisiaj jeszcze sprawdziłem N75 i wężyki. Wszystko wskazuje, że założyłem odwrotnie pierścień :/ Macie może jaką fotkę jak on powinien być prawidłowo założony? Czy może coś jeszcze innego da się źle złożyć?
tomasbw Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 http://postimage.org/image/4oual4ys/ Tu masz dobre foto zobacz jak jest założony pierścień względem tego otworu w kierownicach
goldi Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Ja wczoraj swoją też składałem to nie dość że wszystko oznaczyłem jak jest na forum to jeszcze laptopa na stół i rzut oka na zdjęcia jak ma być w razie czego i już nie ma przymulania powyżej 3 tyś obrotów
mendrek Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 Złożyłem turbo jeszcze raz. Teraz jest już wszystko ok. W końcu nie ma not-laufów !! I ładnie odcina turbo do 2040 mbar. Bardzo wam dziękuję za pomoc
lukiboy87 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Witam. Panowie a co moze byc przyczyna tego ze u mnie po czyszczeniu kierownic tez wskakuje tryb awaryjny ale tylko na 5 jak jade sam lub z kobieta i to rowno przy 150km/h do 150 moge cisnac na maksa i jest ok. Ostatnio jechalem w gory w 4 osoby i auto na makasa zaladowane i wczesniej mi awaryjny wskakiwal jak chcialem ostrzej przyspieszyc... przed czyszczeniem turbawy mialem notlaufy nawet jak sam jechalem na 3 a teraz to tak jak pisze... Myslicie ze to zawor N75do wymiany? Bo szczerze mowiac to watpie bym zle zlozyl turbawke. Przydal by sie zawor drogi zeby podmienic i sprobowac... Pozdrawiam [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 19:01_________________________________________________Aha jeszcze cos mysle ze wazne (odnosnie watku powyzej) Jak lekko dodaje gazu i odpuszcze i od razu troszke mocniej wciskam pedal(za przeproszeniem:) )to tak bardzo delikanie szarpnie... bardzo delikatnie ledwo czuc... myslicie ze to wina zle zlozonej turbiny? wogole ta turbine w AFNie da sie zle zlozyc? tam nie za bardzo inaczej pasuje. na dobra sprawe tylko w jeden sposob mozna to poskaladac( no chyba ze tylko takie wrazenie odnioslem:) czekam na jakies podpowiedzi. Dzieki z gory i pozdrowienia dla klubowiczow:)
mendrek Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Też myślałem, że turbiny nie da się źle złożyć :-) A tu taka niespodzianka :-). Najlepiej jakbyś zrobił logi grupy 11 i wrzucił, to pewnie coś więcej można będzie powiedzieć. Jeżeli ściągniesz wężyk z gruszki od turbiny i dalej będziesz łapał not-laufy, to pewnie założyłeś odwrotnie pierścień. Moje logi przed naprawą turbiny: Bez wężyka: Z wężykiem: Mam nadzieje, że coś pomoże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się