K2 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Witam Mam problem typu coś "wyje" z tylu i nie wiem co to zaczyna wyć tak od 40 km/h i takim magicznym punktem jest 110 gdzie nagle tak jak by ucichło nie całkiem ale wyraźnie słychać mniej to wycie Jak sprawdzić co to ??
kalik Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Łożysko, opona, a może tylny most.....olej sprawdzałeś?
K2 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 nie nie sprawdzałem jutro mam zamiar rozwiązać ten problem i modle się żeby to nie było nic z Q ;(
dante0018 Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 to tez mogą być tuleje tylnej belki w jaki sposob ma ona wyc?
Buszek Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Kurna mam to samo tylko jak jade tak z 100-120
gizmus2006 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Spoko myślę, że łożysko. Też ten temat przerabiam zaczyna szumieć przy 50 kończy powyżej 100. Nie wiem jak w Quattro. Rozpędź się wrzuć luz będzie troszkę łatwiej zlokalizować które. Nie miałeś może jakiegoś problemu z amortyzatorami( np moze zamarzł jak u mnie i prawdopodobnie uszkodził w ten sposób łożysko).
talib1990 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 jedź na stacje diagnostyczną gdzie mają takie urządzenie gdzie podnoszą ci cały przód lub tył i rozpędzają każde koło z osobna... obstawiam też na łożysko bo mi też huczy dlatego w nastepnym tygodniu musze to zrobic..
K2 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 zasugerowałem się waszymi odp i zakupiłem tylne łożyska firmy FAG 110 PLN za sztukę oczywiście kupiłem oba bo uważam że nie ma co oszczędzać na takie rzeczy W sobotę wezmę się za wymianę i napisze czy pomogło co do lokalizacji to na pewno tył jak wymienię oba to powinna być po sprawie jeśli to łożyska co do prędkości jak kolega wyżej napisał zaczyna wyć, buczeć czy jak to nazwać od 60 do 120 i później zaczyna cichnąc po przekroczeniu 120 napisze w sobotę jak i co
bzykacz1980 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 [bAU B6 AVANT] 2,5TDI 180KM QUATRO Witam dołączę się do tematu bo i u mnie coś wyje, może coś wam wpadnie do głowy :> wycie słychać tylko z tyłu z prawej strony przy skręcie w lewo i ostrym starcie czyli przeniesieniu dużej siły na tylne prawe koło
martin_rs4 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 u mnie tak wylo i sie okazalo, ze to lozysko podpory walu...im szybciej jechalem tym bylo ciszej. po wymianie ucichlo na dobre :>
K2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 no to panowie u mnie były walnięte łożyska jedno ledwie żyło a 2 całkiem katastrofa po wymianie oby cisza jak w grobowcu
kubson Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Poradziłeś sobie ze śrubą mimośrodową czy musiałeś ciąć ? :gwizdanie:
K2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 jedna wyszła a 2 niestety po 3 godzinach szlifierka poszła w ruch ale myślę ze to mój błąd był bo 1 rzecz to odkręcić ta śrubę a ja odkręciłem ja prawie na końcu MC sie poluzował jak kawałek wybiłem i dalej nie chciał iść
kubson Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 jedna wyszła a 2 niestety po 3 godzinach szlifierka poszła w ruch ale myślę ze to mój błąd był bo 1 rzecz to odkręcić ta śrubę a ja odkręciłem ja prawie na końcu MC sie poluzował jak kawałek wybiłem i dalej nie chciał iść Nic by to nie dało 1 wybiłem z 1cm po kilku godzinach walenia wiec tylko uciołem samą srube. W 2 kole zaczołem zalewac ta srube codziennie jakimis preparatami tydzien przed akcja i tutaj śruba wcale nie drgneła i musiałem odciąć z tulejami to już było kosztowniejsze heh
K2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 dokladnie ja na śrubę prawie 5 dni czekałem sprowadzali z ASO w poznaniu koszt 42 pln
kubson Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Mi przyszła po 1 dniu w czestochowie więc luzz ale daleko miałem.. Potem zamówiłem śrube i te tulejki i mi ktoś niekompetentny zamówił tylko 1 tuleje i musiałem 2 razy po nia jechac śruba też chyba 42zł i tulejki po 6xzł wyniosło mnie ok .160 heh
K2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 całkowity koszt wymiany kosztował mnie łożyska FAG komplet 230 prasa 50 śruba 42 okazyjnie klocki i płyn hamulcowy DOT4 75 +40 537pln ale 0 chalasu z tylu
Kosmy Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam fachowiec powiedział że most tylny do wymiany i tu jest problem czy w przedziale lat 1996-2000 mosty w audi były takie same czy każdy silnik np 18T 2,8 3.0 maiły takie same mosty tył czy każdy rodzaj inny np do audi 1,8T Q rok 1996 nie można montować mostu z audi 2,8 z 1999. Etka tu nie przychodzi mi z pomocą bo jak wpisze VIN to wychodzi że to nie Quattro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się