?ydzio Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 mam pytanie mianowicie czy ten błąd może być spowodowany tym ze na wolnych obrotach trzęsie szarpi dusi się przy dodawaniu gazu co myślicie o tym dodam ze sondę wymieniałem w zeszłym tygodniu , i podłączyłem pod vaga i w grupie 001 lambda -25 pomóżcie 16514-Oxygen (Lambda) sensor B1 S1 Malfunction in Circuit P0130-35-10
?ydzio Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 proszę o analizę logów zrobiłem wszystkich chyba bo nie wiedziałem które a mam problem po wymianie sondy lambda na wolnych obrotach szarpie dusi sie co możecie o tym powiedzieć http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37882.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37883.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37884.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37885.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37886.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37887.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37888.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37889.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37890.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37891.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37892.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37893.html http://vaglog.rtnet.pl/lydzio1122_37894.html [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 17:43_________________________________________________co powiecie z tych logów najbardziej mnie interesuje sonda lambda pomóżcie
wojtek26 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Sonda nie zyje albo masz dziure w układzie ssacym jak wieloryb, sonda cały czas stoi na ubogo korekty +25%, odłacz sonde i zobacz jak bedzie sie zachowywał. Dzieje sie cos tez na 2 cylindrze spalanie stykowe na granicy normy.
?ydzio Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 sonda nowa , a mam pytanie jeszcze jak wtryski kąt otwarcia [br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 18:01_________________________________________________a na co ma wpływ spalanie stukowe co z tego mam rozumiec co jest nie tak
wojtek26 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Jakiej firmy masz sonde bo ewidentnie nie pracuje, stoi na ubogo i to tez widac bo korektach od sondy masz na +25% czyli max a sonda nadal nie żyje. Na podstawie czujników stukowych ECU reguluje zapłon aby był jak najbardziej efektywny. Najważniejsze to zacznij od sondy i sprawdz szczelnośc dolotu.
?ydzio Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 sonde to mam jakaś uniwersalna nie pamiętam jakiej firmy ale jeszcze założę jak będę miał czas tą starą , a co do spalania stukowego to czujnik do wymiany czy świece albo kable WN dodam ze mam lekkie szarpnięcia to może być spowodowane ze na drugim cylindrze spalanie stukowe na granicy normy
wojtek26 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Wymień świece i przewody jezeli dawno nie były ruszane. Odłacz sonde i zobacz jak bedzie sie zachowywac samochód powinien odzyskac wigor i normlanie przyśpieszac.
?ydzio Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 po odłączeniu sondy bez zmian a kable nie byly ruszane to mówisz ze do wymiany , a przepływomierz
wojtek26 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Po odłaczeniu sondy zobacz jakie bedzie napiecie z sondy na Vag-u.
?ydzio Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 jutro to sprawdzę a i powiedz mi jakie powinny być poprawne wartkości a i jak mierzyłem grzankę w sondzie to do chodzi tam napiecię al co jakiś czas spadnie do 4-6 v ale spadnie tylko na 1-2 sek
wojtek26 Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Napiecie na grzałce powinno byc co najmniej 12V i powinno byc przez kilka min po uruchomieniu zimnego silnika. Wskazania sondy powinny oscylowac od 0,2V do 0,9V jezeli odłaczysz osnde powinno byc około 0,5-0,6V. stałe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się